Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStop Stop :)

Stop Stop :)

66 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
morgen maar is stoppen met stoppen ?

waarschijnlijk was je XTC een meth pil.

coke vol me antropine

niet raar dat je je aanstelt hoor.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
UPDATE:

De dokter had net gebeld, men bloed/urine was allemaal in orde... (kwam niets speciaals tekort.)

Buiten kleine afwijking/stoornis aan de lever, komt wss daar die pille en drank van de 2 weken ervoor????
Over 2 maanden terug late nazien.

Moes toch wel ff slikke, maarja zal wel normaal zijn nadat je 2 weken aan de pille en drank hebt gezeten.?

Maar word drank/pille dan afgebroken door lever ? ik dacht eerder nieren...
Hopenlijk is de schade niet blijvend, men leve is me heilig ! :wink:

:)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, ook door je lever. Je hoort toch altijd dat mensen kun lever kapotdrinken. Je moet sowieso alles met mate doen, onder alle omstandigheden, om je organen niet te verneuken. En nou ophouden met dat para gedoe. :wink:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#4
We zijn nu weekje verder, kvoel me al veel beter als de eerste dagen (logisch.)

Heb nog altijd wel een schuldgevoel (mentaal dipje??) tegen over vrienden/familie...
Achja, iedereen doet wel eens een stomiteit in zijn leven zeker. :)

Ben nog altijd wat onrustig en lig er vaak terug aan te denken/piekeren.
Maar ik zit dan ook al 4 weken thuis, alleen thuis... heel de dag zitte niksen omdat ik toch niets kan doen,vrienden op school/werk.... :(

Hopenlijk kan ik snel terug gaan werken, dat zal ( denk ik) men zinnen wat verzetten. :rolleyes:

Over 2 maand moet ik terug bloed late onderzoeken IVM met men lever zoals ik hierboven al heb vermeld, hopenlijk is het geen blijvende schade !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom kan je nu dan niet werken?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#6
vrieskou, s'nachts vriest het nog, dus kunne we niets metsen...
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag heeft de dokter terug gebeld, nu heb ik een ontsteking aan men lever...
Hij beld (deze week) nog terug om verdere uitleg te geven. (In maart terug bloed late onderzoeken.)

Ik denk dat het komt door de pille en alchole van daarvoor...
Hopenlijk is het niet blijvend ! want dat zou ik me nooit vergeven, maar ik ben nog jong, dus men lever zal nog wel groeien/herstellen (hoop ik!).

hopenlijk zijn gebruikers hier van bewust wat het dus degelijk doet met je lichaam...

GrTz
:wink:
L
LiesbethLid
01-01-2024, 00:00
#8
En stress kan ook niet heel toevallig de reden zijn voor de ontsteking? Chill 'm, ik denk dat je eerder iets oplopen gaat van dat para gedoe dan van de drugs. Dat is niet vervelend bedoeld overigens.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van 2 keer xtc-gebruik in korte tijd loop je geen leverontsteking op hoor. Echte schade aan je lever krijg je pas bij stelselmatig en lang misbruik. Jij legt de associatie meteen bij je xtc-gebruik, maar voor zover ik weet loop je zo geen ontsteking op.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb ik 2 keer gezegt ? ik heb 2 weken gebruikt, meerdere dagen....
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan alsnog.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#12
achja, over 2 maand terug late checke....

ik merk ook niet veel van die ontsteking, ik voel me terug zoals voor ik xtc heb gebruikt. :)
k
kappahLid
01-01-2024, 00:00
#13
gamerboy007 zei:
achja, over 2 maand terug late checke....

ik merk ook niet veel van die ontsteking, ik voel me terug zoals voor ik xtc heb gebruikt. :)
Klik om te vergroten...

zie je nou wel... Niet te druk maken, dan komt
het vanzelf goed :wink:
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#14
wow wat een vicieuze cirkel was dit dan hahha

beetje een dipje hebben en jezelf helemaal gek maken :tearsofjoy:
daardoor niet kunnen slapen waardoor t nog n beetje erger wordt :rolleyes:
mjah wel goed eigenlijk, je zal nu wel 20x nadenken voor je iets pakt
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wil je vragen trouwens wel eens lezen als je LSD hebt gehad ofzo :confused:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#16
aviced zei:
ik wil je vragen trouwens wel eens lezen als je LSD hebt gehad ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

ik gebruikte nooit trip middelen :wave:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mag dit sticky, als 'Wat niet te doen bij een XTC kater?' :)
d
donleonLid
01-01-2024, 00:00
#18
gamerboy007 zei:
ik heb 2 weken gebruikt, meerdere dagen....
Klik om te vergroten...
Van 2 weken (zwaar) XTC/drank gebruik, krijg je geen leverontsteking, of je hebt iets van hepatitis b/c, maar dat had je dan wel gehoord van je huisarts lijkt me.

Even terugkomend op je eerst e post: slik ff wat vitamine B (thiamine) dat kan geen kwaad en is goed voor je koppie evenals magnesium (niet meer dan de ADH)
Succes en geen rare dingen in je hoofd halen :wink:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#19
donleon zei:
gamerboy007 zei:
ik heb 2 weken gebruikt, meerdere dagen....
Klik om te vergroten...
Van 2 weken (zwaar) XTC/drank gebruik, krijg je geen leverontsteking, of je hebt iets van hepatitis b/c, maar dat had je dan wel gehoord van je huisarts lijkt me.

Even terugkomend op je eerst e post: slik ff wat vitamine B (thiamine) dat kan geen kwaad en is goed voor je koppie evenals magnesium (niet meer dan de ADH)
Succes en geen rare dingen in je hoofd halen :wink:
Klik om te vergroten...

Rare dingen doen zal niet wezen.

ik eet nu elke dag 3-4 stukke fruit + water. ( zullen wel genoeg vitamienen/mineralen inzitten.)
achja, hepatitis zal het denk ik niet zijn, want dan had de dokter hed wel in men bloed gezien.

over 2 maand terug, dan weet ik wel meer.

achja, ik voel me terug goed... heb me eigenlijk zorgen gemaakt om niets.
Buiten men lever, maar dat komt denk ik wel in orde.

:)
s
stephandhLid
01-01-2024, 00:00
#20
@gamerboy007

Erg jammer dat door jou drugs zo een slechte naam krijgt :smilingimp:

weken achter elkaar iedere dag een pilletje slikken. Met de gedachte schijt aan ik sta er boven. Nu ken je het "hard op je bek gaan" van xtc. En geloof me die periode is echt een hell op aarde.!!!

Ik ken mezelf wel in jou. In het begin is het allemaal erg lekker, maar daarna komt het echte nadelen effect wat ook wel voelt als: "tegen de lamp aan lopen" , "goed wakker geschut worden". Je haat jezelf en denkt dat je door die ene periode van pilletjes de rest van je leven getekend bent. Kom op sterk in je stoenen staan! want je hebt er ook zelf voor gekozen om snoepies achterover te gooien. :rock: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :confused: :confused: :confused: :xtc: :cry: :xtc:

Ga leuke dingen doen, ga lekker zwemmen, lekker genieten. En niet zo zielig en dramatisch denken over hoe zielig en lusteloos je wel niet bent. It's all in the mind gast!!!. Positief denken is positief voelen. Wat jij op het moment mee bezig bent is zelf paraniode. pas daar voor op! :wink: :sunglasses: :mrgreen:

Zwaar depri ben je nu op dit moment, en verwacht je dat de dokter wel ff een pilletje geeft waar je je weer 100% goed van gaat voelen. Gast sorry dat ik het zeg, maar als ik jou was zou ik zsm naar een specialist gaan en/of instituur. Als jij denkt dat je alleen nog 100% kan gaan voelen door medicatie of een middeltje ben je ver heen!.

Beter kom je ff snel terug op aarde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."