Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat lijkt me vaag, je word er gewoon erg relax van"
"nee als ik geesten zou zien zou ik er juist snel 1 in nemen"
"Codeine Tabletten (generiek) is op recept verkrijgbaar (= UR-geneesmiddel). Codeïne kan maximaal 3 x per jaar met een maximum van 300 mg (= 30 tabletten van 10 mg of 15 tabletten van 20 mg) zonder recept op naam in de (eigen) apotheek worden verkregen dit las ik ik kon er verder nergens wat over vinden, klopt dat? hier is de link http://www.consumed.nl/medicijnen/609/C ... n_generiek later"
"haha ja benzo's zijn eigenlijk mijn favoriet maar al heel lang niet meer gehad, ook nie zo makkelijk te krijgen"
"space scientist zei: miss binnenkort dan maar eens langs me apotheek Klik om te vergroten... en is t gelukt ?"
"ja via amerika vertrouw ik nie bestellen en is ook veel te duur, eerder via gm heb ik wel vaak valiums gehaald, kan er nu ook wel 1 gebruiken:P maar mn psychopaat is het daar niet mee eens, heb ook seroquel, fevarin enz en benzos vind ie niet nodig omdat ik verslavingsgevoelig ben volgens hem , maarja steek wel weer een joint op"
"haha ja gedeeltelijk, had eerder soms een pakje van 30 x 10mg diazepam in een weekje op, maar dan 3 weken weer niks tot het volgende pakje:P dus verslaafd nee maar behalve dat af en toe kan ik ze ook gewoon wel goed gebruiken een lage dosis, maar dat vertrouwt ie dus nie"