Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStop Stop :)

Stop Stop :)

66 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
gamerboy007 zei:
ik ben al terug geland op aarde hoor.... :rolleyes:


ik heb men lesje wel geleert.

Don't fuck with dope, because it wil fuck with u... :)
Klik om te vergroten...

Dope doesn't fuck with you, you let your dope fuck with you. Je hebt alles zelf in de hand, neem daar dan ook verantwoordelijkheid voor. Het ligt niet aan de drugs zelf.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd, je hebt het zelf in de hand...

maar het kan ook uit de hand lopen zonder dat je het beseft.

:)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Precies, dat kan ik begrijpen.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb niet gezegt dat het men schuld niet was.... :wink:

ik heb men lesje wel geleert ivm XTC.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het uit de hand loopt zonder dat je het zelf beseft, dan is het nog steeds je eigen domme schuld...
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe oud ben je eigenlijk? Nog jong?

Je hebt je behoorlijk para liggen maken :confused: En een leverontsteking door 2 weekjes drugs? Denk het niet. Dat op langere termijn je lever naar de klote gaat ok!!! Maar goed dat je je lesje hebt geleerd, drugs is natuurlijk nooit goed. Gelukkig voor je dat je er meteen achter bent! En begin ook maar niet aan andere drugs en vooral GEEN paddos en/of LSD. Ben bang dat je met jouw paranoide gedrag van de eerste beste brug gaat springen in een trip :openmouth:
b
bimafLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ver in het verleden, toen ik net begon met experimenteren, was ik toch wel een beetje een 'doorgeslagen gebruiker'.
Op het moment dat ik wilde stoppen met xtc, voelde ik me te vaag. De roes bleef een week hangen, stemmen in het hoofd en niet goed kunnen 'in-slapen'. Trillen, allert gevoel van overmatig caffeïne gebruik.
Samen met een vertrouwde gebruikers (hoeveel soorten gebruikers zullen er bestaan? :tearsofjoy: ) besproken. Heb toen na een week een halve pil genomen, die laten uitwerken en daarna nog een halve.
Daarna waren alle verschijnselen verdwenen. Naar mijn idee was ik die week niet uit de 'trip' gekomen, waardoor die simpel weg bleef hangen.
Ik was zo ontzettend opgelucht, zag mezelf langzaam gek worden. Een wijze les, want daarna nooit meer overmatig xtc gebruikt, alleen bij een feestje (6x per jaar, en dan niet tot de max).

Dus mocht je last hebben van een kater, die na een week niet minder wordt.. ff opnieuw in lichtere mate in de flow, om er vervolgens goed uit te komen. Daarna denken, hoe verder te gaan met meer wijsheid in gebruik! Volgens mij, ben geen expert, is het ook moeilijk definitief te stoppen met drugs wanneer je niet goed in je vel zit.
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."