Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwart pil xtc

kwart pil xtc

34 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Escoban zei:
luchtigtoetje zei:
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.


Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Klik om te vergroten...

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
Klik om te vergroten...

Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aalpoepert zei:
Kwartjes waren goed in de tijd van de blauwe mitsus
Klik om te vergroten...

Mwah, 50 mg vind ik genoeg voor een kwartje hoor :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casplantje. zei:
Escoban zei:
luchtigtoetje zei:
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.


Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Klik om te vergroten...

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
Klik om te vergroten...

Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.
Klik om te vergroten...



Ik quote mezelf: "Dit is zeg maar het PLAFON voor je. In other words, verder als dat en je gaat kkslecht. Ik had wel het idee dat er dan begrepen zou worden dat minder als dat een goed idee zou zijn.


Ikzelf heb de eerste keer denk ik (Niet getest, dom, ik weet het, was spontaan) 100mg-120mg genomen. Dat was goed te doen voor mij :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerst wachten tot je oud genoeg wordt

en daarna testen en ik zouw toch gaan voor 1.5/kilo

had namelijk zelf de eerste keer dat net niet en je kunt niet zeggen dat het erg is maar als je dan andere hoort zeggen dat hun eerste ervaring de beste was en bij mij pas de 3rde heb ik toch zoiets van had ik toch maar ...
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal het je nog sterker vertellen :grin:

Ik heb met mijn vriendin wel eens de helft van een kwartje gedeeld :sunglasses: Ding heel was 120mg.
We vonden nog ergens een stukje liggen van 2 dagen geleden en dachten, acht die nemen we gewoon ff..grappig, maar we voelde allebei een hele lekkere rush opkomen en vervolgens lekkere sex op gehad. Alleen werkte het maar 20min en toen was het voorbij met de pret :grin:

Laat je pil testen en als ie niet te sterk is kun je vast wel de helft nemen voor een eerste keer :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Precies, kijken naar het aantal mg en niet naar "het soort pil" das onzin. En geloof nooit je dealert :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
een kwart pil hahahah wat denk je ? onee van een halfje ga ik afgevoerd worden :confused: :confused:
hahahahahahhahahahaa
pak gewoon die hele pil man
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de mensen met leuke reacties! Daar heb ik tenminste echt iets aan.

Ik heb gewoon de helft van een kwart genomen. Dit is een hele sterke pil. De helft van een kwart dat voelde je echt wel. En ja het was geweldig! Ik ben ook niet zo groot en ik weeg heel licht dus ik heb ook niet zo heel veel nodig.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lees ik dit goed :confused:
Ik bedoel, LEES IK DIT GOED :angry: :angry: :confused:

DE HELFT VAN EEN KWART VAN EEN PIL :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgens my zat het gevoel tussen je oren ...

pak dat het een GOEIE pil was bv blauwe boompjes 184 mg laten we zeggen 180 voor makelijker te rekenen :)

180:2=een halfje=90 mg
90:2=een kwartje=45mg
45:2=een halfje van een kwartje=22.5mg

22.5mg... in het beste geval ... volgens mij voel je dit niet hoor
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
giteren voelde ik er iets van! ik voelde het ineens, ik had een kwart pil op. ik begon ineens te trillen en me hart bonkte echt keihard. ik begon echt te spacen! het was in het begin een beetje een paniekaanval want ik dacht zometeen ga ik out en ik ben in m'n eentje. mar het kwam allemaal goed. ik begon muziek te luisteren en dat as echt supermooi! het klonk heel snel en heel mooi. het was echt geweldig.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahahhahha dit topic wordt steeds beter,
straks ga ik out
Klik om te vergroten...

van de helft van een kwart van een pil :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
I smell a troll.:sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
maar even serieus, de helft van een kwart daar voel je serieus niks van. Dan heb je waarschijnlijk in het `spannende´ gevoel iets gevoeld ofzo. Toen de pil bij mij voor het eerst insloeg werd ik letterlijk achterover gegooid. Ik viel niet maar damn het scheelde niet veel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nadje, is het gelukt met je droogje?

Kusjuh Biertjuh en Ei'tjuh
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biertje zei:
Stel je niet zo aan alsjeblieft
Klik om te vergroten...
Die pillen maken zo dat je er lekker van tript, gewoon opfreten!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een zeikerds allemaal :grin:

We weten toch allemaal dat de één sneller / anders op drugs reageertd an een ander?
Als jullie mijn reactie hebben gelezen (verder terug) hadden jullie ook kunnen lezen dat zelfs ik wat gevoeld heb van een stukje pil van een kwartje (1/8 dus ongeveer) en het was niet eens een sterke pil en dan gebruik ik ook nog regelmatig... Het gevoel stelde natuurlijk niet veel voor, mijn hart ging sneller kloppen en kreeg ene lekkere rush maar was met 20min echt alweer uitgewerkt, maar toch, ik voelde er wel degelijk wat van. Mijn vriendin ook :)

Dus dat er mensen zijn die er wat val voelen, dat geloof ik 100%. Maar OUT zal je er echt niet van gaan nee, haha :tearsofjoy: Echter is zo'n klein stukje nemen wel zonde als het de eerste keer zou zijn, dan moet je gewoon vet harder gaan!!!! :hearteyes:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb de 2 topics even helemaal gevolgd en alle berichten van Nadje nagelezen en als ik dan al lees een vraag moet je wiet over de longen roken :confused: :confused: :confused:

Nadje net als in de andere topic lees je eerst een goed in en hoe oud ben je eigenlijk want zo te lezen klink je nog aardig jong.

Klinkt misschien raar maar ik twijfel aan je echtheid van je berichten
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#19
als ze niet echt zouden zijn, dan krijgt hij toch net wat hij wil.... aandacht
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahah :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."