Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + karten.. Hulp nodig binnen een halfuurtje!

XTC + karten.. Hulp nodig binnen een halfuurtje!

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoned karten is anders echt wel de shit.
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik had even een vraag.
Zometeen zal ik even te karten met mn broer en wat vrienden en ik dacht zal ik dr een pilletje bij nemen :grin:

Ik heb dr zaterdag ook 2 gehad op een party dus zo hele hard zal die niet inslaan denk(witte smileys niet supersterk)

Ik las ook als je teveel mdma binnen krijgt je hallucinaties krijgt?
Zaterdag had ik dus ook nog wat poeder gehad en ik moet zeggen ik liep best wel vaag naar huis en zag wel wat 'kleuren'

Dus wat zeggen jullie?

Yes or No? :flushed:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
No! Denk eens na.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe onverstandig kun je zijn .
-Teveel achter mekaar nooit goed :openmouth:
-Rijden ook al is het karten onder invloed is gekkenwerk en je brengt jou en Anderen gevaar toe.
Maar zoals hierboven beschreven je wilt gewoon horen doen .
Rare lui tegenwoordig
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
No! Denk eens na.
Klik om te vergroten...
Je reactie maakt weinig uit, mensen die zulke dingen posten wachten toch gewoon tot er 1 idioot "je, doen! lacheuh!" zegt om het te verantwoorden...


Dus bij deze, gewoon doen! Lacheuh!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
whopsaus zei:
en hoeist verlopen? :grin:
Klik om te vergroten...
Vast aan het herstellen van een ongeluk, of hij is ons gewoon vergeten. :openmouth:
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry een paar drukke dagen erachteraan gehad :)
Ik heb toch nog maar besloten om hem te nemen, haha alles is goed verlopen en heb me zeer vermaakt in het wagentje.

Veel achter elkaar aan geslikt valt mee.
Tis m'n 4de dit jaar nog maar :grin:

En nee ik wil niet horen: doen, maar ik dacht mischien hebben dr mensen slechte ervaring mee.

Maar al met al een geslaagde avond :)
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#8
was karten opzich niet leuk genoeg? pilletje lijkt me er niks aan toevoegen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik neem een pil voor het schijten ... echt vet ouwe
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Erwin-o zei:
Tis m'n 4de dit jaar nog maar :grin:
Klik om te vergroten...
Dat klinkt al een stuk verstandiger dan wat je in de eerste post laat uitschijnen :tongueout:
Nuja, zolang het leuk was :) Had de rest ook iets genomen?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dronken karten ook :grin:

In Nijverdal zit een Kartplaza. Je kunt er eerst een paar uur bowlen en biertjes drinken en daarna nog een paar heats karten. Geniaal :stoned:
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#12
weyoun22 zei:
Dronken karten ook :grin:

In Nijverdal zit een Kartplaza. Je kunt er eerst een paar uur bowlen en biertjes drinken en daarna nog een paar heats karten. Geniaal :stoned:
Klik om te vergroten...


idd leuke plaats daar:)
w
whopsausLid
01-01-2024, 00:00
#13
en hoeist verlopen? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."