Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van me moest een kwartier na inname plots drie keer braken en had toch nog een geslaagde trip. Geen idee hoe dat kan, al ben ik wel erg nieuwsgierig."
"Nadat ze zijn ingeslagen en ik het beste ervan heb gehad (en het dus begint te minderen) kan ik gewoon in een extreem fel licht kijken en zijn mijn pupillen gewoon weg. En dan blijven ze ook weg. Maar dit heb ik ook alleen maar bij xtc, bij al het andere werkt het voor geen meter."
"Miss J zei: triptune zei: kan ik gewoon in een extreem fel licht kijken en zijn mijn pupillen gewoon weg. En dan blijven ze ook weg. Klik om te vergroten... Dan zie jij er zo uit???: Creepy!! Klik om te vergroten... Pupillen zijn zwart, iris is kleur. En met 'pupillen weg' bedoelen we natuurlijk de grootte, bijdehandje"
"13: af en toe een glaasje bier of een slokje wijn meedrinken van de ouders. 14: zwaar drinken waarvan ik mijn lessen wel getrokken heb. ook 1e jointje. 15: xtc als verjaardagscadeautje vloei (maar daar had ik niet zelf voor gekozen, een of andere randdebiel had dat in m'n drinken gedaan) 16: truffels, speed, mdma, hasj, salvia."
"Hoi, Ik zou donderdag truffels willen nemen samen met een paar vrienden. Het probleem(?) is dat ik momenteel onder de medicatie zit. Morgen (woensdag) moet ik de laatste pillen innemen. Ik vroeg me af, als er 24 uur tussen de laatste inname van medicatie en het innemen van de truffels zit, of het dan nog kwaad kan ? Anders sla ik deze keer over denk ik (:"
"Duovent (puffertje), een hoestdrankje en lysox 400."
"Laatst heb ik iets vreemd meegemaakt. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat we naar de Muziekodroom gingen om daar te feesten tot drie uur en vervolgens door te gaan naar de Zoo en daar te blijven tot zeven. Voordat ik naar de MOD vertrok had ik even een beschaafd lijntje gepakt. Eenmaal in de MOD aangekomen merkte ik dat ik nog steeds een beetje suf en moe was. Toch besloot ik om te wachten met een tweede lijn totdat ik in de Zoo was. Echter besloten we om één uur om al naar de zoo te gaan, dus schat ik dat ik mijn tweede lijn om twee uur heb gepakt. Het was iets meer, misschien gewoon uit luiheid omdat ik wat teveel uit het zakje had geklopt en geen zin had om het er terug in te steken. Wel, dat voelde ik uiteindelijk wel. Wat energie, wat feesten. Tot vier uur, toen ging het mis. In mijn rechter ooghoek zag ik een uitsmijter verdacht droog naar me kijken. Strenge blik, armen gekruist, beetje 'opvallend onopvallend'. Dus ik had al iets van 'Jezus wat gebeurd hier nou'. Tien minuten later kwam er een tweede bijstaan en fluisterden ze wat met elkaar. Eentje verdween, en vond ik even later terug aan de lichttafel, waar hij wat fluisterde tegen de lichtman. Vervolgens gingen de witte flikkerlichten af en kwam de uitsmijter naar me toelopen, keek me in de ogen, en liep verder. En dat werd dus opgevolgd door honderden paranoia taferelen. Zoals drie uitsmijters die tegen elkaar fluisterden, naar me toekwamen en net voor me gewoon de andere kant op gingen. Of op het einde, toen ik naar huis vertrok, had ik tegen Joni gezegd 'zeg me even als het tijd is, en kom je dan even mee naar buiten, frisse lucht happen ?' Blijkt dat ik alleen had gezegd 'ik vertrek zo meteen'. Werd ik uiteindelijk dus helemaal gek omdat ik hem niet kon vinden en ik daar zat met mijn paranoia verschijnselen van die uitsmijters en mensen die over me roddelden. Nog een voorbeeld: een vriendin vroeg aan me 'gaat het wel met je' omdat ik even zo dwaas naar die zogezegde uitsmijters stond te kijken. Ik had geantwoord 'het gaat, even iets vreemd in mijn hoofd'. Vervolgens zág ik haar naar een andere toelopen en ik hóórde hen (alhoewel ze tien meter verder stonde met loeiharde muziek) zeggen 'die is vies kwijt' 'zie die faren, shit jonge', dus ik sta op, ga naar hen toe en vraag 'wat zeiden jullie ?' gewoon, op een normale toon. Blijkt dat zij twee niet eens waren aan het práten, en gewoon naast elkaar stonden. Nu vroeg ik me dus af, wát was dit in hemelsnaam ? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kan over het algemeen niet zo goed tegen drugs, ik heb niet veel nodig om compleet weg te zijn. Natuurlijk is dit alleen in mijn voordeel. Minder gebruiken = minder uitgeven. Maar dan nog, twee lijnen op een hele avond is toch geen ramp ? Na het gebruik was het wit van mijn ogen trouwens redelijk geel (leverfalen dacht ik ?) en in mijn rechteroog heb ik zelfs een blijvend geel plekje dat ik nu ruim twee weken heb."
"Hij is een hem, dus er zal over 'haar' geen topic zijn ;p Ja een week terug merkte ik het opnieuw, ik werd een beetje angstig van de flikkerlichten en van een kerel die me bekeek, ik heb me gewoon omgedraaid en het kunnen negeren. Ik denk dat het amper tien seconden duurde toen. Toch, het blijft vreemd haha."
"Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?"
"Ik heb geen idee of het normaal is, maar ik heb inderdaad eens rare dingen gezien onder de xtc. Sinds dien gebruik ik het ook niet meer. Mijn vriendin haar ogen vielen dieper in haar kassen, werden roder, en haar tanden werden puntiger. Ik heb als een bezetene zitten schreeuwen totdat ik veilig de tent uit was in een stoeltje. Het was slechts dertig seconden, een minuut, maar zoiets vreselijk wil ik serieus niet meer meemaken. En ik heb nog steeds geen idee hoe het komt."