#1
hebt 1 keer in mn eentje gedaan was wel heel leuk, maarrrrr vindt 't toch zonde van mn serotonine als ik in mn eentje wil spacen rook k liever een jointje
hahah dat zijn de leukste gesprekken: ja man je hebt echt gelijk dit dat. 10 sec later waar hadden we het net ook al weer over? , en het dan allebei nooit meer wetenOllemann zei:Ook als ik zo waus als een marskonijn ben kan ik nog best gesprekken voeren met nuchtere mensen. Totdat het kortetermijngeheugen ermee ophoudt. Dan heb je echt medewausers nodig, die snappen hoe je hersenen werken op dat moment.
Olle
Oom Klaas zei:Diep gaan op mdma kan niet, mdma is oppervlakkig.
alcoholist zei:TROUWENS FF TUSSENDOOR, iemand hier ervaring met muziek maken icm mdma? want ik heb het vaker geprobeert maar voor mij is het onmogelijk..
Ollemann zei:Of ga naar 'n leuk feest ofzo, daar zal je niet de enige zijn die gebruikt, dus kan je je lekker uitleven.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."