Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervaringen?

ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervaringen?

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Een maand of 4 pauze en dan pas nemen. Oja, ga niet teveel verwachten maar laat het effect rustig over je heen komen. :wink:
R

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Realities
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Pep heeft idd alleen de stimulerende werking....wel mag je je niet echt opgefokt voelen, of te hard trillen enzo, dat kan wijzen op grote versnedenheid met caffeine...van pep krijg je een aangenaam opgepept gevoel.

Xtc,mdma werkt naast stimulerend ook bewustzijnsverruimend, veranderend: je hoort de muziek anders, mooier, bent verliefd op alles en iedereen...het love gevoel....dit love gevoel valt niet te evenaren door andere drugs, zoals speed wat dat niet heeft, of andere drugs, maar ieder drugs heeft zijn specifieke werking.


Heb je dan in totaal gedaan met 1 capsule pep ( vind het wel goed een capsule ipv snuiven, is ook handiger zeker als je niet thuis bent om te gebruiken)???

Hoeveel zat erin ongeveer?, want als je met dat ene bommetje van 01 u zondagochtend tot maandag 01 u snachts gedaan hebt, ik bedoel voordat je kon slapen, dan moet het wel hele goede geweest zijn...
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Realities zei:
Pep heeft idd alleen de stimulerende werking....wel mag je je niet echt opgefokt voelen, of te hard trillen enzo, dat kan wijzen op grote versnedenheid met caffeine...van pep krijg je een aangenaam opgepept gevoel.

Xtc,mdma werkt naast stimulerend ook bewustzijnsverruimend, veranderend: je hoort de muziek anders, mooier, bent verliefd op alles en iedereen...het love gevoel....dit love gevoel valt niet te evenaren door andere drugs, zoals speed wat dat niet heeft, of andere drugs, maar ieder drugs heeft zijn specifieke werking.


Heb je dan in totaal gedaan met 1 capsule pep ( vind het wel goed een capsule ipv snuiven, is ook handiger zeker als je niet thuis bent om te gebruiken)???

Hoeveel zat erin ongeveer?, want als je met dat ene bommetje van 01 u zondagochtend tot maandag 01 u snachts gedaan hebt, ik bedoel voordat je kon slapen, dan moet het wel hele goede geweest zijn...
Klik om te vergroten...

Ten eerste bedankt voor je reactie :grin:
Ik trilde niet.. Ik irriteerde me alleen nogal aan de mensen die de hele tijd tegen me aanstootten en voor me neus liepen. Dit heb ik nooit! Ook niet als ik nuchter ben. Dit vond ik dus best raar maar er zijn verder geen problemen door gekomen, gelukkig!
Het gevoel van xtc/mdma krijg je inderdaad niet snel van andere drugs... Jammer! Want dat is nou juist het gevoel dat ik zo leuk en lekker vind aan het nemen van drugs. Qua energie boost was ik wel tevreden met de pep, ik heb de hele avond gedanst en geen seconde gezeten!

Ik had een gram pep en het was puur en heel sterk (Volgens degene bij wie ik het kocht, een vriend). Ik had 4 capsules op. De 1e 2 had ik kwart gevuld en de andere 2 voor de helft. Dus wel iets meer als 1 capsule haha.
n
numloaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Ik heb dat ook eens gehad, dat ik het lekkere effect niet voelde van een pil. Dit komt omdat ik te enthousiast was over de pil en wachte van wanneer voel ik hem nou. Later leerde ik mezelf gaan en nu voel ik de effect van een pil vanzelf.

Wanneer je een pil gebruik dan komt er serotonine vrij, dit zorgt voor de liefdesgevoel en na het gebruiken van een pil moet dit weer aangevuld worden. Je kan hiervoor 5-htp pillen innemen en dit maakt weer serotonine aan. Zelf ga ik regelmatig naar de sauna bij mijn sportclub, dat helpt ook bij het aanmaken van serotonine.

Succes ermee :wink:
B
BolleederLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Iedere week X gebruiken is leuk, na de 6de week ofzo word het gevoel al minder, stop dan maar is een paar maanden en je krijgt zeker niet het gevoel van de 1ste keer terug, maar zeker wel beter dan dat je het iedere week gebruikt bijv.
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo allemaal! :wave: Ik heb een vraagje...

Ik gebruik sinds een jaar xtc en mdma. Ik doe dit alleen op feestjes (hardstyle en techno)
Vorige zomer had ik voor het eerst mdma gebruikt. Ik voelde me geweldig. Energiek, zin om te knuffelen, lopen, roken, lopen, roken... jullie kennen het wel. De eerst volgende keer daarna was in februari. Dit was de eerste keer op een feest. Ik voelde me ook toen geweldig! Alles ging perfect. De keren daarna (maart, april, juni, juli, augustus) ging ook alles top. De energie gierde door heel mn lichaam. Op feestjes nam ik meestal 2,5 pil (verschilde van 160-200 mg per pil) en soms mdma erbij. Dit was zat voor me. Ik ben 1.70 en weeg rond de 62 kilo. Maar nu komt het.............

In november was ik naar een feest gegaan en begon zoals gewoonlijk met een halfje. Ik voelde niks. Mdma erbij.... Ik voelde niks. 2e halfje.... ik voelde niks. En na 2,5 pil op en een beetje mdma voelde ik nog steeds niks. (Er zat wel genoeg tijd tussen de innames hoor). Ik snapte er niks van. Ik werd alleen vaag en heel erg lui/suf. Ik wilde alleen maar zitten en en om me heen kijken. Ik was geestelijk niet moe maar lichamelijk wel. M'n benen voelde als spaghetti. Wel gingen m'n kaken van links naar rechts. Nou, ik dacht dat dit misschien eenmalig was. Niet dus... In december had ik weer een feest. Ook hier gebeurde precies hetzelfde. Ik wilde alleen maar zitten terwijl mn vrienden los gingen op de dansvloer. Ik vond het maar raar. Nu was ik 1 januari 2013 dus weer op een feest en ja hoor.... WEER hetzelfde! Ik heb eergisteren zoveel op dat je er bang van wordt. Mensen keken me aan van HUH hoe krijg je dat weg?! (serieus) Ik vind het achteraf ook belachelijk. Maar zelfs met zoveel op wilde ik alleen maar zitten en kreeg ik maar niet het gevoel dat je "moet" krijgen.

Ik vraag me nu dus af... Wat is er aan de hand en hoe komt dit?! Ik heb zelf zoiets van nou ik kap ermee want het heeft toch geen nut. Maar het gekke is dat ik voor de afgelopen 3 keren WEL het gevoel kreeg dat je moet krijgen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of die er iets vanaf weet?! :confused: :confused: :confused: Alvast bedankt...
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Als je een tijdje achter elkaar xtc neemt gaan er verschillende stofjes in je hersenen op. Dit wordt normaal weer aangevuld maar als je kort op elkaar xtc of mdma neemt kan het zijn dat het niet meer aangevuld wordt. Is dit stofje op dan wordt je vaag en soms zelfs moe van xtc, heb het zelf ook ervaren weet nu niet hoe het is maar ben een paar jaar terug met pillen gestopt om dezelfde reden. Werd ook alleen maar lui en vaag dus daarom ben ik pep gaan snuiven meer energie.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Ik denk dat je idd een tijdje te vaak achter elkaar hebt gebruikt. Krap aan net 1/2 maanden telkens. Beter 2/3 maanden wachten, als je zeker wilt zijn.. Misschien maar ff een pauze van een paar maanden inlassen en dan nog eens kijken?
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Ik weet eigenlijk de precieze oorzaak niet...
Ik ging vroeger wekelijks stappen en nam pillen en voelde me elke keer top
O.K. Het gevoel van de eerste x had ik niet meer, gevoel verminderde wat, maar toch niet zoooo erg als met jou
Klopt wel dat eigenlijk ideaal is tussen elke x dat je xtc neemt 3 maanden ertussenlaat.
Maar jij liet er toch ook een maand tussen, betwijfel eigenlijk itt voorgaanden dat dat de reden is
maar kan wel natuurlijk....
Hangt allemaal van persoon tot persoon af...
En idd ook als voorgaande zei....mss verwacht je er teveel van , je moet net niet veel ervan verwachten.
Mss kan je deze vraag aan trimbos of deskundigen op het forum stellen?

Pas toch wel wat op met zoveel nemen, weet niet precies hoeveel je laatste keer nam;
maar de pillen zijn sterk die in omloop zijn.

net kwam in me op of het niet aan de kwaliteit van je pillen lag?
Dat de eerste keren het echte zuivere hooggedoseerde pillen waren en dit keer mss
pillen waar wat anders in zat, contaminaties?
Maar je vrienden hadden dezelfde pillen veronderstel ik en die gingen wel los...

Vind het ook vreemd
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

willemvaag zei:
Als je een tijdje achter elkaar xtc neemt gaan er verschillende stofjes in je hersenen op. Dit wordt normaal weer aangevuld maar als je kort op elkaar xtc of mdma neemt kan het zijn dat het niet meer aangevuld wordt. Is dit stofje op dan wordt je vaag en soms zelfs moe van xtc, heb het zelf ook ervaren weet nu niet hoe het is maar ben een paar jaar terug met pillen gestopt om dezelfde reden. Werd ook alleen maar lui en vaag dus daarom ben ik pep gaan snuiven meer energie.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie! Ik ga er maar een tijdje mee stoppen... Is alleen maar zonde om het elke keer te doen terwijl je er suf en moe van wordt + de volgende 2 dagen toch dat brakke gevoel hebt wat je normaal hebt als je wel hard ging. Vind het wel lastig omdat de hele groep met wie ik naar feesten ga wel gebruikt... Vind het knap van je dat je ermee bent gestopt! Ja, pep... ben niet zo van t snuiven en coke vind ik sowieso niks. Pep heb ik nog nooit geprobeerd. Hoorde dat het brandt/prikt in je neus...

ZERO- zei:
Ik denk dat je idd een tijdje te vaak achter elkaar hebt gebruikt. Krap aan net 1/2 maanden telkens. Beter 2/3 maanden wachten, als je zeker wilt zijn.. Misschien maar ff een pauze van een paar maanden inlassen en dan nog eens kijken?
Klik om te vergroten...

Dankjewel! Ik ga indd even een paar maanden niks doen (als het lukt). Ben benieuwd of dat het is! Want voor de laatste 3x gebruikte ik het ook elke maand... Vaag!

0-0warior0-0 zei:
Een maand of 4 pauze en dan pas nemen. Oja, ga niet teveel verwachten maar laat het effect rustig over je heen komen. :wink:
Klik om te vergroten...

Daar heb je ook helemaal gelijk in! Je gaat naar het feest met zoveel zin en natuurlijk ook om dat heerlijke gevoel te krijgen en dan ga je er toch een beetje op zitten wachten... niet doen dus :openmouth:

Realities zei:
Ik weet eigenlijk de precieze oorzaak niet...
Ik ging vroeger wekelijks stappen en nam pillen en voelde me elke keer top
O.K. Het gevoel van de eerste x had ik niet meer, gevoel verminderde wat, maar toch niet zoooo erg als met jou
Klopt wel dat eigenlijk ideaal is tussen elke x dat je xtc neemt 3 maanden ertussenlaat.
Maar jij liet er toch ook een maand tussen, betwijfel eigenlijk itt voorgaanden dat dat de reden is
maar kan wel natuurlijk....
Hangt allemaal van persoon tot persoon af...
En idd ook als voorgaande zei....mss verwacht je er teveel van , je moet net niet veel ervan verwachten.
Mss kan je deze vraag aan trimbos of deskundigen op het forum stellen?

Pas toch wel wat op met zoveel nemen, weet niet precies hoeveel je laatste keer nam;
maar de pillen zijn sterk die in omloop zijn.

net kwam in me op of het niet aan de kwaliteit van je pillen lag?
Dat de eerste keren het echte zuivere hooggedoseerde pillen waren en dit keer mss
pillen waar wat anders in zat, contaminaties?
Maar je vrienden hadden dezelfde pillen veronderstel ik en die gingen wel los...

Vind het ook vreemd
Klik om te vergroten...

Ja, dat vind ik zo gek. Vrienden van mij doen t ook wekelijks en gaan elke keer weer lekker. Het zal wel aan mij liggen. Ik ga proberen het een aantal maanden niet te doen en dan later weer wel en dan maar hopen dat ik dan weer dat lekkere gevoel krijg :P Anders weet ik niet waar het aan ligt. Dan moet ik er maar mee stoppen.
Ja, ik ga het ook maar even aan hen vragen. Bedankt.
Ik had 6 pillen op waarvan er 3 rond de 200mg waren... Iemand van mijn groep is de hele nacht hard gegaan op 1,5 pil van die sterke pil. Daarom snapte ik er al helemaal niks van. Ik had er 3 van mezelf en 3 van een vriend. Hij ging er wel lekker op en ik voelde niks dus het lag niet aan de kwaliteit van de pillen. Ik had van mezelf blauwe spookjes en die vind ik normaal 1 van de lekkerste...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Volgens mij ligt het er ook gewoon per persoon aan hoe snel het effect bij je afneemt. Ik ken inderdaad ook mensen die het vaak doen en die menen elke keer ongeveer wel hetzelfde te voelen, maar ja.. Ik ben zelf liever zeker van m'n zaak en om ervoor te zorgen dat 't ook speciaal blijft liever een paar maanden tussen iedere keer. :]
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Volgens mij heb je idd gewoon overdreven en de minimale pauzes niet gerespecteerd.
Ik heb trouwens hetzelfde, vorger ging ik vet hard van een pilletje nu enkel nog vaag en idd zelfs moet.

Ben zelf dan ook maar een tijdje gestopt en heb het daarna opnieuw geprobeerd maar het was terug diezelfde vaagheid. Maaar ik had nu ookwel direct een zeer sterke pil gebruikt dus vermoed dat het daaraan lag.
Ga er nu voor maanden mee stoppen(gebruik dan enkel speed, sos, lsd en andere dingen).
Ik HOOP dat het effect daarna weer terugkomt en dat ik het niet voor altijd kwijt ben.
Want dit kan naartschijnt wel? :(
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

ZERO- zei:
Volgens mij ligt het er ook gewoon per persoon aan hoe snel het effect bij je afneemt. Ik ken inderdaad ook mensen die het vaak doen en die menen elke keer ongeveer wel hetzelfde te voelen, maar ja.. Ik ben zelf liever zeker van m'n zaak en om ervoor te zorgen dat 't ook speciaal blijft liever een paar maanden tussen iedere keer. :]
Klik om te vergroten...

Ja het verschilt ook per persoon. Precies, dat ga ik maar is doen dan. Want hoe t nu gaat, is het niet eens leuk meer... :openmouth:

mijaser zei:
Volgens mij heb je idd gewoon overdreven en de minimale pauzes niet gerespecteerd.
Ik heb trouwens hetzelfde, vorger ging ik vet hard van een pilletje nu enkel nog vaag en idd zelfs moet.

Ben zelf dan ook maar een tijdje gestopt en heb het daarna opnieuw geprobeerd maar het was terug diezelfde vaagheid. Maaar ik had nu ookwel direct een zeer sterke pil gebruikt dus vermoed dat het daaraan lag.
Ga er nu voor maanden mee stoppen(gebruik dan enkel speed, sos, lsd en andere dingen).
Ik HOOP dat het effect daarna weer terugkomt en dat ik het niet voor altijd kwijt ben.
Want dit kan naartschijnt wel? :(
Klik om te vergroten...

Dat zou het heel goed kunnen zijn maar wat ik dan zo gek vind, is dat ik het alleen de afgelopen 3 keren had en daarvoor wel elke keer het effect kreeg ook al deed ik het 1/2x per maand. Ja, even ermee stoppen lijkt mij ook het beste. Het telkens opnieuw proberen heeft toch geen nut. Vrienden zeiden ook al dat ik dan speed/sos moet gaan proberen maar heb het niet zo met snuiven haha. Voor op een feestje is speed wel een optie. Denk namelijk niet dat ik het vol hou om 8 uur lang los te gaan op een hardstyle of techno feest als iedereen lekker uit zn dak gaat...
Ik hoop het niet! Denk dat het ooit wel terug zal komen maar dat het wel een tijdje gaat duren... Laten we het hopen!
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Als je het gevoel hebt dat het niet werkt heb je gewoon niet de real deal. Deze heb ik nu.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30499
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

9 strepen zei:
Als je het gevoel hebt dat het niet werkt heb je gewoon niet de real deal. Deze heb ik nu.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30499
Klik om te vergroten...

Bullshit ik heb zelfs dat ik van MDMA gele poeder was getest weet niet meer hoe zuiver het precies was maar het was in iedergeval kwaliteitsspul. Snoof 1 lijn ervan viel in slaap hetzelfde met pillen die getest zijn op MDMA ook daarvan wordt ik moe. En je gaat me niet wijsmaken dat de pillen waar 100den andere mensen super strak van gingen bij mij niet aansloegen omdat het troep was want het was niet zo. Even terug naar het topic even wat zinvolle informatie geven!

Heb zelf het geprobeerd door pauze's in te lassen en 6 maanden was niet voldoende een jaar ook niet daarna heb ik het nooit meer geprobeerd. Nu is het drie jaar verder dus ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het herstelt is maar nu is het een principele kwestie geworden.
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Dan hoor ik dit voor het eerst. Je hebt het getest maar je weet niet hoeveel% het was. Anyway, misschien is het niet voor jou bedoeld.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Is idd bullshit dat als het niet werkt je niet de real deal hebt, als je te vaak gebruikt kan het nou eenmaal zo zijn dat het effect verminderd. En de 1 is daar gevoeliger voor dan de ander. Heb het zelf ook een paar keer gehad dat ik er idd alleen maar vaag van werd, en dan pak je steeds meer bij maar het gewenste effect komt niet, terwijl je wel als een gek zit te schuiven met je kaken en je ogen enorm zijn etc. Gelukkig waren dat uitzonderingen en ben ik daarna wel weer lekker gegaan (van hetzelfde, getestte, spul).
Maar idd, enige wat misschien nog kan helpen is pauze nemen, hoe kut het ook is.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

yes zei:
Dan hoor ik dit voor het eerst. Je hebt het getest maar je weet niet hoeveel% het was. Anyway, misschien is het niet voor jou bedoeld.
Klik om te vergroten...

Nee het was getest door iemand anders en het enige wat ik nog kan herinneren is dat het ergens in de 70 was maar ik weet niet precies hoeveel. Daarom zeg ik wat ik zei snappie en ga liever niet met percentages gooien als ik het niet meer zeker weet..
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

willemvaag zei:
Heb zelf het geprobeerd door pauze's in te lassen en 6 maanden was niet voldoende een jaar ook niet daarna heb ik het nooit meer geprobeerd. Nu is het drie jaar verder dus ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het herstelt is maar nu is het een principele kwestie geworden.
Klik om te vergroten...

Lekker dan... Snap er niks van waarom bepaalde mensen dit krijgen en anderen niet... Ben wel "blij" dat het dus vaker voorkomt en het niet perse aan mij hoeft te liggen! Maar bedankt voor je reactie!

NiandraLades zei:
Is idd bullshit dat als het niet werkt je niet de real deal hebt, als je te vaak gebruikt kan het nou eenmaal zo zijn dat het effect verminderd. En de 1 is daar gevoeliger voor dan de ander. Heb het zelf ook een paar keer gehad dat ik er idd alleen maar vaag van werd, en dan pak je steeds meer bij maar het gewenste effect komt niet, terwijl je wel als een gek zit te schuiven met je kaken en je ogen enorm zijn etc. Gelukkig waren dat uitzonderingen en ben ik daarna wel weer lekker gegaan (van hetzelfde, getestte, spul).
Maar idd, enige wat misschien nog kan helpen is pauze nemen, hoe kut het ook is.
Klik om te vergroten...

Ja, maar het gekke is dat ik het een jaar wel zowat elke maand kon gebruiken zonder dat ik lazy en vaag werd... Is pas sinds de laatste 3x :confused: Ik ga t maar even een tijdje niet doen als het lukt haha. Ja precies, mn kaken en ogen waren alsof ik hartstikke hard ging! Mensen vroegen het ook aan me "Zo jij gaat lekker, gaat het wel goed?" Terwijl ik me nuchter voelde en gewoon suf was... Gelukkig heb jij het niet meer!
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Zoo herkenbaar dit! Ik kan me de tijd nog heel goed herinneren, dat de blauwe mitsu's in grote hoeveelheden mijn kant op bleven rollen. ik was op dat moment jong en drugs was relatief nieuw, wat er toe leidde dat ik veel te regelmatig ging snoepen.

Wanneer pillen niks meer voor je doen betekent het inderdaad dat je er even mee moet stoppen. ik was dom, en bleef bijnemen om het gewenste effect te krijgen toendertijd, keer op keer weer. Dat is ook het moment dat ik de zwaar negatieve kant van MDMA heb ontdekt. Ik wilde er namelijk mee stoppen, maar ik was op gegeven moment op zo'n dieptepunt beland, dat ik wanneer ik 2-3 dagen niks slikte, mijn hersenen begonnen "kortsluiting" te maken. Ik voelde dan overal tintelingen, mijn zich werd blurry of verdween volledig en ik werd gigantisch duizelig. Elke keer dacht ik dat ik onderuit zou gaan. Dit voelde erg kut, wat er toen toe leidde dat ik maar pillen bleef nemen. Ook al schaam ik me hier kapot voor, toen slikte ik bijna dagelijks..

Toch op een geven moment zelfstandig de knop om kunnen zetten en clean gebleven. Het duurde sowieso een maand voordat de "kortsluiting" helemaal was verdwenen, wat is als een superzware maand heb ervaren. Sindsdien geen pillen meer aangeraakt, tot een aantal weken geleden. Toen had ik netjes 2x een halve genomen van een 220mg pil, en raad eens wat er een aantal dagen daarna gebeurde? Welcome back kortsluiting!... Ook al was het na 2 dagen wel verdwenen, heb ik toen besloten geen XTC pil of MDMA poedertje aan te raken, ik heb dat voor mezelf verpest in mijn vroegere jaren door teveel te nemen.

Wat ik wil zeggen, luister naar je lichaam en forceer het niet om te gaan trippen wanneer het simpelweg niet wil. Las een fikse pauze in in probeer het daarna opnieuw.

Dont make the mistakes I made, I beg you all!

Hou het leuk, hou het safe.

Cheers!
Dernael. :stoned:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."