mdma, of het nou in pil of kristal vorm is, heeft nagenoeg 't zelfde effect.
erhhh...o.a. Broccoli
gekkegerrit20 zei:zo ja waar niet mee??
erhhh...o.a. Broccoli

gekkegerrit20 zei:zo ja waar niet mee??

Uiteraard. Een goede pil bevat theoretisch ook niets anders dan MDMA. Een goed alternatief waar lichamelijk geen zichtbaar effect bij optreedt is er niet.gekkegerrit20 zei:ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee??
gekkegerrit20 zei:hallo..
ik heb even een vraag.. ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee?? zo ja waar niet mee??
groeten gerwin.![]()
Dan weet ik geen doseringen.Bliss zei:maar ik weet geen percentages
Dat zegt nog steeds niets over de kwaliteit. En als het poeder is zou ik het bij voorbaat al niet vertrouwen.Bliss zei:ik heb het niet op zak, een vriend die ook naar het dolle feestje gaat heeft het en hij heeft er wel meer ervaring mee
Waar vergaar jij deze wijsheden?Wacky zei:Mwa, de laatste tijd is er veel poedervormige mdma op de markt. Dit komt door een andere productiewijze (waarschijnlijk gemaakt van safrole ipv pmk) Het is dus niet meer zo dat "de enige reden waarom het poeder is, is omdat ze het dan kunnen versnijden"
Weedman94 zei:Kristallen getest op 84%![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."