Zowieso kristallen ![:grin:]()
Sublimo zei:Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.
Dat komt dan echt puur omdat je er van te voren met zo'n idee ingaat.
Hoe kan dezelfde stof nou ineens zó anders werken als er alleen wat bindmiddel (en heel soms nog 1 -5 mg andere zooi waar je niets van merkt) bij zit.
Het blijft gewoon MDMA
Sublimo zei:Chris Pontius zei:Sublimo zei:Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.
Hoe kan dezelfde stof nou ineens zó anders werken als er alleen wat bindmiddel (en heel soms nog 1 -5 mg andere zooi waar je niets van merkt) bij zit.
Het blijft gewoon MDMA
Toch merk je een verschil hoor. Het klinkt niet logisch, dat geef ik toe. Ik voelde alleen een verschil, net als veel andere mensen.
Ik ga het nog eens testen door twee dezelfde dosissen te nemen op een ander tijdstip, een met pillen en een met kristallen. Want mijn eerste echte keer MDMA ben ik enorm hard gegaan op 250 mg kristallen, ook enorm hard getript. Dus echt vergelijkingsmateriaal is dat niet.
Maar goed, toen ik een pillen deed twee weken geleden was ik ontzettend verbaasd. Ik stond op een compleet andere manier strak. Alsof ik elke dag in de sportschool had gestaan het afgelopen jaar. Het voelde als MDMA aan maar toch iets anders als de ervaring met de kristallen. Het verschil was opzich zo groot dat ik mij daar over verbaasde.
Ik heb zelf ook geen idee hoe het komt, ik weet wel dat er meer mensen zijn die hetzelfde zeggen als mij.
WappieWappie zei:Maar of je nou een FastForward neemt die ongeveer 150 mg ( zoiets dacht ik? ) MDMA bevat, of je neemt 150 mg MDMA kristallen dat geeft hetzelfde effect met enkel de subjectieve verschillen die iedereen hierboven noemt.
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Voor een feestje zou ik pillen kiezen, voor een ervaring om de therapeutische kant van MDMA te leren kennen zou ik voor kristallen gaan.
Het blijft gewoon MDMA
clockcable zei:Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.

Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk.Lizetteee zei:clockcable zei:Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.
daar heb je zeker gelijk in.
maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk![]()
Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten.TheFuckingDutchman zei:is zo'n zakje mdma niet irritant om in een feest te smokkelen?
En hoe maak je zo'n bommetje?
clockcable zei:Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk.Lizetteee zei:clockcable zei:Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed.
daar heb je zeker gelijk in.
maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk![]()
Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten.TheFuckingDutchman zei:is zo'n zakje mdma niet irritant om in een feest te smokkelen?
En hoe maak je zo'n bommetje?
Een bommetje is gewoon een vloeitje met een beetje poeder erin wat dicht is gedraaid en dat slik je dan door.
clockcable zei:Wat is hier de toegevoegde waarde van?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."