#1
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin
Dank je! Ja, dat is wel zo! Ik neem het mee (in capsules want ik vind snuiven niks) en ik zie wel of ik het neem... Als ik van 22.00-07.00 het makkelijk vol hou dan laat ik ze lekker in m'n tasje zitten haha. We gaan het zien!
Ik ben niet van plan veel te gaan nemen. Ik ga het in capsules doen en neem er niet veel mee. Ik ga het alleen nemen als ik er op het moment zelf zin in heb en bijvoorbeeld moe ben... Saturday is the day! voor het eerst pep dus ik ben benieuwd... 2cb lijkt me ook wel leuk om een keer te doen maar niet op een groot hardstyle feest.
dernael zei:Voor zover ik weet kun je prima pep gebruiken, zonder dat het je herstel van MDMA echt tegenwerkt. Wel zul je sneller herstellen als je niks gebruikt natuurlijk, en veel vitamines tot je neemt en gewoon goed voor jezelf zorgt.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Dernael![]()
Dank je! Ja, dat is wel zo! Ik neem het mee (in capsules want ik vind snuiven niks) en ik zie wel of ik het neem... Als ik van 22.00-07.00 het makkelijk vol hou dan laat ik ze lekker in m'n tasje zitten haha. We gaan het zien!
harry123 zei:Pep zal je wel voelen, maar het doet wel iets met je serotonine. Hoe dat precies zit weet ik niet.
2cb kan wel dat weet ik zeker dat het kan. Maar goed als je het met de pep niet te gek maakt kan het wel denk ik
Ik ben niet van plan veel te gaan nemen. Ik ga het in capsules doen en neem er niet veel mee. Ik ga het alleen nemen als ik er op het moment zelf zin in heb en bijvoorbeeld moe ben... Saturday is the day! voor het eerst pep dus ik ben benieuwd... 2cb lijkt me ook wel leuk om een keer te doen maar niet op een groot hardstyle feest.