Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat het enorm persoonlijk is wat fijner is. MDMA is zeer fijn bij juist gebruik, belangrijk is wel dat je bij de eerste keer dat je het zou innemen in een voor jou veilige omgeving zit, en iemand bij je hebt(liefst nuchter). Voor mij was het jaren geleden dat ik ook maar iets genomen had van harddrugs toen ik dus wat MDMA nam, alleen dit dan bij iemand thuis gedaan, daarna direct naar een cafe gegaan en het daar binnen laten komen. Ik wist het echt niet te handelen en moest gewoon naar buiten, en dan ben ik zo een eigenwijs die niemand mee wilde en dus een flinke poos verdwaasd in de stad rondgelopen heb alleen, en dan is het niet fijn Heb het overigens toen een poos later nog eens gedaan, en dan dus in een rustige omgeving met iemand erbij die me rustig zou kunnen krijgen, en het was enorm intens fijn Het binnenkomen is echt lekker, beter dan bij XTC maar dus ook veel heftiger en hier moet je zeker bij de eerste keer ff je koppie onder controle zien te krijgen(althans zo ervaarde ik het en een vriendin van me ook) Dus al met al, als het je aantrekt, probeer het dan zeker eens, maar wel juiste doseringen en omgeving enz."
"Is altijd zo moeilijk om iets TE te noemen Bij iedereen ligt de grens van teveel heel anders, en dan is nog eens de situatie waarin men zich bevindt nog eens heel belangrijk. Persoonlijk vind ik het teveel als je bij het gewone dagelijkse leven drugs nodig , of het dan neemt. Zelf ben ik echt iemand die drugs gebruikt tijdens het uitgaan of een gepland avondje chillen. Was vroeger alleen dan wel anders, toen nam ik speed om wakker te blijven en te kunnen werken, maar goed we worden allemaal oud en wijs toch En wat ik zelf gebruik nu, neem een gemiddelde van 1 keer per week en dan MDMA of Speed momenteel."