Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat je schrijft over het ouder gezicht enzo van je vriend heb ik ook mee gemaakt precies lange kin enzo echt freaky. weet hoe rot je je hebt gevoelt :P bij mij zat het hoofd van een vriend op het lichaam van een andere vriend enzo. en doordat ik wel meteen ben gaan slapen heb ik heel erg zitte space in me droom. Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin, teminste dat was mijn conclussie. en ik had ook het idee het nooit meer te doen , maar ooit komt er een dag dat je wel weer zin krijgt"
"vitafitfit zei: Nathaniel zei: Nasica zei: Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dankjewel! Wel tof al die reacties over dat de report goed is geschreven, ik wil later graag boeken schrijven namelijk :P Klik om te vergroten... hahah gisteravond dus al weer kriebels gehad? Wat ik een keer heb gedaan is met een vriend alles op geschreve wat we ff voelde of zagen , volgende dag kapot gelachen! vanavond wordt het ook weer is tijd voor mij om te doen al weer 2 maanden geleden"
"wijziging"
"Ollemann zei: Ook als ik zo waus als een marskonijn ben kan ik nog best gesprekken voeren met nuchtere mensen. Totdat het kortetermijngeheugen ermee ophoudt. Dan heb je echt medewausers nodig, die snappen hoe je hersenen werken op dat moment. Olle Klik om te vergroten... hahah dat zijn de leukste gesprekken: ja man je hebt echt gelijk dit dat. 10 sec later waar hadden we het net ook al weer over? , en het dan allebei nooit meer weten"