Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk - androids?

Misselijk - androids?

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
coconutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hola!

Ik heb nu zo'n 4 keer aan XTC gedaan.
De eerste keer was heel chil, ik weet niet meer welk merkje dit was.
De andere keren heb ik androids gebruikt, maar na ongeveer een uur ben ik steeds heel misselijk geworden. Ik heb alle kerel wel gerookt en voor mijn gevoel kwam de misselijkheid na het roken?

Mijn vraag: kan de misselijkheid komen door het roken of het merk van de pil komen?
Ik kon niet zoveel op google vinden :(
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet weten omdat ik zelf niet rook. Maar misschien kan je de volgende keer een andere soort pil gebruiken om uit te sluiten dat het daar van komt?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
En als je 1 van de 10 keer aan de pmma zit is dat geen probleem??
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
coconut zei:
Mijn vraag: kan de misselijkheid komen door het roken of het merk van de pil komen?
Ik kon niet zoveel op google vinden
Klik om te vergroten...

Heb je de pil laten testen? Het 'merkje' van een pil maakt niks tot weinig uit, dat zit allemaal tussen de oren. Een gewone XTC pil is MDMA met bindmiddel, het merkje maakt niks uit. Het kan alleen wat zeggen over de hoeveelheid MDMA in de pil, omdat ze van dezelfde druk zijn(ook niet altijd waar trouwens).

Rook je in het dagelijkse leven? Als je het niet gewend bent en alleen maar rookt tijdens drugsgebruik kan het zijn dat je misselijk word van nicotine. Rook je wel, dan is het de MDMA.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent waarschijnlijk de eerste keer misselijk geworden en toen gedacht dat het aan de pil ligt. Als je dat al van te voren denkt gaat het ook gebeuren.
Het kan ook zijn dat je elke keer een beetje teveel neemt.
probeer het nog eens en dan iets minder of niet roken.

R0mmelP0t
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
'Merk' hihi. Maar uhm ja het kan echt vanalles zijn. Probeer volgende keer gewoon te denken dat je niet misselijk wordt, dan word je dat waarschijnlijk ook echt niet. Ik denk altijd dat alles goed gaat en alles gaat altijd goed.
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misselijkheid kan ook komen door een te hoge dosering. Weet je hoeveel mg je pillen bevatten? Op die manier kan je namelijk vrij eenvoudig er achter komen hoeveel mg veilig is en hoeveel je binnen hebt gekregen.

Ik geloof dat de regel maximaal 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is, maar het zou kunnen dat het bij mannen 2mg is.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SuperPoes zei:
Ik geloof dat de regel maximaal 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is, maar het zou kunnen dat het bij mannen 2mg is.
Klik om te vergroten...

1 tot 1,5 inderdaad, maar dit is de maximale dosering op een avond om geen hersenschade op te lopen. Als je dat allemaal in één keer neemt kun je nog steeds wel misselijk worden
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is niet zo raar dat je misselijk wordt op het moment dat de drugs begint in te kicken. Dat heb ik zelf wel vaker, en meestal volgt daarop een heerlijke trip zonder misselijkheid. Dat komt geloof ik omdat de hormoon-/stofjeshuishouding in je lichaam overhoop wordt gegooid. Het verschilt bij mij overigens per keer. Ik denk trouwens dat je namaak androids heb gehad, want je verhaal is vrij recent en naar mijn idee zijn de androids al een tijdje van de markt verdwenen (in mijn regio in ieder geval). Het kan ook door het roken komen, ook al rook je vast, want het is namelijk zo dat xtc je luchtwegen opent, waardoor je meer nicotine opneemt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kunt sowieso misselijk worden van een overdosis serotonine, als je dus teveel MDMA inneemt of je bent er gevoelig voor en de pil slaat in krijg je ineens een golf serotonine in je hersenen en daar kun je misselijk van worden. Helemaal in combinatie met roken.

Susanne zei:
Ik denk trouwens dat je namaak androids heb gehad, want je verhaal is vrij recent en naar mijn idee zijn de androids al een tijdje van de markt verdwenen (in mijn regio in ieder geval).
Klik om te vergroten...

Er bestaat niet zo iets als originele en namaak pillen. Iedereen kopieert elkaar op de drugsmarkt en alles lijkt op elkaar. Er zit MDMA in of niet, het logo heeft er niets mee te maken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Susanne zei:
want het is namelijk zo dat xtc je luchtwegen opent, waardoor je meer nicotine opneemt.
Klik om te vergroten...
Heb je hier toevallig een bron van, ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Susanne zei:
want het is namelijk zo dat xtc je luchtwegen opent, waardoor je meer nicotine opneemt.
Klik om te vergroten...
Heb je hier toevallig een bron van, ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord?
Klik om te vergroten...
Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb er ook nooit van gehoord, wel weet ik dat je van XTC oppervlakkig kunt gaan ademen wat dus precies het tegenovergestelde (een benauwd gevoel) kan veroorzaken.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Susanne zei:
want het is namelijk zo dat xtc je luchtwegen opent, waardoor je meer nicotine opneemt.
Klik om te vergroten...
Heb je hier toevallig een bron van, ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord?
Klik om te vergroten...
Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb er ook nooit van gehoord, wel weet ik dat je van XTC oppervlakkig kunt gaan ademen wat dus precies het tegenovergestelde (een benauwd gevoel) kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring ermee is, afgelopen woensdag feestje en xtc gepland, had het al een weekje op de longen met irritante hoestbuien/hoofdpijn/etc... weet ook dat niet de ideale omstandigheden zijn om een pil te droppen.... toch maar gedaan... toen de pil erinhakte verdwenen alle symptomen als sneeuw voor de zon=> hoest was weg, geen zware longen meer, hoofdpijn weg, terug open en diep kunnen ademhalen..., dus ik geloof er ergens wel in dat dit de luchtwegen opent :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik geloof het misschien wel, maar ik zou er wel graag een bron bij zien. Ben dan namelijk ook vrij geïnteresseerd over hoe dat werkt.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er bestaat niet zo iets als originele en namaak pillen. Iedereen kopieert elkaar op de drugsmarkt en alles lijkt op elkaar. Er zit MDMA in of niet, het logo heeft er niets mee te maken
Klik om te vergroten...
Hier ben ik het niet helemaal mee eens want je hebt bepaalde drukkers ( android hoek, superman hoek en nintendo hoek. ) die de soorten bedenken en als ze van die drukkers af komen kun je ervan uit gaan dat dat de 1e keer is dat die stempel gebruikt word, en dus origineel zijn.
Stempels die vaak gebruikt worden en zelfs op eBay te koop zijn zoals smileys en zonnetjes kunnen door iedereen gebruikt worden en zijn dus nooit meer origineel!

R0mmelP0t
r
rsdf430Lid
01-01-2024, 00:00
#16
r0mmelp0t zei:
]
( android hoek, superman hoek en nintendo hoek. )

R0mmelP0t
Klik om te vergroten...

Supermanhoek en nintendohoek is 1 hoek. Die zijn nu van de domino's en bugatti's. Ook is het trouwens zo dat ze na een tijdje altijd wel wat zakken in de dosis. Waar de eerste batch om en nabij de 200mg was, stoppen ze er daarna meestal wat minder in. Maar dan moet je niet gelijk praten over namaakpillen, want dat zijn het niet.
Een 'namaakpil' hoeft ook niet meteen te betekenen dat er iets anders inzit dan mdma. Dan is het gewoon meevaren op het succes van 1 van de grote labs. Maar ik heb er me twijfels bij of dat uberhaupt (op grote schaal) gebeurt hier in Nederland. Als je tegenwoordig een bekende stempel pakt zit je 9 van de 10 keer goed. Al is het natuurlijk wel verstandig om te blijven testen.
r
rsdf430Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeg ik dat dan?
Lees m' n allerlaatste zin. Of mensen hun spul testen of niet moeten ze nog altijd lekker zelf weten. Mensen die onverantwoord met drugs omgaan en niet testen ondervinden de gevolgen daar ooit wel van. Gevalletje natuurlijke selectie.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt absoluut, maar ik vind de kans 1:10 alleen een stuk groter dan dat jij in je zin laat blijken. Ik klonk misschien een beetje aanvallend, sorry daarvoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."