#1
@rich29 : trippen van benzo's kan echt wel. je moet je wel wakker kunnen houden... en wat doet iemand met slaapgebrek? hallucineren... ![:wink:]()
Doodkapje zei:al die 'zepammen zijn toch benzo's of vergis ik mij?
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
fneawognfkgln zei:Je voelt je op je gemak, bent chill, ontspannen , relaxed, zorgeloos, niet meer zenuwachtig of angstig - kortom een 'chill pil'![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."