Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlassen in slaap na XTC?

Plassen in slaap na XTC?

30 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
solola zei:
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je doorhebt dat je op een drugsforum zit hier... Nou, toch fijn dat je het even van je af hebt kunnen schrijven!















































:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:')))))))))))))))))))
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trolling hard.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol sorry dat ik lach

ahum ahum
maar
omda je spiere zijn aangespanne tijdens de xtc ken je nie pisse
en als die dan uitwerk in de slaap dan ontspant het en dan loopt je pissie eruit
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
lol sorry dat ik lach

ahum ahum
maar
omda je spiere zijn aangespanne tijdens de xtc ken je nie pisse
en als die dan uitwerk in de slaap dan ontspant het en dan loopt je pissie eruit
Klik om te vergroten...
No pe
Komt door een stofje genaamd ADL en dat zorgt ervoor dat je simpel weg minder nier functie hebt. Daarom is het ook zo gevaarlijk om erg veel water te drinken als je XTC op hebt. Dan loop je een heel groot risico op watervergiftiging.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waardevolle toevoeging op het forum weer, ik denk dat menig DFbezoeker in ieder geval een glimlach kreeg bij het lezen van 'sommigen' posts :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
sommige posts

Maar je hebt wel gelijk :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA TOPIC VAN HET JAAR? :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
k00k zei:
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA TOPIC VAN HET JAAR? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hij komt uit 2008... :rolleyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
k00k zei:
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA TOPIC VAN HET JAAR? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hij komt uit 2008... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Daarom vind ik dat dit het topic van het jaar moet worden :) Beste comeback :) Trouwens, het ging meer over de post uit 2010 :P
E
ExilisLid
01-01-2024, 00:00
#11
solola zei:
bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!! :flushed:
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.

see you
Klik om te vergroten...
*Proest* :tearsofjoy:
Die zag ik ook niet aankomen. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."