Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Weet iemand iets over het gebruik van barbituraten ? Wordt het nog gebruikt of is het helemaal verdrongen (ook in het zwarte circuit) door benzo's. alvast bedankt Chris"
"BillyBilo zei: barbituraten klinken mij als romantiek in de oren, ze worden echter bijna, of niet meer gebruikt. Ik heb ooit eens wat phenobarbital gekregen, maar dat was geloof ik zwaar over datum. Klik om te vergroten... phenobarbital is gewoon online te bestellen als je een beetje zoekt. bedoel eigenlijk meer de 'fast acting' zoals secobarbital en vriendjes"
"BillyBilo zei: Er worden nog maar weinig barbituraten gebruikt zoals ik zei. Klik om te vergroten... Ja dat blijkt, had toch een beetje gehoopt op gebruikers ervaringen, maar schijnbaar zijn die uitgestorven..."
"Dzy zei: Wat is jouw favoriete benzodiazepine? Mijne is denk ik Dormicum. Klik om te vergroten... Nou ja, ligt er een beetje aan waarvoor. Om lekker vlot in slaap te komen gebruik ik ook dormicum, maar om rustig te worden lorazepam 1 of 2 mg of oxazepam/bentazepam. Als ik een gat in de dag wil slapen iets van zolpidem of nitrazepam of eventueel tanxene, maar die wekt nog een eeuwigheid door, blijf aan het gapen van dat spul"
"Doodkapje zei: hangt er ook vanaf hoe goed je je kan wakker houden. als je dat echt goed kunt dan kan je daar lekker wel van spacen ook... hoe zwaarder je pillen hoe harder je soms moet vechten tegen de slaap... ik heb ooit van 1 zolpiderm (lichte inslapers) en een paar glazen alcool lekker getript. ik had dan ook nog een oermot (van vleugel tot vleugel 7cm en met felle bruine en rode kleurtjes) gevangen en heb dus zeker een half uur naar dat beest aan het kijken geweest. krimpen en rekken, felle kleuren zien... echt wel leuk... maar je weet niet echt precies meer wat je allemaal gedaan hebt de dag nadien... zijn echte geheugenvreters, voor de rest echt fun vind ik Klik om te vergroten... hhmm ik weet niet of je helemaal goed voorgelicht bent of dat we iets anders bedoelen, maar zolpidem is niet een _lichte_ inslaper..... grin, en je geheugen is idd compleet foetsie van die zooi. heb er verder nooit rare dingen van gezien of wat voor trip effect dan ook. Van geen enkele benzo trouwens (alhoewel zolpidem niet een bezodiazepine is) Verder lees je steeds meer van mensen die gaan slaapwandelen van die zooi. Zoek maar eens op ambien, das de naam waaronder het in de VS op de markt is."
"barry zei: deze heb ik dus lormetazepam 2 mg. hebben sommigen onder jullie ervaring met deze? dit vond ik na even zoeken citaat van meth666 Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen. Klik om te vergroten... andere ervaringen? Klik om te vergroten... Niet specifiek met lormetazepam, maar wel met een hoop verschillende andere bezo's en soortgelijke middelen. Bij mij doen ze allemaal min of meer hetzelfde. K wordt er rustig en slaperig van. Het enige verschil bij mij is de werkingsduur, van heel kort (dormicum of zo) tot soms wel meer dan 24 uur (tranxene of zo) voor de dosering, kijken hier eens... http://www.hulpgids.nl/medicijnen/medic ... azepam.htm oh en je quote van meth666 Misschien dat deze poster ook geesten en schimmen zou zien zonder die benzo. Misschien iets minder gebruiken of ff naar de dokter gaan en vragen om risperdal of seroquel of zo kan me amper voorstellen dat het aan lormetazepam heeft gelegen."
"matthijs zei: Benzo's...rare shit. Wat the fuck is er nou leuk aan dacht ik de eerste keer. Maar toch deed ik de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer. Toen waren ze gelukkig op. Elke keer heb ik er niet echt van genoten ofzo..niet dat het kut was maar een geweldig gevoel is het gewoon niet. Toch bleef ik die dingen pakken...wat maakt die dingen nou zo leuk? Heb zelf echt gen flauw idee. Klik om te vergroten... Nee, weet het ook niet. Geeft geen kick. Krijg ze van de dokter (of bestel online als dat zo uitkomt) maar gebruik ze eigenlijk alleen om rustig te worden of om lekker door te slapen. In combinatie met wiet en/of met alcohol. denk dat het keyword is RUSTIG beginnen, het grote gevaar is door een grote hoeveelheid benzo's en alcohol in je maag dat je gaat kotsen terwijl je 'out' bent, en das best vervelend als er niemand is om te helpen."
"matthijs zei: BillyBilo zei: • Alcohol en/of drugsmisbruik Grote terughoudendheid is vereist bij het gebruik bij alcohol- en/of drugsmisbruik in verband met het optreden of voortzetten van lichamelijke afhankelijkheid. Klik om te vergroten... Alcohol bij benzo's drinken is fokking gevaarlijk...Janis Joplin, Jimmy Hendrix...Need I say more..? Klik om te vergroten... please do, jimi hendrix is in ieder geval niet overleden aan benzo's"
"matthijs zei: chrissss zei: matthijs zei: BillyBilo zei: • Alcohol en/of drugsmisbruik Grote terughoudendheid is vereist bij het gebruik bij alcohol- en/of drugsmisbruik in verband met het optreden of voortzetten van lichamelijke afhankelijkheid. Klik om te vergroten... Alcohol bij benzo's drinken is fokking gevaarlijk...Janis Joplin, Jimmy Hendrix...Need I say more..? Klik om te vergroten... please do, jimi hendrix is in ieder geval niet overleden aan benzo's Klik om te vergroten... Jawel. Hendrix stierf in een hotel te Londen op 18 september 1970, doordat hij stikte in zijn eigen braaksel, nadat hij als gevolg van een overdosis slaappillen in een coma was geraakt. Hierbij zou een rol hebben gespeeld dat Britse slaappillen die hij in had genomen sterker waren dan de Amerikaanse slaappillen, waaraan hij gewend was. Hendrix werd 27 jaar oud. Na een autopsie werd duidelijk dat Hendrix nooit in zijn leven verslaafd is geweest aan heroïne, en dat dit dan ook niet de doodsoorzaak was, wat destijds veel mensen dachten. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nee. ik geloof je quote, alhoewel zonder bronvermelding... Maar er staat niets over benzo's Hendrix is overleden door secobarbital. en Secobarbital is _GEEN_ benzo. Kan door capsules seconal of door de toenmalige pijnstiller* vesparax waar ook 150 mg secobarbital in zit. Waarschijnlijk waren er helemaal nog geen benzo's in de tijd dat hendrix dood ging. barbituraten waren tot in de jaren 80 HET slaapmiddel. * correctie vesparax is of was een slaapmiddel, geen pijnstiller"
"matthijs zei: Ok. Zal dan wel...als jij het zegt. Maar daar ging het me, moet ik zeggen, ook niet zo om. Klik om te vergroten... Nou weet je zit een heel groot verschil in barbs en benzo's. OD op benzo's is zo goed als onmogelijk (zonder andere CNS depressants, alcohol bijv.) OD met barbituraten is _ERG_ eenvoudig. Benzo's zijn dus echt vele malen veiliger als de pillen die hendrix om zeep geholpen hebben. Denk dat voor janis joplin hetzelfde geldt. In het medische circuit zijn barbituraten bijna helemaal vervangen door benzo's . Das ook (en daar baal ik heel erg van) de reden dat die barbituraten niet of nauwelijks te krijgen zijn."