Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Kristallen

MDMA Kristallen

28 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
Zowieso kristallen :grin:
S
SublimoLid
Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.
C
Chris PontiusLid
Sublimo zei:
Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.
Klik om te vergroten...

Dat komt dan echt puur omdat je er van te voren met zo'n idee ingaat.
Hoe kan dezelfde stof nou ineens zó anders werken als er alleen wat bindmiddel (en heel soms nog 1 -5 mg andere zooi waar je niets van merkt) bij zit.
Het blijft gewoon MDMA
S
SublimoLid
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Klik om te vergroten...

Hoe kan dezelfde stof nou ineens zó anders werken als er alleen wat bindmiddel (en heel soms nog 1 -5 mg andere zooi waar je niets van merkt) bij zit.
Het blijft gewoon MDMA
Klik om te vergroten...

Toch merk je een verschil hoor. Het klinkt niet logisch, dat geef ik toe. Ik voelde alleen een verschil, net als veel andere mensen.

Ik ga het nog eens testen door twee dezelfde dosissen te nemen op een ander tijdstip, een met pillen en een met kristallen. Want mijn eerste echte keer MDMA ben ik enorm hard gegaan op 250 mg kristallen, ook enorm hard getript. Dus echt vergelijkingsmateriaal is dat niet.

Maar goed, toen ik een pillen deed twee weken geleden was ik ontzettend verbaasd. Ik stond op een compleet andere manier strak. Alsof ik elke dag in de sportschool had gestaan het afgelopen jaar. Het voelde als MDMA aan maar toch iets anders als de ervaring met de kristallen. Het verschil was opzich zo groot dat ik mij daar over verbaasde.

Ik heb zelf ook geen idee hoe het komt, ik weet wel dat er meer mensen zijn die hetzelfde zeggen als mij.
k
k00kLid
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Klik om te vergroten...

Het blijft gewoon MDMA
Klik om te vergroten...

Toch merk je een verschil hoor. Het klinkt niet logisch, dat geef ik toe. Ik voelde alleen een verschil, net als veel andere mensen.

Ik ga het nog eens testen door twee dezelfde dosissen te nemen op een ander tijdstip, een met pillen en een met kristallen. Want mijn eerste echte keer MDMA ben ik enorm hard gegaan op 250 mg kristallen, ook enorm hard getript. Dus echt vergelijkingsmateriaal is dat niet.

Maar goed, toen ik een pillen deed twee weken geleden was ik ontzettend verbaasd. Ik stond op een compleet andere manier strak. Alsof ik elke dag in de sportschool had gestaan het afgelopen jaar. Het voelde als MDMA aan maar toch iets anders als de ervaring met de kristallen. Het verschil was opzich zo groot dat ik mij daar over verbaasde.

Ik heb zelf ook geen idee hoe het komt, ik weet wel dat er meer mensen zijn die hetzelfde zeggen als mij.
Klik om te vergroten...

Dit vind ik dus ook. Een pilletje geeft bij mij op de een of andere manier een rustigere indruk. Dit ligt natuurlijk ook aan je mindsetting hé. Maarja ik vind het allebei chill :grin:
O
Oom KlaasLid
goede pillen zijn eigenlijk chiller dan kristallen.
Mdma in een makkelijk te doseren vorm.

Op feesten sowieso handiger.
O
OlijfboompjeLid
Bedankt weer voor de berichten, na het lezen toch maar alternatieve keuze gemaakt en gegaan voor de pillen.

Dit omdat het doseren een kwalijke zaak blijkt te zijn en sinds mijn maat er geen capsules van maakt of iets dergelijks. Dus puur op de tast zou moeten.

Pillen klinken als alternatief dan beter, vooral met de pillen die ik nu heb.
MDMA kristallen wordt dan maar een ervaring rijker op een andere keer!

See you @ Decibel :hearteyes:
B
BeanheadLid
Je kan ze ook snuiven

:>
l
langemanLid
v
WappieWappie zei:
Maar of je nou een FastForward neemt die ongeveer 150 mg ( zoiets dacht ik? ) MDMA bevat, of je neemt 150 mg MDMA kristallen dat geeft hetzelfde effect met enkel de subjectieve verschillen die iedereen hierboven noemt.
Klik om te vergroten...

150 mg in een pil is netto. Oftewel 150 mg werkzame stof. Bij kristallen is dat bruto. 100 mg kristallen is maximaal 84 mg, maar kan net zo goed maar 60 mg zijn.

Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Klik om te vergroten...

Het blijft gewoon MDMA
Klik om te vergroten...

En verder dit. Zelfde stof is zelfde effect. Mocht het bindmiddel effect hebben dan zal je je genoten nachtrust ook wel uitmaken. Oftewel de set en setting bepalen het verschil en niet de verschijningsvorm.
L
LizetteeeLid
jah dit is gewoon puur en t beste wat je kan pakke
maar kijk uit voor je tanden !
neem beter geen vingerpuntjes maar maak n bommetje
t is egt killing voor je tanden dude
maar ik denk dat je m wel spacet

wat vinden jullie eigenlijk van t snuiven ervan ??
c
clockcableLid
Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.
L
LizetteeeLid
clockcable zei:
Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.
Klik om te vergroten...

daar heb je zeker gelijk in.
maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk :mrgreen:
T
TheFuckingDutchmanLid
is zo'n zakje mdma niet irritant om in een feest te smokkelen?

En hoe maak je zo'n bommetje :tongueout:?
c
clockcableLid
Lizetteee zei:
clockcable zei:
Klik om te vergroten...

maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk.

TheFuckingDutchman zei:

Klik om te vergroten...
Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten.
Een bommetje is gewoon een vloeitje met een beetje poeder erin wat dicht is gedraaid en dat slik je dan door.
L
LizetteeeLid
jaah oke cola is idd n et zo slecht. maar goed ik praat over mn eigen ervaringen ..
clockcable zei:
Lizetteee zei:
clockcable zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk.

TheFuckingDutchman zei:

Klik om te vergroten...
Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten.
Een bommetje is gewoon een vloeitje met een beetje poeder erin wat dicht is gedraaid en dat slik je dan door.
Klik om te vergroten...
c
clockcableLid
Wat is hier de toegevoegde waarde van?
L
LizetteeeLid
Dat het wel degelijk slecht kan zijn voor je tanden
clockcable zei:
Wat is hier de toegevoegde waarde van?
Klik om te vergroten...
c
clockcableLid
Oh jij typt boven de quote. Dat had ik niet gezien.
O
OlijfboompjeLid
Mensjes van DF,

Ik zit wederom met een vraagje.
Na mijn eerste keer een pilleke wil ik toch wat anders proberen.
Zeg maar alles 1 keer proberen, gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind.

Nu is waarschijnlijk de beurt aan MDMA Kristallen, nu heb ik een aantal heldere vragen hierover.

- Wat kan ik ervan verwachten?
- Wat is het verschil met ''gewone'' pillen?
- Is het waar dat je 5x zo hard hiervan gaat?

Ik maak een apart topic aan omdat ik bij zoeken alleen dingen krijg zoals ''fijn maken, zero tolerance'' etc.

Alvast bedankt mensjes!
Hoop dat jullie mij weer zo goed helpen net als mijn eerste keer :hearteyes:
k
k00kLid
Mijn ervaring is van kristallen dat je meer 'knalt' :P Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar met een pilletje (ja, ik weet het is dezelfde werkzame stof) krijg je een liefdevoller gevoel, en bij MDMA knal je :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."