Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwart pil xtc

kwart pil xtc

34 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
blij dat jullie eens kunne lachen...
lach ik hard mee gezellig :wink:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,
Ik wil graag weten hoeveel je van een klein beetje pil voelt? Of voel je daar niks van? Want ik ben bang dat ik dalijk ineens veel te veel voel en dan kun je niet meer terug.
Ik zat te denken om eerst de helft van de helft van een kwart pil te nemen. Of is dit overdreven?
Of is het te weinig dat je er niks van voelt?
Tell me.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stel je niet zo aan alsjeblieft
Laat je pillen testen en stel die vraag dan nog een keer

Een kwart pil :wave: :wave: :wave: :grin:

Pffff....
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.

en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
TRAVOLTA zei:
lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.

en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
Klik om te vergroten...

Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
Biertje zei:
TRAVOLTA zei:
lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.

en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
Klik om te vergroten...

Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?
Klik om te vergroten...

klopt, maar stel hij heeft nu een van de blauwe boompjes wat de rondte doen kan ik me voorstellen dat 180 mg veel kan zijn voor een eerste keer, zeker wanneer iemand onzeker is.

persoonlijk begin ik wel liever altijd met een hele :wave:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
TESTEN
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.


Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#9
nadje zei:
Ik zat te denken om eerst de helft van de helft van een kwart pil te nemen. Of is dit overdreven?
Of is het te weinig dat je er niks van voelt?
Tell me.
Klik om te vergroten...

Lees ik het nou goed en wil je de helft, van een helft, van een kwart nemen!? Dat ga je sowieso niet voelen :P
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#10
luchtigtoetje zei:
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.


Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Klik om te vergroten...

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fresh zei:
het gevoel stelde natuurlijk niet veel voor
Klik om te vergroten...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kwartjes waren goed in de tijd van de blauwe mitsus
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Escoban zei:
luchtigtoetje zei:
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.


Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Klik om te vergroten...

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
Klik om te vergroten...

Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aalpoepert zei:
Kwartjes waren goed in de tijd van de blauwe mitsus
Klik om te vergroten...

Mwah, 50 mg vind ik genoeg voor een kwartje hoor :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casplantje. zei:
Escoban zei:
luchtigtoetje zei:
gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.


Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Klik om te vergroten...

Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
Klik om te vergroten...

Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.
Klik om te vergroten...



Ik quote mezelf: "Dit is zeg maar het PLAFON voor je. In other words, verder als dat en je gaat kkslecht. Ik had wel het idee dat er dan begrepen zou worden dat minder als dat een goed idee zou zijn.


Ikzelf heb de eerste keer denk ik (Niet getest, dom, ik weet het, was spontaan) 100mg-120mg genomen. Dat was goed te doen voor mij :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#16
eerst wachten tot je oud genoeg wordt

en daarna testen en ik zouw toch gaan voor 1.5/kilo

had namelijk zelf de eerste keer dat net niet en je kunt niet zeggen dat het erg is maar als je dan andere hoort zeggen dat hun eerste ervaring de beste was en bij mij pas de 3rde heb ik toch zoiets van had ik toch maar ...
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zal het je nog sterker vertellen :grin:

Ik heb met mijn vriendin wel eens de helft van een kwartje gedeeld :sunglasses: Ding heel was 120mg.
We vonden nog ergens een stukje liggen van 2 dagen geleden en dachten, acht die nemen we gewoon ff..grappig, maar we voelde allebei een hele lekkere rush opkomen en vervolgens lekkere sex op gehad. Alleen werkte het maar 20min en toen was het voorbij met de pret :grin:

Laat je pil testen en als ie niet te sterk is kun je vast wel de helft nemen voor een eerste keer :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Precies, kijken naar het aantal mg en niet naar "het soort pil" das onzin. En geloof nooit je dealert :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
een kwart pil hahahah wat denk je ? onee van een halfje ga ik afgevoerd worden :confused: :confused:
hahahahahahhahahahaa
pak gewoon die hele pil man
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt voor de mensen met leuke reacties! Daar heb ik tenminste echt iets aan.

Ik heb gewoon de helft van een kwart genomen. Dit is een hele sterke pil. De helft van een kwart dat voelde je echt wel. En ja het was geweldig! Ik ben ook niet zo groot en ik weeg heel licht dus ik heb ook niet zo heel veel nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."