#1
blij dat jullie eens kunne lachen...
lach ik hard mee gezellig![:wink:]()
lach ik hard mee gezellig
TRAVOLTA zei:lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.
en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
Biertje zei:TRAVOLTA zei:lekker n halve pakken de 1e x als je al zeker ervan bent dat er M in zit. daarna kun je na n half uur of een uur de andere helft bijpakken.
en als je niet wil testen kun je nog altijd op pillreport kijken. of ie er tussen staat (al bewijst dit niks)
Waarom halve? Zoals EI al eerder mooi beschreef, dit is de kans om nét niets of nét iets te voelen... Beide niet de bedoeling als je pille wilt gaan vreten toch?

nadje zei:Ik zat te denken om eerst de helft van de helft van een kwart pil te nemen. Of is dit overdreven?
Of is het te weinig dat je er niks van voelt?
Tell me.
luchtigtoetje zei:gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.
Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Fresh zei:het gevoel stelde natuurlijk niet veel voor
Escoban zei:luchtigtoetje zei:gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.
Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
Aalpoepert zei:Kwartjes waren goed in de tijd van de blauwe mitsus
Casplantje. zei:Escoban zei:luchtigtoetje zei:gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan.
Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is..
Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is.
Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."