Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mellowWw zei: drukslover zei: eerlijk gezegt wat zou nou een goede joint zijn om te roken ??? Klik om te vergroten... laat ik dit es ff serieus opvatten.... heheh heeft iemand nog goede soorte wiet aanraders.... maar ook soorte wie dus echt niet te roke zijN? en puur....of met 'n waterpijp... KLADDER HET ER MAAR NEER Greetzzz... Klik om te vergroten... Ik rook helemaal geen wiet meer , eigenlijk alleen maar hasj..Oh ja, en het liefst pure brokjes in een joint, maar meestal wat tabak erbij."
"looyke zei: Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook. Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja... Zit er nie mee Klik om te vergroten... Hehe..dat is bij mij ook wel herkenbaar, ik heb van mezelf al een stoned hoofd."
"Ik neem alleen XTC op bijzondere feesten, en dan ook maar 1 of anderhalf..en dan ga ik aardig uit mijn plaat, ik heb niet meer nodig, omdat ik het maar weinig doe..en dan gaat het bewustzijnsveranderende effect ook niet weg, als je niet vaak slikt. Je kan het echt het beste 1 keer in de 2 maanden doen ofzo."
"Pietman zei: Eventjes iets wat ik me afvraag. Hoevaak blowen julie ongeveer? iedere dag? meerder keren per week? of alleen op 'feestdagen'? en waarom heb je dit blowritme? ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus Klik om te vergroten... Ik blow een paar keer per week, niet als ik op school zit, maar gewoon thuis of chill met vrienden, of als ik uitga dus..ik vind het wel best zo, zolang mijn schoolresultaten er maar niet onder lijden, daarvoor moet ik wat meer uitkijken.."
"XTC vind ik het lekkerst..niet te vaak natuurlijk!"