Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin
Zoo herkenbaar dit! Ik kan me de tijd nog heel goed herinneren, dat de blauwe mitsu's in grote hoeveelheden mijn kant op bleven rollen. ik was op dat moment jong en drugs was relatief nieuw, wat er toe leidde dat ik veel te regelmatig ging snoepen.
Wanneer pillen niks meer voor je doen betekent het inderdaad dat je er even mee moet stoppen. ik was dom, en bleef bijnemen om het gewenste effect te krijgen toendertijd, keer op keer weer. Dat is ook het moment dat ik de zwaar negatieve kant van MDMA heb ontdekt. Ik wilde er namelijk mee stoppen, maar ik was op gegeven moment op zo'n dieptepunt beland, dat ik wanneer ik 2-3 dagen niks slikte, mijn hersenen begonnen "kortsluiting" te maken. Ik voelde dan overal tintelingen, mijn zich werd blurry of verdween volledig en ik werd gigantisch duizelig. Elke keer dacht ik dat ik onderuit zou gaan. Dit voelde erg kut, wat er toen toe leidde dat ik maar pillen bleef nemen. Ook al schaam ik me hier kapot voor, toen slikte ik bijna dagelijks..
Toch op een geven moment zelfstandig de knop om kunnen zetten en clean gebleven. Het duurde sowieso een maand voordat de "kortsluiting" helemaal was verdwenen, wat is als een superzware maand heb ervaren. Sindsdien geen pillen meer aangeraakt, tot een aantal weken geleden. Toen had ik netjes 2x een halve genomen van een 220mg pil, en raad eens wat er een aantal dagen daarna gebeurde? Welcome back kortsluiting!... Ook al was het na 2 dagen wel verdwenen, heb ik toen besloten geen XTC pil of MDMA poedertje aan te raken, ik heb dat voor mezelf verpest in mijn vroegere jaren door teveel te nemen.
Wat ik wil zeggen, luister naar je lichaam en forceer het niet om te gaan trippen wanneer het simpelweg niet wil. Las een fikse pauze in in probeer het daarna opnieuw.
Dont make the mistakes I made, I beg you all!
Hou het leuk, hou het safe.
Cheers!
Dernael.
