Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip van de dag: Klapperende kaken?

Tip van de dag: Klapperende kaken?

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hunter S T zei:
Ik kan de avond erna meestal niet heel relaxed dineren nee..
Klik om te vergroten...

Hier helaas hetzelfde.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marla Singer zei:
Knarsen doe ik nooit van xtc, maar als ik echt goede pillen had en stevig aan het wausen was, dan kon ik wel gewoon spontaan gaan klappertanden (alsof je 't heel koud hebt). Maar goed, zoals ik al eerder schreef, vond ik dat juist heerlijk en betekende het dat lekker hard aan het gaan was! :wink:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus ook en vind het geweldig :grin:
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan de avond erna meestal niet heel relaxed dineren nee..
ik ga de tictacs onthouden :wave:
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hierbij een tip die ik graag met jullie deel. Ongetwijfeld is niet iedereen het er mee eens, of is het oud nieuws, maar voor mij werkt het perfect.

De meesten kennen het wel... Of je nou MDMA, speed of flink wat coke gebruikt; klapperende of stijve kaken. Op het moment zelf is het misschien niet vervelend (lijkt zelfs lekker), maar achteraf kun je er flink last van hebben. Ik at vroeger vaak kauwgom, niet alleen om maar wat in m'n mond te hebben vanwege de kauwdrang, maar ook omdat het de droge mond wat opfrist. Maar dit had voor mij enkele nadelen... Ik vergat vaak te drinken (vrienden moesten me steeds aansporen) en beet soms ongemerkt mijn wangen stuk wat de volgende dag erg vervelend aanvoelt en lang kan duren voordat het geneest.

Maar nu heb ik een aardige oplossing gevonden: Tictacs. Een klein snoepje dat lang meegaat en waarvan je gerust een doosje kunt leegvreten. Ze maken m'n tanden niet kapot met zoetigheid, ik hoef niet te kauwen dus m'n wangen en tanden blijven heel, ik stik er niet in, en ze smelten weg waardoor ik alsnog af en toe een droge mond en dus 'dorst' krijg en daardoor drink alvorens een nieuwe tictac te pakken. Tevens blijft er meer afstand tussen m'n kaken bij het zuigen op een Tictac, dus minder geknars.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind erop zuigen altijd te lang duren, dus dan ga ik er op bijten.. :P
Maar voor sommige zou dit best een oplossing kunnen zijn.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Magnesium tablet doet ook wonderen :wink:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#7
En anders wel die nieuwe smints.
zijn aardig groot dus je doet er wel fkes mee!
en de mint is sterk genoeg dat niet heel je bek chemisch ruikt
:)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zorg gewoon dat ik mn tanden niet op elkaar houd als ik mn mond dicht heb. Werkt ook prima.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
it's amazing mike!
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Ik zorg gewoon dat ik mn tanden niet op elkaar houd als ik mn mond dicht heb. Werkt ook prima.
Klik om te vergroten...
Probeerde ik ook wel eens maar dan verkrampte de boel.

SperSIZEboon zei:
it's amazing mike!
Klik om te vergroten...
Issetniegewelduhg! :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk is maar 1 oplossing de beste:




"All I need: Plastic teeth, a pocket full of speed and I'm cool with the heat." :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kon er altijd wel van genieten als mijn kaken weer eens begonnen te klapperen. Betekende meestal dat ik gewoon heerlijk uit m'n naat was... :rolleyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Ik kon er altijd wel van genieten als mijn kaken weer eens begonnen te klapperen. Betekende meestal dat ik gewoon heerlijk uit m'n naat was... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:rock:

Overigens heb ik nooit echt last van de gevolgen van het kaken. Soms wat spierpijn in m'n kaken, maar een stukgebeten tong of wangen deren me nooit zo. Na een nachtje slaap voel ik er niks meer van.

Ik laat m'n kaken lekker de vrije loop dus.

Olle
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
klapperend kaken nooit last van voel wel dat me lichgaam het zpou willen maar sta dit niet otoe :mrgreen:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hmm.. maar eens proberen dan..

Ik neem ook altijd vet veel kauwgom maar indd je bijt een paar keer op je wang, je voelt niks, je proeft wel wat bloed en denkt ff "oops..". En de volgende dag kan je bijna niet eten van de pijn ^^

werkt een magnesium tablet? hoor nogal verschillende meningen erover. Vooral dat ze geen verbetering merken.

Enne @ Exceptional.
Dat probeer ik ook altijd wel, maar je merkt het niet en ff later ben je weer aan het schrapen met je tanden. Kan jij dat serieus bedwingen? :openmouth:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Ik zorg gewoon dat ik mn tanden niet op elkaar houd als ik mn mond dicht heb. Werkt ook prima.
Klik om te vergroten...
n
nildeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lach alleen maar, dus ik heb niet eens tijd om te gaan knarsen (gelukkig), maar die kaakspierpijn heb ik soms wel inderdaad.. Tictacs zijn wel een goede om te onthouden :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Knarsen doe ik nooit van xtc, maar als ik echt goede pillen had en stevig aan het wausen was, dan kon ik wel gewoon spontaan gaan klappertanden (alsof je 't heel koud hebt). Maar goed, zoals ik al eerder schreef, vond ik dat juist heerlijk en betekende het dat lekker hard aan het gaan was! :wink:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klappertanden, scheve kaak die heen en weer beweegt enzo heb ik ook altijd.

Met carnaval heeft het me een ondertand gekost, die gewoon gebarsten was... Ik weet een ding zeker, de volgende keer dat ik xtc doe ga ik zowiezo m'n boxbitje in doen :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."