en hoe je kunt hallicuneren....
ik heb dat heel erg, als ik goed wat neem..
zal wel per persoon verschillen, het is niet perse hallicuneren en dingen zien die er helemaal niet zijn. Het is meer dingen snel aanzien voor andere dingen, schaduwen dingen mensen... bijvoorbeeld lichten in een discotheek, ik zie vaak een dikke stalen buis op de grond liggen, of kleine hekjes door de lasers. Schaduwen worden tafels en stoeltjes, vaak zie ik mensen zitten op barkrukken midden op de dansvloer en ben ik laatst op een festival bijna op iemand gaan staan die op de grond zat, ik dacht dat het een grote kei was... een maatje trok me net op tijd weg. verder zag ik vrijdag me eerste bril
![:grin:]()
dat was geniaal haha!
maar voor de rest zie ik als iemand bukt en ik kijk snel, ze aan voor tafels of wat dan ook..
Er klopt in ieder geval helemaal niets van dat weet ik wel
verder was ik wel goed heen, op de weg naar huis zag ik een jack russel aan de overkant van de straat, bleek het een wit bruin paaltje te zijn, en zag ik mensen lopen die er volgens mij niet waren.. ook veels te vaak in een gesprek net alsof je wakker word, en niet meer weet waar je het over hebt.
Al met al was het wel een perfect geslaagde avond haha!
