Vervelend voor jullie. Misschien is het een idee als jouw vriendin toch ooit een keer weer wat wil proberen om dan eerst een keer wat in een thuissituatie te doen, dat is toch wat makkelijker onder controle te houden dan op een festival. Al kan de misselijkheid dan natuurlijk alsnog toeslaan, maar misschien iets minder snel als ze minder drukte om haar heen heeft.Pandan zei:Zo, dat zit er ook weer op.
Uiteindelijk heeft mijn vriendin besloten om het toch nog een keer te proberen. Na veel voorbereiding, samen een stil plekje opgezocht(was redelijk makkelijk, waren op Ruigoord namelijk). Ze heeft 1/5e van een oranje red bull gehad. Getest op 200mg overigens. Ik gebruikte zelf 4-FMP om toch helder te zijn mocht het fout gaan. Na 10 minuten voelde ik de eerste effecten al, top spul dat 4-FMP. Hij sloeg na een uurtje ongeveer in bij mijn vriendin. Initieel leek het goed te gaan, totdat ze misselijk werd. Ze ging alsnog niet lekker en we hebben de hele nacht/ochtend buiten rondgehangen. Jammer, maar helaas. MDMA is gewoon niks voor haar.