#1
ah kut man..
ik heb echt snel een drugskop.
maar dan ook echt een drugskop
ik heb echt snel een drugskop.
maar dan ook echt een drugskop



SoSSoS zei:trouwens is het aan de buitenkant erg te zien dat je het gebruikt heb?
en zie je het de volgende dag nog (zoals bij mij bij mdma)?

Elentherelién zei:Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
Tractuspuer zei:Elentherelién zei:Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
100 mg? Daar voel ik geen zak van..
200 en hoger, maar wel voorzichtig aan:P, ik moedig je niet aan om meer te nemen:P
Spor zei:^interessant verhaal
Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch..ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen
![]()
maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
![]()
PaiNandPleasurE zei:Spor zei:^interessant verhaal
Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch..ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen
![]()
maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."