#1
Lees ik dit goed
Ik bedoel, LEES IK DIT GOED
DE HELFT VAN EEN KWART VAN EEN PIL
![:tearsofjoy:]()
Ik bedoel, LEES IK DIT GOED
DE HELFT VAN EEN KWART VAN EEN PIL
straks ga ik out
Die pillen maken zo dat je er lekker van tript, gewoon opfreten!Biertje zei:Stel je niet zo aan alsjeblieft
Hoeveel kosten die boompjes ?TRAVOLTA zei:Biertje zei:TRAVOLTA zei:lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.
en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?
klopt, maar stel hij heeft nu een van de blauwe boompjes wat de rondte doen kan ik me voorstellen dat 180 mg veel kan zijn voor een eerste keer, zeker wanneer iemand onzeker is.
persoonlijk begin ik wel liever altijd met een hele![]()
Pothead. zei:Hoeveel kosten die boompjes ?
is 6 euro te veel ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."