Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen verminderen?

Grote pupillen verminderen?

17 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
e
eveningLid
01-01-2024, 00:00
Als ik na een avond spacen thuis kom en ik kijk in de spiegel zijn mijn pupillen nog heel groot, dit is volgens mij wel normaal maar is er een manier om dit te verminderen?

:stoned:
A
AalpoepertLid
Geen pillen nemen,,
d
dexdude2Lid
Naar een fel licht kijken helpt voor geen meter volgens mij. We hadden het namelijk een keer getest 's nachts door een zaklamp naar de ogen van een vriend te richten die strak stond maar de grootte van de pupillen veranderde helemaal niet. Best wel vaag, dikke zaklamp voor je harses maar toch kei grote pupillen. :smoke:
E
Exceptional InsightLid
Nope. Suck it up. Take it like a man.
e
eveningLid
dan weet ik genoeg haha, bedankt
A
AalpoepertLid
evening zei:
dan weet ik genoeg haha, bedankt
Klik om te vergroten...
haha
T
TRAVOLTALid
niks aan te doen, ik heb dit zelfs tot 24u na inname. erg vervelend.

wat ik me heb aangeleerd om je te concentreren op punten die licht geven (bijv de zon, een bureaulamp, koplampen van tegenliggende auto's etc) wanneer men even niet op je let. verder helpt t ook al om je ogen een beetje dicht te knijpen.

andere opties zijn een zonnebril, een pet en (geloof ik?) gekleurde lenzen.

gr
M
MorningweedzorLid
Zonnebril? :grin:
F
FretzelLid
want een zonnebril s'avonds valt niet op natuurlijk :grin:
die draag je alleen omdat de straat verlichting zo vel is haha.

nu weer on-topic.

Grote Pupillen verminderen is een total no-go.
Meestal probeer ik het afkomen van de mdma-trip lichtelijk te sturen door b.v. Zoveel tijd voordat ik richting huis niet meer te nemen. Voor mij werkt 2 uurtjes wel goed. Meestal loop ik toch tijdje buiten te leuren en beetje te smoken tot ik me op het niveau voel dat ik lekker kan gaan pitten.

Mja weet waar je aanbegint ik ken mensen die het niet trekken als de vermoeidheid toe slaat. Het is een hel waar je even doorheen moet prikken. Maar meestal als ik geslapen heb zijn me pupillen wel weer aardig normaal.

Maar het verschilt wel per persoon hoelang je pupillen groot blijven.
l
luchtigtoetjeLid
je kan wel kleuren lenzen nemen! dan heb je normale pupillen.. toch? of werken die niet zo?
M
MrMarcus1972Lid
Ik heb het ook dat ze lang groot blijven.
Misschien is dit een optie :smoke:
http://www.lensbestel.nl/wild-eyes-kleurlenzen/
k
k00kLid
luchtigtoetje zei:
je kan wel kleuren lenzen nemen! dan heb je normale pupillen.. toch? of werken die niet zo?
Klik om te vergroten...

Jawel :) Dan heb jij zelf geen normale pupillen, maar de lenzen hebben gewoon normale pupillen haha.
T
TRAVOLTALid
dexdude2 zei:
Naar een fel licht kijken helpt voor geen meter volgens mij. We hadden het namelijk een keer getest 's nachts door een zaklamp naar de ogen van een vriend te richten die strak stond maar de grootte van de pupillen veranderde helemaal niet. Best wel vaag, dikke zaklamp voor je harses maar toch kei grote pupillen. :smoke:
Klik om te vergroten...

misschien op 't moment zelf niet (of amper). maar ik ervaar de 24 uur erna dat het lijkt alsof mijn ogen moeite hebben met zich te "focussen". de puppillen groeien en krimpen constant en in licht kijken helpt (bij mij) dan wel degelijk :)
t
triptuneLid
Nadat ze zijn ingeslagen en ik het beste ervan heb gehad (en het dus begint te minderen) kan ik gewoon in een extreem fel licht kijken en zijn mijn pupillen gewoon weg. En dan blijven ze ook weg. Maar dit heb ik ook alleen maar bij xtc, bij al het andere werkt het voor geen meter.
M
Miss JLid
triptune zei:
kan ik gewoon in een extreem fel licht kijken en zijn mijn pupillen gewoon weg. En dan blijven ze ook weg.
Klik om te vergroten...

Dan zie jij er zo uit???:

Creepy!!

:wink:
l
langemanLid
:grin:
t
triptuneLid
Miss J zei:
triptune zei:
kan ik gewoon in een extreem fel licht kijken en zijn mijn pupillen gewoon weg. En dan blijven ze ook weg.
Klik om te vergroten...

Dan zie jij er zo uit???:

Creepy!!

:wink:
Klik om te vergroten...

Pupillen zijn zwart, iris is kleur.
En met 'pupillen weg' bedoelen we natuurlijk de grootte,
bijdehandje
S
SublimoLid
Waarom zou je daar in godsnaam iets aan willen doen ?

Wat boeit dat nu. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."