#1
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.
Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?
Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?