Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervaringen?

ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervaringen?

27 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

dernael zei:
Voor zover ik weet kun je prima pep gebruiken, zonder dat het je herstel van MDMA echt tegenwerkt. Wel zul je sneller herstellen als je niks gebruikt natuurlijk, en veel vitamines tot je neemt en gewoon goed voor jezelf zorgt.

Hopelijk heb je hier wat aan. :)

Dernael :stoned:
Klik om te vergroten...

Dank je! Ja, dat is wel zo! Ik neem het mee (in capsules want ik vind snuiven niks) en ik zie wel of ik het neem... Als ik van 22.00-07.00 het makkelijk vol hou dan laat ik ze lekker in m'n tasje zitten haha. We gaan het zien!

harry123 zei:
Pep zal je wel voelen, maar het doet wel iets met je serotonine. Hoe dat precies zit weet ik niet.
2cb kan wel dat weet ik zeker dat het kan. Maar goed als je het met de pep niet te gek maakt kan het wel denk ik
Klik om te vergroten...

Ik ben niet van plan veel te gaan nemen. Ik ga het in capsules doen en neem er niet veel mee. Ik ga het alleen nemen als ik er op het moment zelf zin in heb en bijvoorbeeld moe ben... Saturday is the day! voor het eerst pep dus ik ben benieuwd... 2cb lijkt me ook wel leuk om een keer te doen maar niet op een groot hardstyle feest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Hardbass zaterdag?
Tja 2cb is indoor niet zo heel leuk nee.. Maar op een outdoor festival vind ik het wel leuk. Lage dosis is wel te vergelijken met mdma
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

HoeZitDatNou zei:
Ik ben niet van plan veel te gaan nemen. Ik ga het in capsules doen en neem er niet veel mee. Ik ga het alleen nemen als ik er op het moment zelf zin in heb en bijvoorbeeld moe ben... Saturday is the day! voor het eerst pep dus ik ben benieuwd... 2cb lijkt me ook wel leuk om een keer te doen maar niet op een groot hardstyle feest.
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd hoe het is bevallen!
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

harry123 zei:
Hardbass zaterdag?
Tja 2cb is indoor niet zo heel leuk nee.. Maar op een outdoor festival vind ik het wel leuk. Lage dosis is wel te vergelijken met mdma
Klik om te vergroten...

dernael zei:
Ik ben benieuwd hoe het is bevallen!
Klik om te vergroten...

Ja, ik was naar Hard Bass gegaan! 2cb lijkt me wel leuk om een keer te proberen maar inderdaad niet indoor.. Dat lijkt me wat minder! Ik ga het zeker wel een keer testen haha.

Nou, ik had dus pep in capsules genomen op Hard Bass! Ik had de 1e rond 01.00 genomen en begon het rond 01.30 te voelen... Ik kreeg heel veel energie en lulde bij iedereen de oren van hun hoofd eraf haha. Wel merkte ik dat ik me snel irriteerde aan mensen... Ik miste het euforische gevoel van de mdma wel :( Buiten dat vond ik pep wel lekker voor op zo'n feest. Ik heb de hele nacht door gedanst! Het enige nadeel ervan vind ik dat ik een hele tijd niet kon slapen... Ik lag zondagochtend rond 11.00 in mn bed en ik sliep pas maandagavond om 01.00... Dit vond ik een groot nadeel maar voor op het feest was het zeker fijn!
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Pep heeft idd alleen de stimulerende werking....wel mag je je niet echt opgefokt voelen, of te hard trillen enzo, dat kan wijzen op grote versnedenheid met caffeine...van pep krijg je een aangenaam opgepept gevoel.

Xtc,mdma werkt naast stimulerend ook bewustzijnsverruimend, veranderend: je hoort de muziek anders, mooier, bent verliefd op alles en iedereen...het love gevoel....dit love gevoel valt niet te evenaren door andere drugs, zoals speed wat dat niet heeft, of andere drugs, maar ieder drugs heeft zijn specifieke werking.


Heb je dan in totaal gedaan met 1 capsule pep ( vind het wel goed een capsule ipv snuiven, is ook handiger zeker als je niet thuis bent om te gebruiken)???

Hoeveel zat erin ongeveer?, want als je met dat ene bommetje van 01 u zondagochtend tot maandag 01 u snachts gedaan hebt, ik bedoel voordat je kon slapen, dan moet het wel hele goede geweest zijn...
H
HoeZitDatNouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Realities zei:
Pep heeft idd alleen de stimulerende werking....wel mag je je niet echt opgefokt voelen, of te hard trillen enzo, dat kan wijzen op grote versnedenheid met caffeine...van pep krijg je een aangenaam opgepept gevoel.

Xtc,mdma werkt naast stimulerend ook bewustzijnsverruimend, veranderend: je hoort de muziek anders, mooier, bent verliefd op alles en iedereen...het love gevoel....dit love gevoel valt niet te evenaren door andere drugs, zoals speed wat dat niet heeft, of andere drugs, maar ieder drugs heeft zijn specifieke werking.


Heb je dan in totaal gedaan met 1 capsule pep ( vind het wel goed een capsule ipv snuiven, is ook handiger zeker als je niet thuis bent om te gebruiken)???

Hoeveel zat erin ongeveer?, want als je met dat ene bommetje van 01 u zondagochtend tot maandag 01 u snachts gedaan hebt, ik bedoel voordat je kon slapen, dan moet het wel hele goede geweest zijn...
Klik om te vergroten...

Ten eerste bedankt voor je reactie :grin:
Ik trilde niet.. Ik irriteerde me alleen nogal aan de mensen die de hele tijd tegen me aanstootten en voor me neus liepen. Dit heb ik nooit! Ook niet als ik nuchter ben. Dit vond ik dus best raar maar er zijn verder geen problemen door gekomen, gelukkig!
Het gevoel van xtc/mdma krijg je inderdaad niet snel van andere drugs... Jammer! Want dat is nou juist het gevoel dat ik zo leuk en lekker vind aan het nemen van drugs. Qua energie boost was ik wel tevreden met de pep, ik heb de hele avond gedanst en geen seconde gezeten!

Ik had een gram pep en het was puur en heel sterk (Volgens degene bij wie ik het kocht, een vriend). Ik had 4 capsules op. De 1e 2 had ik kwart gevuld en de andere 2 voor de helft. Dus wel iets meer als 1 capsule haha.
n
numloaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Ik heb dat ook eens gehad, dat ik het lekkere effect niet voelde van een pil. Dit komt omdat ik te enthousiast was over de pil en wachte van wanneer voel ik hem nou. Later leerde ik mezelf gaan en nu voel ik de effect van een pil vanzelf.

Wanneer je een pil gebruik dan komt er serotonine vrij, dit zorgt voor de liefdesgevoel en na het gebruiken van een pil moet dit weer aangevuld worden. Je kan hiervoor 5-htp pillen innemen en dit maakt weer serotonine aan. Zelf ga ik regelmatig naar de sauna bij mijn sportclub, dat helpt ook bij het aanmaken van serotonine.

Succes ermee :wink:
B
BolleederLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: ik heb het gevoel dat xtc/mdma niet meer werkt.. ervarin

Iedere week X gebruiken is leuk, na de 6de week ofzo word het gevoel al minder, stop dan maar is een paar maanden en je krijgt zeker niet het gevoel van de 1ste keer terug, maar zeker wel beter dan dat je het iedere week gebruikt bijv.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."