Ik had gister samen met een vriend 1 pil genomen, van als 't goed is 70mg. Ongeveer na 20 minuten voelde ik een soort opluchting, maar meer was 't niet. Deze hield wel aan. Na een uur voelde die andere gast duidelijk effect, alles was zacht etc. maar drukte had hij het niet zo mee
![:tongueout:]()
ik werd op een gegeven moment wel wat actiever, en ik had sterk de neiging om wat muren op te klimmen. Verder voelde ik er niks van. Ik had wel grote pupillen. ongeveer 2 uur na de eerste pil had ik nog een halfje genomen, maar dit leverde helaas niks op... beetje spijt van dat halfje dus
![:tongueout:]()
mja, ik dacht, misschien slaat het nog in. Ik merkte wel af en toe dat mijn kaken wat stijver waren. Dus de pillen deden bij mij wel iets, maar niet echt heel veel.
Nou hoop ik maar dat ik niet last krijg van een dip, want dat zou zonde zijn, nadat het effect weinig was
![:tongueout:]()
wordt maar weer een andere keer proberen... over een paar maanden
![:tongueout:]()