Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlassen in slaap na XTC?

Plassen in slaap na XTC?

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien omdat je veel drinkt tijdens het gebruik maar niet naar de WC kan (soms)
en als je gaat slapen wél ineens moet.
m
mosquitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft iemand wel eens last gehad van het in bed plassen na een nacht XTC? ik kon er niets over vinden op dit forum of op Google, maar het is ook een vrij genant onderwerp natuurlijk..

Maar vond het toch wel belangrijk om te weten, mijn vriendin heeft inmiddels voor de 2e keer na een nachtje XTC in haar bed geplast (2 keer achter elkaar ook), verder heeft ze hier nooit last van... Heeft iemand een idee of dit dus door de XTC komt, en waarom?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom? veel mensen schijten ook in hun broek onder invloed, zal wel iets met het ongewenst ontspannen/aanspannen van de spieren te maken hebben.
Aanspanningen bijvoorbeeld op de kaken (tandenknarsen) kunnen vermindert worden door een magnesiumkuur tevolgen, maar of dit ook gaat helpen bij het bedplassen weet ik niet 100% zeker.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig nooit last van gehad. Wel dat ik 100x wakker wordt om te moeten gaan plassen. Het voelt alsof je niet slaapt daardoor.
Moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit iemand over gehoord heb in mijn "gebruikers" omgeving. Toch eens rondvragen...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja idd, met mdma hoef je nooit zo veel te pissen en soms lukt het zelf gewoon niet. Maar ondertussen drink je wel. Misschien dat in haar slaap haar spieren minder beginnen te samentrekken en dan het eruit loopt ofzo. Iets anders zou ik ook niet kunnen bedenken.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Ja idd, met mdma hoef je nooit zo veel te pissen en soms lukt het zelf gewoon niet. Maar ondertussen drink je wel.
Klik om te vergroten...
Dat telt dus niet voor iedereen, ik pies me gek. Na een nachtje xtc kun je precies zien waar er veel gelopen is door mij, de vloer is uitgesleten van het lopen naar de wc...
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
toen ik iets meer dan halve gr mdma had opgedaan had ik die nacht beetje in mijn broek gepist :flushed:
maar je kan er niets aan doen :P
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#9
na X voel ik nooit dat ik moet plassen maar als ik dan gewoon ga ben ik een halfuur bezig.. dus je voelde't miss gwn niet maar je moest al nodig voordat je ging slapen, en ja in je slaap raakt je arme blaasje nog voller..
t
thresholdLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer dat ik MDMA op had (zie tripreport :) ) heb ik tussen 01.00 en 08.00 niet kunnen plassen en ook niet de minste drang gehad om te pissen. En dat terwijl ik echt enorm veel water, frisdrank en sportdrank had gedronken. Toen het eenmaal was uitgewerkt heb ik tussen 08.00 en 12.00 zeker 6 keer ENORME HOEVEELHEDEN PIS geloosd. Wat blijkt? Mdma heeft een anti-diuretisch effect, wat wil zeggen dat er tijdelijk geen of minder urine wordt aangemaakt. Als je dus onder mdma niet kan pissen komt dat niet omdat je je blaas niet kan legen, het komt simpelweg omdat je blaas niet wordt gevuld. En ik kan me voorstellen dat je na een avondje spacen in coma valt en dan niet op tijd wakker wordt om de plotseling aangemaakte, enorme hoeveelheden pis op de juiste plek te lozen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan alleen maar lachen om deze, sorry.
s
sololaLid
01-01-2024, 00:00
#12
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahahaahhahaahahahahhahh you made me lol so fucking bad :grin: :grin: :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
WTF is dit?? Hahahahaha, ik kom niet meer bij! Serieus! Hahahaa! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
solola zei:
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
Klik om te vergroten...

Wat doet een 14 jarige op df om over een bedplas probleem te praten van zichzelf en z`n zus???
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
solola zei:
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
Klik om te vergroten...
Hahahaha, ik had deze zelf nog niet gelezen!! Ik heb bijna zelf in mijn broek gepist van het lachen hahahahaha! Waarom, echt waarom in godsnaam vertel je dit op een fokking openbaar fourm! Maar toch bedankt, je bezorgde mij en mijn vriendin (aan wie ik het voorlas) een welverdiende lachkick! :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
solola zei:
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je doorhebt dat je op een drugsforum zit hier... Nou, toch fijn dat je het even van je af hebt kunnen schrijven!















































:tearsofjoy:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
solola zei:
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je doorhebt dat je op een drugsforum zit hier... Nou, toch fijn dat je het even van je af hebt kunnen schrijven!















































:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:')))))))))))))))))))
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trolling hard.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol sorry dat ik lach

ahum ahum
maar
omda je spiere zijn aangespanne tijdens de xtc ken je nie pisse
en als die dan uitwerk in de slaap dan ontspant het en dan loopt je pissie eruit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."