Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoorbijten

Doorbijten

56 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tip: gewoon doorslikken die handel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wesleyyy zei:
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
Klik om te vergroten...
Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.

Ik vraag me altijd af waarom mensen een halve willen nemen. Alsof er ooit een pil overgedoseerd is.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is het 'nut' van een pil doorbijten? Behalve dat je er een droge bek van krijgt, en een hele vieze smaak in je mond??
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat u pil dan verpoederd is en dat het dus iets sneller opgenomen wordt en een iets hevigere rush kan geven. Maar mij lijkt het beter om de pil te verpoederen en dan in een capje te steken, geen vieze smaak en het zou hetzelfde effect moeten geven...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hevigere rush :flushed: ? Wat bedoel je daarmee? (ik wil niet stom overkomen, maar ik wil het gewoon vragen)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik neem aan dat hij versterkte effecten bedoeld.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extisi zei:
Hevigere rush :flushed: ? Wat bedoel je daarmee? (ik wil niet stom overkomen, maar ik wil het gewoon vragen)
Klik om te vergroten...

Gewoon als je een pil slikt komt de MDMA langzaam vrij.
Als je gewoon een vermalen pil slikt, wordt alle MDMA veel sneller opgenomen.
Gevolg: een zware flash :hearteyes:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#9
de vieze smaak duurt maar 10 seconden dus wat maakt het uit??

en hoe vfiezer de pil hoe beter het gevoel :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extisi zei:
Wat is het 'nut' van een pil doorbijten? Behalve dat je er een droge bek van krijgt, en een hele vieze smaak in je mond??
Klik om te vergroten...

dezelfde reden als dat op je hamburgertje kauwt, je vergroot daarmee het oppervlak en het kan dus makkelijker opgenomen worden in je bloed, veel kauwen is dus heel natuurlijk en ik vind soms de smaak niet eens zooo erg hoor :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dusdat

Heb het ook wel is gedaan. Bleef er weer een stukje in mn kies hangen. Ik ben er klaar mee :P
Maar komt idd wel wat sneller opzetten.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan ga ik dat maar is testen :) bedankt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
Klik om te vergroten...
Idd daarom stelde ik ook voor om het te verpulveren en in een cap te steken...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
Is het zo slecht? Ookals je maar 1 keer doet?
Klik om te vergroten...
Slecht is relatief.. maar waarom zou je het doen? Een capsule of een bommetje werkt ook en het principe is hetzelfde.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is het zo slecht? Ookals je maar 1 keer doet?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
PuppiiiEyes zei:
ExceptionalInsight zei:
Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
Klik om te vergroten...
Idd daarom stelde ik ook voor om het te verpulveren en in een cap te steken...
Klik om te vergroten...

Een capsule duurt bij langer dan een pil hoor. Een capsule voel ik na een uur nog amper wat van. Het 'slaat' er niet echt in. Lost echt veeels te langzaam op bij mij. Doe het dan in een vloeitje(bommetje). Dat gaat naar mijn idee een heel stuk sneller is ook nog eens makkelijker mee te nemen en te slikken dan een capsule. Maar das mijn mening he :P
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
PuppiiiEyes zei:
ExceptionalInsight zei:
Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
Klik om te vergroten...
Idd daarom stelde ik ook voor om het te verpulveren en in een cap te steken...
Klik om te vergroten...

Een capsule duurt bij langer dan een pil hoor. Een capsule voel ik na een uur nog amper wat van. Het 'slaat' er niet echt in. Lost echt veeels te langzaam op bij mij. Doe het dan in een vloeitje(bommetje). Dat gaat naar mijn idee een heel stuk sneller is ook nog eens makkelijker mee te nemen en te slikken dan een capsule. Maar das mijn mening he :P
Klik om te vergroten...

Hmm dat zou toch snel moeten oplossen, gij ed gwn een louche maag :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zit hier. Met een vriendin :) Het was wel heel vies, die pil :P En het bleef in mijn holle kies hangen :') maar dat is weg :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja..dat begrijp ik. Ik doe het nu ook een tijdje niet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."