Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen met 220mg MDMA?

Pillen met 220mg MDMA?

41 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtcl0ve zei:
Het snoepje is binnen, mooie witte dikke pil met inderdaad 2 breuklijnen in een plus mooi voor mensen die kwartjes willen bij pakken.
Verder een opdruk van speaker erop

Zal hem deze week nog.laten testen

Groeten,
J
Klik om te vergroten...

Mijn grote dank bij voorbaat! Ben erg nieuwsgierig naar hoeveel erin zit.
Greets :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sjardy zei:
Ja dat klopt heb ze 2x laten testen de eerste keer stond hij nog niet in de database uitslag 196mg tweede keer werd hij herkend en kreeg ik 182~213 terug. Gemiddeld 200mg. Geloof dat hij nu nog hoger uitvalt.
Klik om te vergroten...
200mg, wel lekker makkelijk rekenen :grin:
Heb je met 1 pil de hele nacht genoeg :)
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan niet wachten tot ik eraan kan komen :rock:
heb ze nog niet hoger dan 150 gehad
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatste erg druk gehad met me werk maar de uitslag is er :grin:

Mijn speakertjes zijn getest op 204mg MDMA.

Ik vind het zelf een super resultaat, maar jammer genoeg niet de volle 220.

Kan het zijn dat er pillen tussen zitten die wel rond de 215 - 220mg bevatten?

Na de testuitslag heb ik meteen 15 bij gehaald. Ik kan in ieder geval weer ff vooruit.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb er hier liggen van 220 mg. Simpele kwestie van een wat dikkere pil.

Kijk er wel mee uit, als je met je wazige gezicht zonder op te letten zon ding bijpakt, kan dat weleens pijn doen :P

gr
S
SjardyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan het niet echt aan de dikte zien scheelt nog geen mm. Ligt aan het totale gewicht weet niet of je een weegschaaltje heb. De zwaarste bevatten ook het meeste m
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#7
klopt, het zegt niet per definitie iets

wat wel waar is, is dat een zwaardere pil de potentie heeft meer mdma te bevatten.

Maar het spreekt niet voor zich
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sjardy zei:
Je kan het niet echt aan de dikte zien scheelt nog geen mm. Ligt aan het totale gewicht weet niet of je een weegschaaltje heb. De zwaarste bevatten ook het meeste m
Klik om te vergroten...
Onzin. Ik heb hier een recycle/rotonde(140-160mg) en die weegt meer daneen Q-Dance waar 170-189 inzit.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jaapi zei:
klopt, het zegt niet per definitie iets

wat wel waar is, is dat een zwaardere pil de potentie heeft meer mdma te bevatten.

Maar het spreekt niet voor zich
Klik om te vergroten...
Nee ook niet.
S
SjardyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat begrijp ik ja bedoel het voor het type pil. Als je een speaker heb bijv tien dan heeft hoogstwaarschijnlijk de zwaarste van de tien ook het meeste m.. Kan je onzin zeggen maar je snapt het niet helemaal
P
Pim070Lid
01-01-2024, 00:00
#11
deze discussies altijd :) laat je pillen gewoon testen, dan weet je het :)
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
220 isniet chill omdat zon hoge dosering is heb je meteen (FULL FORCE) als het effect ook maar iets af neemt bal je als een stekker omdat je het EXTREME gewend was!!!

Begin je met 130mg dan waardeer je het bijna net zo alleen duurt het effect 5x langer met een langere ' afdronk' .220 is zonde joh
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sjardy zei:
Ja begrijp ik ja bedoel het voor het type pil. Als je een speaker heb bijv tien dan heeft hoogstwaarschijnlijk de zwaarste van de tien ook het meeste m.. Kan je onzin zeggen maar je snapt het niet helemaal
Klik om te vergroten...
Janee.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oeff, neem meestal halve Q's op een feestje, maar had nu eindelijk een speakertje van een vriend bemachtigt.
Eerste halfje ging goed, kwam heerlijk op, lekker op de dubstep losgegaan etc.
2e halfje neem ik meestal als de eerste aan het pieken is, dus dat deed ik uit gewoonte nu ook.
Die kwam hard zeg, moest gaan zitten, mn hart ging als een tierelier. Na wat hasj ging ik weer goed, en lekker doorgefeest :)

Dit is geen kinderspeelgoed, ook niet in halfjes!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijken inderdad stevige pilletjes te zijn na wat resultaten, heb ze bij het topic 'Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop' erbij gezet. Geen speelgoed inderdaad!
Wat voorkennis is wel zo fijn/verstandig over deze pil.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
25tolife zei:
Blijken inderdad stevige pilletjes te zijn na wat resultaten, heb ze bij het topic 'Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop' erbij gezet. Geen speelgoed inderdaad!
Wat voorkennis is wel zo fijn/verstandig over deze pil.
Klik om te vergroten...
Heel goed. Het was puur uit gewoonte, gewoon een halfje bijnemen op de piek, maar als je dan in totaal 200mg in je systeemhebt als iemand van 75 kg, dan komt dat toch ietsje hard :openmouth:
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helaas zit dat er voor mij niet meer in na dat ik vroeger Mdma een tijdje heb misbruikt, bij doseren heeft bij mij totaal geen zin, alleen de eerste dosis, maar als ik er nu tijdje tussen laat werken die speakers van 200+- prima. geen love feeling, die is allang verdwenen maar wel uber space
I
IkbeneenbeginnerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vraagje, kom je ook uit limburg? Want bij ons hier zijn opeens 220mg 'opgedoken'
C
ChemipackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb een tijdje terug op loudness ook kennis mogen maken met de witte speakers, WAUW :hearteyes:
Duurde bij mij extreem lang voor die in kwam, halfje genomen, na 3 kwartier (wanneer die normaal komt) begon ik het een beetje warm te krijgen, beetje tintele, en na ongeveer 1,5 uur klapte die keihard in. Zo heb ik ze nog niet meegemaakt, van een halve kon ik me bek totaal niet stil houden, kon bijna door de zaal achter me kaak aanrennen.
Aanrader is dus inderdaad goed op te passen met deze tabletjes, dan ken je er een hoop lol aan overhouden. Spijtig genoeg heb ik ze nog niet in mijn buurt kunnen vinden, maar dit zijn echte aanraders !
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb ze vorige maand op de kop getikt, gelijk voorraadje aangelegd. Ga ze met HardBass uittesten. Ben benieuwd. Kan iemand me aanraden te beginnen met een halfje of een kwartje? Halve 1 Qdance ben ik normaal gewend??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."