Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo.. ik heb even een vraag.. ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee?? zo ja waar niet mee?? groeten gerwin."
"en wat is er dan wel een goed alternatief met betreft die 2 punten?"
"je kan ok gewoon zeggen aan de sos gaan?? ga je ok niet zo raar va kijke maar is zo duur.. daarom de vraag"