Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak MDMA gebruiken???

Hoe vaak MDMA gebruiken???

41 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja.
100 mg is niet meer zo vaak voorkomend als vroeger, in ieder geval de keren dat ik de uitslagen doorbel gaat het vaak over 50-90 mg. En ik zit er praktisch elk week.

Laatst 1 keer een pil van 170 maar dat zijn echt uitzonderingen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
volgende week zaterdag zal het 1 maand geleden zijn, valt mee, daarvoor 3x/1maand, je merkt het wel hoor,eerste keer van die 3x per maand was na 1 jaar geen mdma; dat was ongelofelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: maar 1maal je koopt gebruik je het gwn meer :( wou dat k soms dope kon verstoppen en het nietmeer kan terugvinde tot 3 maand gepasseerd is :( :( :( :(
Klik om te vergroten...

Ik kan het wel veilig voor je bewaren hoor :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.
Klik om te vergroten...

Uhm hoe bedoel je dat? Kom je zelden pillen van 100 / 130mg tegen? Hmm lijkt me toch niet.. :)
Of heb je het ergens anders over? We hebben het over xtc pillen toch? :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
2500mg... Dus een nulletje te veel :tearsofjoy: !
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lol, ik heb blauwe olifantje van 195 mg. zeer zeldzaam maar waar :) € 5,00
binnen kort krijg ik van 250 mg gele ooievaartje.
in rotterdam te regelen. je moet de mensen kennen en die kennen jullie waarschijnlijk niet ? :rolleyes:
not my problem geloof het of niet.
dealer in mijn dorp bel k op, krijg k rode dollar met mdma, 110 mg

mja ik space m lekker door byeee :stoned:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Ja.
100 mg is niet meer zo vaak voorkomend als vroeger, in ieder geval de keren dat ik de uitslagen doorbel gaat het vaak over 50-90 mg. En ik zit er praktisch elk week.

Laatst 1 keer een pil van 170 maar dat zijn echt uitzonderingen.
Klik om te vergroten...

oow da's wel "vaag"...hier ook geen probleem om ze van rond de 165 of 180mg te krijgen hoor.

Kan je nagaan dat het zoveel uitmaakt waar je zit in NL en dat in zo'n klein landje :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Even ter info Drugsmeisje.

1000mg is 1 gram :).
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeloc zei:
Even ter info Drugsmeisje.

1000mg is 1 gram :).
Klik om te vergroten...

En 2.5 g is dan= ....mg :)
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
g
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.
Klik om te vergroten...

Mhwaha zeldzaam voor jou ja

NIET ZELDZAAM VOOR MIJ MWHAAH

als ik 130 mg heb vind k t weinig :( tenminste in mijn dorpje kan je genoeg fixxe en kan je bijna niks fixxe van onder de 100 mg -.-''

Bb :wave:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jij moet ff op je tellen passen, doe maar zo..!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drugsmeisje zei:
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
Klik om te vergroten...

Doe eens even normaal joh. Jij zet iets wazigs neer, dan is het logisch dat je zo'n reactie krijgt.
Je kunt je bericht gewoon bewerken achteraf hoor.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fresh zei:
Jij moet ff op je tellen passen, doe maar zo..!
Klik om te vergroten...

Boh :grin:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
:( :( ach toch
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drugsmeisje zei:
? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
Klik om te vergroten...

5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er een paar keer 1 of 2 weken tussen gelaten, en dat maakt het zoveel minder leuk. Dus probeer het zo lang mogelijk te rekken, hoe langer je er tussen laat des te beter het voelt.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ou het liefst er 6 tot 10 weken tussen zitten alleen in december doen we het 2 keer snel achter elkaar .2 de kerstdag en oud en nieuw .
Doen we nu voor het derde jaar en Geweldig wat een oud en nieuw :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."