Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwart pil xtc

kwart pil xtc

34 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees ik dit goed :confused:
Ik bedoel, LEES IK DIT GOED :angry: :angry: :confused:

DE HELFT VAN EEN KWART VAN EEN PIL :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens my zat het gevoel tussen je oren ...

pak dat het een GOEIE pil was bv blauwe boompjes 184 mg laten we zeggen 180 voor makelijker te rekenen :)

180:2=een halfje=90 mg
90:2=een kwartje=45mg
45:2=een halfje van een kwartje=22.5mg

22.5mg... in het beste geval ... volgens mij voel je dit niet hoor
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
giteren voelde ik er iets van! ik voelde het ineens, ik had een kwart pil op. ik begon ineens te trillen en me hart bonkte echt keihard. ik begon echt te spacen! het was in het begin een beetje een paniekaanval want ik dacht zometeen ga ik out en ik ben in m'n eentje. mar het kwam allemaal goed. ik begon muziek te luisteren en dat as echt supermooi! het klonk heel snel en heel mooi. het was echt geweldig.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahahhahha dit topic wordt steeds beter,
straks ga ik out
Klik om te vergroten...

van de helft van een kwart van een pil :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
I smell a troll.:sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
maar even serieus, de helft van een kwart daar voel je serieus niks van. Dan heb je waarschijnlijk in het `spannende´ gevoel iets gevoeld ofzo. Toen de pil bij mij voor het eerst insloeg werd ik letterlijk achterover gegooid. Ik viel niet maar damn het scheelde niet veel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nadje, is het gelukt met je droogje?

Kusjuh Biertjuh en Ei'tjuh
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Biertje zei:
Stel je niet zo aan alsjeblieft
Klik om te vergroten...
Die pillen maken zo dat je er lekker van tript, gewoon opfreten!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een zeikerds allemaal :grin:

We weten toch allemaal dat de één sneller / anders op drugs reageertd an een ander?
Als jullie mijn reactie hebben gelezen (verder terug) hadden jullie ook kunnen lezen dat zelfs ik wat gevoeld heb van een stukje pil van een kwartje (1/8 dus ongeveer) en het was niet eens een sterke pil en dan gebruik ik ook nog regelmatig... Het gevoel stelde natuurlijk niet veel voor, mijn hart ging sneller kloppen en kreeg ene lekkere rush maar was met 20min echt alweer uitgewerkt, maar toch, ik voelde er wel degelijk wat van. Mijn vriendin ook :)

Dus dat er mensen zijn die er wat val voelen, dat geloof ik 100%. Maar OUT zal je er echt niet van gaan nee, haha :tearsofjoy: Echter is zo'n klein stukje nemen wel zonde als het de eerste keer zou zijn, dan moet je gewoon vet harder gaan!!!! :hearteyes:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb de 2 topics even helemaal gevolgd en alle berichten van Nadje nagelezen en als ik dan al lees een vraag moet je wiet over de longen roken :confused: :confused: :confused:

Nadje net als in de andere topic lees je eerst een goed in en hoe oud ben je eigenlijk want zo te lezen klink je nog aardig jong.

Klinkt misschien raar maar ik twijfel aan je echtheid van je berichten
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ze niet echt zouden zijn, dan krijgt hij toch net wat hij wil.... aandacht
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intoxication just made my day. ik lach zelden hard op hahaha
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahah :P
P
Pothead.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
TRAVOLTA zei:
Biertje zei:
TRAVOLTA zei:
lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.

en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
Klik om te vergroten...

Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?
Klik om te vergroten...

klopt, maar stel hij heeft nu een van de blauwe boompjes wat de rondte doen kan ik me voorstellen dat 180 mg veel kan zijn voor een eerste keer, zeker wanneer iemand onzeker is.

persoonlijk begin ik wel liever altijd met een hele :wave:
Klik om te vergroten...
Hoeveel kosten die boompjes ?
is 6 euro te veel ?
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pothead. zei:
Hoeveel kosten die boompjes ?
is 6 euro te veel ?
Klik om te vergroten...

Ligt eraan, ik heb ze wel eens voor 5 gekocht, maar eergisteren bijvoorbeeld voor 3.
Komt erop neer dat het lekkere pilletjes zijn, en die zijn naar mijn mening ook wel 6 euro waard, als je niet goedkoper kan krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."