Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM

DXM

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#1
ah kut man..
ik heb echt snel een drugskop.
maar dan ook echt een drugskop :rolleyes:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#2
heej ik ben nieuw hier.
ik hoor veel over de drugs DXM.
heb geen idee wat het is.
hoor dat het gewoon verkrijgbaar is als medicijn.
onder welke naam en hoe gebruik je het en in welke hoeveelheid.
alvast bedankt
mvg Brian
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daro Hoest capsules..

dosering: geen idee, ff googlen?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoek maar eerst eens info, voordat je iets gaat doen voor de eerste keer. Sommige mensen missen een enzym dat te maken heeft met de afbraak van DXM, en daardoor kan een enorm lage dosis, al een extreem sterke trip veroorzaken.


zoek maar verder
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke dank u :stoned:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.yojax.com/site/?id=dxm&sid=7 ... c2434ec519
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
dit gedeelte dus


Verder lijdt 12% van alle Nederlanders aan CYP2D6-deficiëntie. Dit is een leveraandoening waarbij het enzym dat DXM afbreekt niet, of in mindere mate, wordt aangemaakt. Hierdoor moet alle DXM in je lichaam door andere enzymen worden afgebroken, die daar veel minder geschikt voor zijn. Daarom reageert het lichaam van mensen met deze aandoening véél heftiger op DXM.

Begin daarom altijd met 5 capsules, zo'n 150mg DXM. Ga je hiervan al hélemaal uit je bolletje, dan heb je dus CYP2D6-deficiëntie
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#8
harstikke bedankt voor de reactie's.
heb zin om te proberen :grin:
trouwens is het aan de buitenkant erg te zien dat je het gebruikt heb?
en zie je het de volgende dag nog (zoals bij mij bij mdma)?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SoSSoS zei:
trouwens is het aan de buitenkant erg te zien dat je het gebruikt heb?
en zie je het de volgende dag nog (zoals bij mij bij mdma)?
Klik om te vergroten...

Ja.. had een erge drugskop tijdens de werking :P Ogen die wijd open stonden. Ook de dag erna vond ik mn ogen nogal ver openstaan
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey,

Ik heb niet veel ervaring met DXM in Nederlan, eingelijk helemaal geen.
Ik zit op dit moment in de Vrenigde Staten voor mijn Studie en ik ben hier veel te weten gekomen over DXM.

DXM is de actieve stof dat in veel hoestdranken zit, en word ook wel verkocht in de vorm van pillen ( soms word het hier in de US als xtc verkocht, omdat het veel goedkoper is te produceren ).

Als je uberhaut DXM wilt proberen, meot je zorgen dat de enige actieve stof DXM HBR is.
Het is een zeer heftige trip dat kan ik je wel zeggen.
Ik heb al veel gedaan ; Ketemine, paddo's, LSD, maar dit was toch wel hevig, ik had ook niet verwacht dat het zo hevig kon zijn.

Ik hoorde er wat over, en dezelfde dag besloot ik een fles Robotissun te kopen bij de lokale drogist.
Ik kocht de fles met de grootste inhoud, en was verheugd voor de avond die zou komen.

Toen ik eenmaal veilig in mijn appartement was, dronk ik de helft van het flesje leeg, daarna ging ik douche en wachte ik voor het effect.
Nadat ik klaar was met douchen, dacht ik met mijn stome kop, " oooh ik voel en niet veel van , en ik heb echt zin om te trippen, nou ik neem meer, hoe erg kan een drugs zijn die je bij de drogist koopt" BIG NO NO
Ik dron het hele flesje leeg, en ik voelde het binnen 10 minuten langzaam op komen.
Wat ook een domme fout was van mij, was dat ik DXM PCR had gekocht ( kwam ik later pas achter) dit houd in dat een LAte release heeft, dat betekent dat niet alles in 1 keer in je bloed komt, maar om de zoveel tijd kleine beetje, en zo houd het eefect ook veel langer aan.
Ik had ook nog eens klas de volgende morgen!
Nou ik kan je vertellen ik had de grootste BAD TRIP oooit!
praten met wezens, die ongeveer eruit zagen alof ze rechtstreeks van de film " alien vs Predetor kwamen.
Ik zag schimmen in de schaduw bewegen ,en naar me kijken, kheb me ballen eruit gekotst, en ik liep letterlijk als een robot.
Plus ik tripte evenhard de volgende dag, en ik ben voor 2 dagen mijn appartement niet uitgekomen.
Ook omdat DXm je spieren spant, voel je ook dat je ademhaling wat moeilijker word, dit is beangstigent.
Ik dacht serieus dat het gedaan met me was, wat ik later hoorde, en wat ik beleeft heb, is het gevoel, dat je dood gaat, redelijk normaal is, voor het opkomen van een zwaren trip.
Als je DXM meer gebruikt hebt , zoals ik, leer je hoe je met deze gevoelens, moet omgaan, en is een trip bijzonder, en soms zeer emoitioneel.
Vorige week had ik mijn zoveelste " Out of Body " ervaring, en dat is heel uniek.

Ik raad DXM aan, maar ik waarschuw je ook, deze drugs word in hoge hoeveelheden vergleken met ketmamine en PCP, en dat zijn zeker geen lichtgewichten.

Ik hoop dat ik niet teveel spelfouten heb gemaakt, het is alweer maanden geleden sinds ik in Nederland ben geweest.

Take care, en vooral BE SAFE!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
^interessant verhaal :)

Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas... Alleen heb ik wel eens gelezen, ik dacht op erowid dat dextromorphan vele malen slechter is voor de hersenen als bijvoobeeld ketamine.

Ook moet je nu oppassen als je een wél een keer last van kriebelhoest hebt :wink: ik heb ook meerdere verhalen gelezen van mensen die er eens op getripped hadden, en toen ze een hele tijd later last van kriebelhoest hadden ook weer dxm namen, en toen van kleine beetjes al gingen trippen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
dxm is kutspul.. ik heb die levershit,, ik had 9 caps genomen,, nou ik tripte mn grote teen voorbij!!.. niet normaal,.. ik heb niet egt halucinaties gehad,, maar ik kon niet meer goed bewegen,, de hele tijd een soort van chronische misselijkheid., ik kon niet slapen omdat ik em zohard spacede,, en toen ik in slaap viel,, werd ik een paar uur later wakker en tripte ik al helemaal mn balle eraf,, niet erg vet,, het leek net alsof ik op de grens van op aarde en niet op aarde was:P.. mischien een beetje lastig verwoord, maar als je echte duidelijkheid wilt moet je dit lezen:
viewtopic.php?f=21&t=14515&p=467312&hilit=dxm+vage+trip#p467312

een oud triperslag van mij die niet zo goed ging,, ook mn enige ervaring met dxm trouwens :wave:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist :wink:
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elentherelién zei:
Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist :wink:
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
Klik om te vergroten...

100 mg? Daar voel ik geen zak van..
200 en hoger, maar wel voorzichtig aan:P, ik moedig je niet aan om meer te nemen:P
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tractuspuer zei:
Elentherelién zei:
Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist :wink:
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
Klik om te vergroten...

100 mg? Daar voel ik geen zak van..
200 en hoger, maar wel voorzichtig aan:P, ik moedig je niet aan om meer te nemen:P
Klik om te vergroten...

Het eerste plateau begint bij 1.5mg per kg, ik weeg zo'n 60 kilo (zelfs iets minder) dus dat zou 90mg zijn, voor de zekerheid 10mg erbij=100mg.
Ik ga zeker niet meer doen, stel dat ik die lever afwijking heb, of er overgevoelig voor ben, dan zijn de consequenties niet zo erg,
Natuurlijk, als ik hier doorheen kom, veilig en wel, verhoog ik langzaamaan de doses.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb DXM niet echt prettig ervaren. het gaf me echt een vreemd gevoel.
Voor nog maar te zwijgen over de smaak. Maar als je capsules hebt dan niet.
Ik had het anders verwacht ik werd een beetje angstig en paranoiia van.
Kan je beter een portie Paddos proberen.
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#17
met dat CYP2D6-deficiëntie als je dan bv 200mg inneemt. wat voor soort effect heeft dat dan.
normaal zo te lezen niet zo veel maar met die CYP2D6-deficiëntie staat er dat je uit je bolletje gaat.
niet meteen plateu 3 of 4??
mvg
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
^interessant verhaal :)

Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch.. :) ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen :hearteyes:

maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
:wave:
Klik om te vergroten...
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#19
PaiNandPleasurE zei:
Spor zei:
^interessant verhaal :)

Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch.. :) ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen :hearteyes:

maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
:wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Siroop kan je niet krijgen in Nederland dacht ik...Tenminste met DXM als enige actieve stof..
corigeer me als k dit fout heb, maar de capsules zijn Daro retard.
Naar je drogist gaan, kopen, hoeveelheid bepalen, en je ballen eraf trippe :wink:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#20
Siroop kan je niet krijgen in Nederland dacht ik...Tenminste met DXM als enige actieve stof..
corigeer me als k dit fout heb, maar de capsules zijn Daro retard.
Naar je drogist gaan, kopen, hoeveelheid bepalen, en je ballen eraf trippe :wink:[/quote]

Daro retard :grin: ..bedankt voor de tip!!enne ken je het ook nog combineren met speed ofzow of is dat af te raden??Mijn ballen eraf trippen zal lastig gaan :wink: maar get your point :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."