Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma poeder dosering

mdma poeder dosering

29 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Wacky zei:
Mwa, de laatste tijd is er veel poedervormige mdma op de markt. Dit komt door een andere productiewijze (waarschijnlijk gemaakt van safrole ipv pmk) Het is dus niet meer zo dat "de enige reden waarom het poeder is, is omdat ze het dan kunnen versnijden"
Klik om te vergroten...
Waar vergaar jij deze wijsheden?
Klik om te vergroten...

Die wijsheden zijn hier al uitgebreid besproken. Niets is zeker nee, maar ten tijde van de crisis kwamen er toch verdacht veel mensen ineens met poeder mdma die wel gewoon 84% was.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth: die goeie ouwe tijd met XTC en MDMA poeder.......Hier is dus echt niks in de buurt te krijgen...(tenminste mensen waar ik normaal haal) Alleen nog maar troep gehad afgelopen jaar, dus heb in juli de hoop maar opgegeven.

Hoop dat snel die 84% sjizzel eens richting limburg komt :hearteyes: We wachten rustig af :stoned: Zal vast wel weer eens iemand in de buurt zijn die weer wat weet te krijgen :mrgreen:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
klein lepeltje zal genoeg zijn..


gewoon steeds een vingertje en wachten (lang genoeg wachten) dan nog een vingertje en wachten (lang genoeg wachten) en na een tijdje hoef jij geen vingertje meer
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
it'sme zei:
:openmouth: die goeie ouwe tijd met XTC en MDMA poeder.......Hier is dus echt niks in de buurt te krijgen...(tenminste mensen waar ik normaal haal) Alleen nog maar troep gehad afgelopen jaar, dus heb in juli de hoop maar opgegeven.

Hoop dat snel die 84% sjizzel eens richting limburg komt :hearteyes: We wachten rustig af :stoned: Zal vast wel weer eens iemand in de buurt zijn die weer wat weet te krijgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Vanaf lente 2009 was hier ook niet echt meer makkelijk aan mdma te komen, maar nu alweer vol op! Pillreports geven ook weer veel meer goede pillen aan. Misschien eens navragen!

OT
Ik zou gewoon, zoals al is gezegd je grammetje opdelen in 10 gelijke delen. Als je dan 1 deel neemt zal het vast niet teveel zijn en als je niks merkt misg nog 50-75mg bijnemen :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
Die wijsheden zijn hier al uitgebreid besproken. Niets is zeker nee, maar ten tijde van de crisis kwamen er toch verdacht veel mensen ineens met poeder mdma die wel gewoon 84% was.
Klik om te vergroten...
Dat zal ik dan over het hoofd gezien hebben, ik ben wel benieuwd wat er dan precies anders gaat tijdens de synthese.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of poedersuiker snuiven! Ik heb daar nog nooit raar van gekeken..probeer dat dus eens :wink: :mrgreen:
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan sowieso beter niet dippen en likken als je over 10 jaar nog tanden wil hebben. Net als Wacky adviseer ik ook 'bommetjes'. In een cappie ermee!
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je weet hoe zuiver je mdma is koop je het beste gewoon een mg-weegschaaltje. Wordt voor 15eu met 2 dagen thuis bezorgd. Vervolgens koop je in de smartshop lege cappies of neemt een doosje multivitamine van de drogist waarvan je capsules kunt leegschudden en vullen met M. Je weegt je lege capsule, stopt er naar eigen wensen MDMA bij en klaar is Kees. Beter dan dat natte vingerwerk. Niet alleen qua doseren, maar ook om zo weinig mogelijk -zo niet niks- van de chemische smaak mee te krijgen.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah, dan is het zeker de moeite waard eens rond te gaan vragen :mrgreen:
g
gekkegerrit20Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hallo..

ik heb even een vraag.. ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee?? zo ja waar niet mee??

groeten gerwin. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."