Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslormetazepam

lormetazepam

24 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
@rich29 : trippen van benzo's kan echt wel. je moet je wel wakker kunnen houden... en wat doet iemand met slaapgebrek? hallucineren... :wink:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb er nu een gehad lormetazepam gehad en ik voel m anll hangen hoorng! hestikke mooi! zijn wel freaky pillen lijkt op rhohypnol ofzo zie die kerel.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doodkapje zei:
al die 'zepammen zijn toch benzo's of vergis ik mij?
Klik om te vergroten...

Nee je hebt ook 'zepammen' wat angstremmers zijn en antipsychotica..
(Vraag me even niet welke precies, kan er niet opkomen..)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.
Klik om te vergroten...

Die beschrijving is dus echt BULLSHIT. Je reinste onzin,

Lormetazepam (merknamen: Loramet, ook wel Noctamid) is een med dat hoort tot de groep benzodiazepines (benzo's). Benzo's hebben vooral angstwerende (anxiolytische) en slaapopwekkende (hypnotische) werking - de één wat meer dan de ander; lorazepam is bv. vooral anxiolytisch en temazepam vooral hypnotisch. Verder werken ze amnestisch (je kan het e.e.a. vergeten wat er gebeurd is terwilj je onder invloed ben ervan, net zoals met drank), myorelaxerend (licht spierverslapppend) en ook vrij sterk anticonvulsief.

Loramet is een benzo met uitgesproken hypnotische werking: een slaappil dus. Je ziet er echt geen geesten van. Je voelt je op je gemak, bent chill, ontspannen , relaxed, zorgeloos, niet meer zenuwachtig of angstig - kortom een 'chill pil' :wink:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#5
fneawognfkgln zei:
Je voelt je op je gemak, bent chill, ontspannen , relaxed, zorgeloos, niet meer zenuwachtig of angstig - kortom een 'chill pil' :wink:
Klik om te vergroten...



Deze omschrijving klopt helemaal. Wat staat in dit topic toch een hoop bullshit zeg!!

Maar oppassen met deze zooi: het wordt niet echt als drugs beschouwd, maar is extreem verslavend. Ik worstel er al ongeveer 15 jaar mee. Nu gaat het goed en zit ik op 2mg dagelijks, maar het is nog niet zo lang geleden 7,5-10 mg geweest.
Mee oppassen!! Ook niet gebruiken in combinatie met pep als je geen benzo's gewend bent!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."