Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Net de inslag van een X samen met mijn vrouw. Lekker ff genieten van een relaxte avond met muziek en een wijntje erbij."
"pascal828 zei: MrMarcus1972 zei: Net de inslag van een X samen met mijn vrouw. Lekker ff genieten van een relaxte avond met muziek en een wijntje erbij. Klik om te vergroten... Eerste keer of niet? Veel plezier!! Klik om te vergroten... Nee hoor ik ben begonnen met de X in de jaren 91-98 en toen tot dit jaar gestopt. Nu zo nu en dan weer eens."
"Ik heb het ook dat ze lang groot blijven. Misschien is dit een optie http://www.lensbestel.nl/wild-eyes-kleurlenzen/"