#1
pillen met 2 gram MDMA? ![:tearsofjoy:]()
200mg Neem ik aan?
200mg Neem ik aan?
Intoxication zei:volgende week zaterdag zal het 1 maand geleden zijn, valt mee, daarvoor 3x/1maand, je merkt het wel hoor,eerste keer van die 3x per maand was na 1 jaar geen mdma; dat was ongelofelijk![]()
![]()
![]()
![]()
maar 1maal je koopt gebruik je het gwn meer
wou dat k soms dope kon verstoppen en het nietmeer kan terugvinde tot 3 maand gepasseerd is
![]()
![]()
![]()
![]()
Drientje zei:Ja daahaag.
Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.
Drugsmeisje lult uit haar nek.

Drientje zei:Ja.
100 mg is niet meer zo vaak voorkomend als vroeger, in ieder geval de keren dat ik de uitslagen doorbel gaat het vaak over 50-90 mg. En ik zit er praktisch elk week.
Laatst 1 keer een pil van 170 maar dat zijn echt uitzonderingen.
Xeloc zei:Even ter info Drugsmeisje.
1000mg is 1 gram.
Drientje zei:Ja daahaag.
Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.
Drugsmeisje lult uit haar nek.

Fresh zei:

Drugsmeisje zei:Fresh zei:
? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g
WAUWW!
pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha![]()
Drugsmeisje zei:? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g
WAUWW!
pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."