Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is echt niet zo dat je na een zelfmoordpoging in nederland opgenomen wordt. Dat gaat puur vrijwillig of je moet zwaar psychotisch,dan kunnen ze eventueel na veel moeite je verplicht op kunnen laten nemen ,maar dat gebeurt zelden. Het is wel zo dat als zij er mee akkoord gegaan is om opgenomen te worden op een gesloten afdeling dat ze er lastiger uit kan komen,maar wat dat aangaat is nederland een vaag land, ze grijpen beelste laat in."
"barbs lijkt me een no-go gebiedje... Ze doen weinig meer dan megasuf worden en ze zijn pittig giftig. Neem dan gewoon een strip kort werkende benzo's en je hebt het meer naar je zin, daar ga je niet kapot aan. gr rich"
"lees dit maares over benzo's http://www.benzo.org.uk dan kom je der snel achter dat het grote teringzooi is."
"ben ik met je eens met dat afbouwen. Als je eenmaal verslaafd bent en je stopt cold-turkey wordt je echt gek. Ik had dat na jaren zoplicon slikken...dacht ik ff ineens mee te stoppen, nah echt heel mijn huid stond in de fik, alles klonk keihard met geluid, constant in de paniek, megazweten.....kortom zwaar kut. Nou zal je dat na een paar weken slikken niet snel hebben,maar als je eenmaal verslaafd bent is het toch een kutmiddel. gr.rich"
"gewoon 20mg nemen. 10 is wel erg weinig. je kan beter kortwerkende benzo's regelen, dat voel je beter, aangezien die sneller opkomen qua werking. valium duurt langer maar wordt geleidelijker opgebouwd...is voor recreagebruik minder geinig"
"nou trippen van benzo's lijkt me erggg sterk. Je wordt er gewoon chill van en suf..dat is het en je piekert minder enzo"
"mja nogal zout persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven..."
"van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg. Beter gebruik je kortwekkende slaapmiddelen, die slaan veel chiller in"
"meestal verifieert de apotheek het recept eerst bij de arts In delft staat alles op 1 systeem en dan gaan ze dat eerst na of het wel klopt. Maarja ik krijg via de psych 2 zopl/dag en 1.5mgxanax en mijn pa krijgt via de huisrarts 2zopl/dag dus die gingen ook vaak naar mij, zodat ik alles bij elkaar toch altijd wel min 3 zopl/dag slikte en die xanax had ik er meestal binnen 3 dagen doorheen, voel je weinig van. Sta nu op 2/dag,maar ik vind het niet opschieten qua afbouwen...duurt zo lang. Volgens mij kun je beter je jezelf 2 weken opsluiten en door een hel heen gaan dan dat megatrage gedoe. De afkickverschijnselen blijven toch nog wel maanden duren."