#1
Marla Singer zei:solola zei:bij mij IS het zo dat ik nog steeds elke nacht in mij bed plas maar ik heb zo'n nacht luier. Maar ik schaam me er nog steeds heel erg voor maar mijn grote zus die heeft dat ook nog en ik ben 14 en mij zus is 16. toen ik 12 was had ik ook in het zwembad en op in de klas en dat was helemaal overlegt met mijn juf ZOO genant !!!![]()
en ik moest dus toen elkekeer mee met de juf om mij luier te verschonen!
maar nu hoef ik alleen s nachts.
ik was dus op een een slaap feestje en ik had mijn pyama broek aan en ik dacht de heletijd dat ze het zagen maar ze zagen het niet GELUKKIG.
maar vanacht doe ik weer een lluier om en een paar weken geleden was ik op school en toen had ik perongeluk in mijn broek geplas en iedereen zag het en je wil niet weten wat de gevolgen waren ik hoop dat ik er over een paar jaar van af ben !!!
maar ik stop wat het wordt me TE genant ik ben al blij dat ik dit durf te vertellen.
see you
Ik denk niet dat je doorhebt dat je op een drugsforum zit hier... Nou, toch fijn dat je het even van je af hebt kunnen schrijven!
![]()
:')))))))))))))))))))

