Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cafeïne Nicotine Wiet/hasj/spacecake Alcohol 2c-b Niet zo heel veel dus. De to-do list: In no particular order. Ketamine Lachgas MDMA LSD GHB 2c-i,e,c,d,t7 Pep Ether 4fa Methylone Dmt 6apb Truffels/paddo's Mxe 5-MEO-DIPT"
"Fool zei: Weet je dat wel zeker? Klik om te vergroten... Nja ik hoor wel van mensen dat het nasty spul is. Maar een keer proberen kan geen kwaad toch. Overigens heb ik veel spul van m'n to-do list al liggen, maar ik gebruik liever alleen op speciale momenten en vaak heb ik niet echt de tijd, of heb ik verplichtingen."
"r0mmelp0t zei: ] ( android hoek, superman hoek en nintendo hoek. ) R0mmelP0t Klik om te vergroten... Supermanhoek en nintendohoek is 1 hoek. Die zijn nu van de domino's en bugatti's. Ook is het trouwens zo dat ze na een tijdje altijd wel wat zakken in de dosis. Waar de eerste batch om en nabij de 200mg was, stoppen ze er daarna meestal wat minder in. Maar dan moet je niet gelijk praten over namaakpillen, want dat zijn het niet. Een 'namaakpil' hoeft ook niet meteen te betekenen dat er iets anders inzit dan mdma. Dan is het gewoon meevaren op het succes van 1 van de grote labs. Maar ik heb er me twijfels bij of dat uberhaupt (op grote schaal) gebeurt hier in Nederland. Als je tegenwoordig een bekende stempel pakt zit je 9 van de 10 keer goed. Al is het natuurlijk wel verstandig om te blijven testen."
"Zeg ik dat dan? Lees m' n allerlaatste zin. Of mensen hun spul testen of niet moeten ze nog altijd lekker zelf weten. Mensen die onverantwoord met drugs omgaan en niet testen ondervinden de gevolgen daar ooit wel van. Gevalletje natuurlijke selectie."
"Fool zei: Als je graag wilt hallucineren kun je beter psychedelica gaan nemen, zoals 2C-B. Klik om te vergroten... Van 2c-b ga je niet hallucineren op een normale dosis. Wel visuals. Verder wel heel onverstandig ja 4 pillen op een avond."
"15mg in een nijntje is trouwens dealerpraat. Er is een labtest van 8 mg, wat eigenlijk sowieso te weinig is om echt van te trippen. 16 mg is daar amper genoeg voor. Wel herkenbaar dat gevoel in je buik overigens, voelt altijd best ongemakkelijk de come up van 2c-b, vooral als er veel mensen om je heen zijn."
"Er zijn ook nijntjes getest op 8mg, maar dealers doen je graag geloven dat er meer in zit. Vind het wel tijd worden voor nieuwe 2c-b pillen eigenlijk, nijntjes zijn er alweer best lang. Hoewel de 3d hartjes ook nog wel te krijgen zijn. Krijg zin om het weer een keer te doen door je report."
"SmartieAndMe zei: Leuk report nijntjes zullen 10 tot 12 mg bevatten. Klik om te vergroten... Zucht, hou hier toch eens mee op. Het is dom om op internet te gaan zeggen wat in andermans pilletje zit, kan alleen maar gevaarlijke situaties opleveren aangezien hetzelfde logo verschillende doses kan bevatten... Klik om te vergroten... Je kan iemand toch de spreiding geven die bekend is. Wat diegene daarmee doet moet ie zelf weten. Neemt niet weg dat testen sowieso het veiligst is natuurlijk."
"Maar dat zijn dan wel dosissen met poeder toch? Uitslagen die je van een testcenter krijgt zijn altijd de pure aantal mg. Maar een poeder is nooit 100% puur. Dus ~15 mg in een pil zou dan ~20mg poeder wezen bij 2cb. Heb vorige week een blauw 3d hartje genomen. (13-16 mg 2cb) en vond dat erg mild eigenlijk. Heb het gewoon buiten genomen en heb de hele trip lang gelopen en heel veel gelachen.ook geen visuals. Maar dat zou ook kunnen komen omdat 2cb pas meer psychedelisch wordt bij Eem bepaalde grens, en dat we daar dus net onder zijn gebleven. Deze week ga ik anderhalve pil nemen, kijken if ik daar wel visuals van ga krijgen. Dan zit ik dus op 20 mg+ zuiver. Wat overeenkomt met misschien 25 mg poeder"
"SmartieAndMe zei: rsdf430 zei: Je kan iemand toch de spreiding geven die bekend is. Wat diegene daarmee doet moet ie zelf weten. Neemt niet weg dat testen sowieso het veiligst is natuurlijk. Klik om te vergroten... Daarnaast maken producenten meerdere batches met vaak verschillende sterktes, maar hetzelfde logo. Klik om te vergroten... Dat is dus 'de spreiding', die je iemand best kan vertellen. Zijn pilletjes zitten daar dan waarschijnlijk ergens tussen in. Maar aangezien de spreiding nogal hoog is de laatste tijd is het meer een richtlijn. Ik ontken ook niet dat het niet beter is om alsnog te testen. En over die nagemaakte logo's, dat is echt niet met recentere pillen gebeurd. Misschien in crisistijd ofzo. Duifjes zijn bijna antiek. Tegenwoordig weet iedereen wel wat er van de superman, nintendo en nu domino crew, en android, gele bullet, en nu bitcoin crew afkomt. Heb jij die nagemaakt gezien?"