Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste lezers Ik ga zo 1 portie Palenque nemen. Heeft nog iemand aanraders om te doen/kijken? misschien wordt dit wel een life report als er intresse naar is trippers: ik met drie vrienden waar: Bij mij thuis Wat: 4 porties Palenque 3 joints er blowe er maar twee. Hoe: waarschijnlijk thee Status: Relax"
"Hey Ik wil volgende week vliegenzwam gaan doen nou heb ik nog wel een paar vraagjes? En wat is het effect precies? Of is het hetzelfde als andere paddo's En kan ik de vliegenzwam het beste gewoon eten of thee van trekken? En met hoeveel kan ik het beste beginnen? met een halve portie? (ik heb wel al 15 x andere paddo's gedaan) Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen? Ik zal nog wel een report achter laten."
"dankje! Als ik het heb gebruikt zal ik een report schrijven"
"Als het goed is vanavond de vliegenzwam iemand nog tips voor innamen? Of aanrader om er iets bij te pakken?"
"Adrenochroom zei: Ik neem aan dat je poeder hebt? Ik zou een dikke fruitshake maken of zo'n smoothy kopen bij de AH, vervolgens die vliegenzwam erin flikkeren! Klik om te vergroten... Naja hoop het? moet het dalijk even hale bij sirius mah is vliegenzwam altijd poeder? als je het koopt?"
"Super geschreven ik verheug me al op de volgende."
"Erg leuk report ook veel herkenbare dingen! vooral het nadenken over dingen etc."
"Klinkt als een hele mooie eerste ervaring!"
"Trippers: Ik zelf, K, R, en S 4 porties palenque 2 snowwhite 13.00 tjillen op de bank xbox 360 en call of duty 4 13.45 De 4 porties palenque in een pannetje gedaan 14.30 ingenomen met moeite kregen we het weg. 14.45 nu dus ik hoop er bij te blijven Naja het erbij blijven is niet gelukt ik kon niet meer eens typen. 14.45 ik wou net beginnen met typen maar alles begon al wazig te worden de kleurtjes op het beeldscherm veranderden steeds en ik kon ook helemaal niks inschatten van mijn scherm. K die langs mij zat had ook erg veel moeite om het te volgen dus zijn we maar iets anders gaan doen. Eerst ging ik even op de bank liggen maar werd gek van alles planten die leken te groeien, kleuren die wat donkerder werden en muziek wat al snel te hard bleek te staan. Toen ik eindelijk weer een beetje tot rust was gekomen lagen R en S ook helemaal trippend op de bank. Mijn gedachtes veranderden steeds en alles leek te ''ademen'' vooral de lamelle deden raar ze leken de hele tijd mee te draaien. 15.00 Xboxxe was echt geen succes het was super leuk om te zien maar iets raken met cod 4 was egt een ramp. Toen maar wat rondgelopen in het level en wat rondgekeken. Hoe mooi/belachelijk een spel er wel niet uitziet met paddo's op. Een half uur game leek echt de hele middag te duren. 15.30 De drop. Ik liep naar de kast om wat eten te pakken en opeens zag ik dropjes te liggen. Ik stopte er paar in mij mond en ze waren heerlijk. Dus ik stiekem op de bank zonder wat tegen de rest te zeggen dropjes eten. Toen r en k erachter kwamen was ik opeens alles kwijt. Hun waren ook helemaal weg van de drop. Het voelde zo fijn aan in je mond al die dropjes. Opeens kreeg ik het gevoel dat ik haren in me mond had, dat heb ik al vaker gehad met paddotrips. Ook had K het gevoel dat zijn links verder was dan zijn rechts vraag me niet hoe maar oke. 16.00 een heerlijk biertje gepakt met een jointje erbij het was heerlijk op dat moment. De muziek was perfect. Het bier proefde perfect het rook zelfs lekker en het gevoel in je keel was daarna gingen we naar buiten om een snackbar te zoeken. 16.45 buiten aangekomen. Naar 25 min treuzelen van liggen, zitten en staan zijn we uiteindelijk toch maar naar buiten gegaan. Dit was niet echt een succes ik was de straat nog niet eens uit en ik zat al te twijfele als k de deur wel dicht had gegooit. Toen kwamen we ook nog eens mensen tegen die voor me gevoel de hele tijd zaten te kijken. We konden geen houding aannemen en begonnen alleen maar te lache. 17.30 gegeten en nog lekker even na gespaced Het was Super vandaag echt weer een trip om niet te vergeten. Ik hoop dat jullie het iets vinden, want het is pas mijn eerste report hier."
"ik zit nu weer achter de pc naar een lange tocht"