Ik heb ook een slechte ervaring gehad met mcPP pillen. Alleen een heel stuk minder heftig. Had eindelijk (na vier maanden even te chillen) weer 's pilletjes gehaald bij m'n dealer, bleken heel anders te zijn dan de reguliere... Oke, kan gebeuren, is ook niet voor het eerst, maar volgens hem gewoon goed.
Goed, ik in het weekend helemaal klaar voor een heerlijke XTC-trip. Wilde het lekker rustig opbouwen (was met iemand die het voor het eerst zou doen
![:wink:]()
), dus halfje genomen en een half uur gewacht. Gebeurde niks. Halfje erbij.
Ongeveer een uur in de de weer werden de eerste effecten merkbaar. Een lichte tinteling door m'n lijf, zweterige handen en inderdaad joekels van pupillen! Ik dacht te weten wat me te wachten stond... Knallen!! Maar nee... Het zakte weer weg. Halfje erbij, en weer! Nog steeds alleen een lichte opbouw voelbaar. Toen was ik het echt zat en heb nog een hele genomen.
Een uurtje later was ik moe en ben ik gaan slapen, wat een hopeloze avond was het zeg! In bijna drie uur tijd drie pillen genomen en gewoon helemaal klote. Het enige dat ik er de volgende dag aan overhield was het lege (depri) gevoel dat je wel 's hebt van XTC en een ongelofelijk knallende koppijn.
Later die pillen laten testen, en inderdaad (was niet echt een uitgebreide test, van de head-shop), maar bleken aan 2-cb verwante stoffen in te zitten, 0 speed en 0 MDMA...
Zonde, maar heb weer nieuwe die wel goed door de test kwamen
![:grin:]()
Wordt weer een mooi weekend
![:)]()