Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslormetazepam

lormetazepam

24 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het doosje thuis liggen dus ik weet het niet.

ze zijn van m'n moeder en ze gebruikt nu al 10 jaar benzo's iedere dag dus ik geloof dat ze wel enige tollerantie heeft.

kan je het daaruit opmaken of ze retard zijn? :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee retard moet op de verpakking staan voor vertraagde afgifte pillen.
anders zijn die pillen nog vele sterker want dan komt er ineens die 2mg in je bloed... of zo ongeveer..
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zal van het weekend eens zien. ik denk niet dat er retard bij stond, wel DG weet niet of dat iets betekent :)
njah het is allemaal wat nieuw voor me die benzo's :)
volgende dinsdag ga ik er eentje proberen
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
begin anders met een halfje, je wordt daar echt zo lekker vredig van zuchterig...teveel ga je in slaap vallen denk ik...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok ik kan altijd nog bijnemen , en is het chill als ik het gewoon voor de pc pak?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hangt er ook vanaf hoe goed je je kan wakker houden. als je dat echt goed kunt dan kan je daar lekker wel van spacen ook... hoe zwaarder je pillen hoe harder je soms moet vechten tegen de slaap...

ik heb ooit van 1 zolpiderm (lichte inslapers) en een paar glazen alcool lekker getript. ik had dan ook nog een oermot (van vleugel tot vleugel 7cm en met felle bruine en rode kleurtjes) gevangen en heb dus zeker een half uur naar dat beest aan het kijken geweest. krimpen en rekken, felle kleuren zien... echt wel leuk...

maar je weet niet echt precies meer wat je allemaal gedaan hebt de dag nadien... zijn echte geheugenvreters, voor de rest echt fun vind ik
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja dat had ik ook al gehoord, dat je je er nog maar weinig van kunt herrineren.
ach ik zie wel hoe het afloopt :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
succes hoop dat je er evenveel plezier aan beleeft als ik soms doe... :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik hoop het ook :)
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doodkapje zei:
hangt er ook vanaf hoe goed je je kan wakker houden. als je dat echt goed kunt dan kan je daar lekker wel van spacen ook... hoe zwaarder je pillen hoe harder je soms moet vechten tegen de slaap...

ik heb ooit van 1 zolpiderm (lichte inslapers) en een paar glazen alcool lekker getript. ik had dan ook nog een oermot (van vleugel tot vleugel 7cm en met felle bruine en rode kleurtjes) gevangen en heb dus zeker een half uur naar dat beest aan het kijken geweest. krimpen en rekken, felle kleuren zien... echt wel leuk...

maar je weet niet echt precies meer wat je allemaal gedaan hebt de dag nadien... zijn echte geheugenvreters, voor de rest echt fun vind ik
Klik om te vergroten...

hhmm ik weet niet of je helemaal goed voorgelicht bent of dat we iets anders bedoelen, maar zolpidem is niet een _lichte_ inslaper.....

grin, en je geheugen is idd compleet foetsie van die zooi.
heb er verder nooit rare dingen van gezien of wat voor trip effect dan ook.
Van geen enkele benzo trouwens (alhoewel zolpidem niet een bezodiazepine is)

Verder lees je steeds meer van mensen die gaan slaapwandelen van die zooi. Zoek maar eens op ambien, das de naam waaronder het in de VS op de markt is.
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#11
barry zei:
deze heb ik dus lormetazepam 2 mg.
hebben sommigen onder jullie ervaring met deze?
dit vond ik na even zoeken

citaat van meth666


Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

andere ervaringen?
Klik om te vergroten...

Niet specifiek met lormetazepam, maar wel met een hoop verschillende andere bezo's en soortgelijke middelen.

Bij mij doen ze allemaal min of meer hetzelfde. K wordt er rustig en slaperig van. Het enige verschil bij mij is de werkingsduur, van heel kort (dormicum of zo) tot soms wel meer dan 24 uur (tranxene of zo)

voor de dosering, kijken hier eens...
http://www.hulpgids.nl/medicijnen/medic ... azepam.htm

oh en je quote van meth666
Misschien dat deze poster ook geesten en schimmen zou zien zonder die benzo. Misschien iets minder gebruiken of ff naar de dokter gaan en vragen om risperdal of seroquel of zo :wave:

kan me amper voorstellen dat het aan lormetazepam heeft gelegen.
r
rich29Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nou trippen van benzo's lijkt me erggg sterk. Je wordt er gewoon chill van en suf..dat is het en je piekert minder enzo
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb nog een snel vraagje
zou ik vandaag nog een benzo kunnen innemen als ik morgen hard moet leren en wss tot in de nacht?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
@rich29 : trippen van benzo's kan echt wel. je moet je wel wakker kunnen houden... en wat doet iemand met slaapgebrek? hallucineren... :wink:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb er nu een gehad lormetazepam gehad en ik voel m anll hangen hoorng! hestikke mooi! zijn wel freaky pillen lijkt op rhohypnol ofzo zie die kerel.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doodkapje zei:
al die 'zepammen zijn toch benzo's of vergis ik mij?
Klik om te vergroten...

Nee je hebt ook 'zepammen' wat angstremmers zijn en antipsychotica..
(Vraag me even niet welke precies, kan er niet opkomen..)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

Die beschrijving is dus echt BULLSHIT. Je reinste onzin,

Lormetazepam (merknamen: Loramet, ook wel Noctamid) is een med dat hoort tot de groep benzodiazepines (benzo's). Benzo's hebben vooral angstwerende (anxiolytische) en slaapopwekkende (hypnotische) werking - de één wat meer dan de ander; lorazepam is bv. vooral anxiolytisch en temazepam vooral hypnotisch. Verder werken ze amnestisch (je kan het e.e.a. vergeten wat er gebeurd is terwilj je onder invloed ben ervan, net zoals met drank), myorelaxerend (licht spierverslapppend) en ook vrij sterk anticonvulsief.

Loramet is een benzo met uitgesproken hypnotische werking: een slaappil dus. Je ziet er echt geen geesten van. Je voelt je op je gemak, bent chill, ontspannen , relaxed, zorgeloos, niet meer zenuwachtig of angstig - kortom een 'chill pil' :wink:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#18
fneawognfkgln zei:
Je voelt je op je gemak, bent chill, ontspannen , relaxed, zorgeloos, niet meer zenuwachtig of angstig - kortom een 'chill pil' :wink:
Klik om te vergroten...



Deze omschrijving klopt helemaal. Wat staat in dit topic toch een hoop bullshit zeg!!

Maar oppassen met deze zooi: het wordt niet echt als drugs beschouwd, maar is extreem verslavend. Ik worstel er al ongeveer 15 jaar mee. Nu gaat het goed en zit ik op 2mg dagelijks, maar het is nog niet zo lang geleden 7,5-10 mg geweest.
Mee oppassen!! Ook niet gebruiken in combinatie met pep als je geen benzo's gewend bent!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
deze heb ik dus lormetazepam 2 mg.
hebben sommigen onder jullie ervaring met deze?
dit vond ik na even zoeken

citaat van meth666


Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

andere ervaringen?
a
amnesiahLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat lijkt me vaag, je word er gewoon erg relax van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."