Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM

DXM

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
^interessant verhaal :)

Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas... Alleen heb ik wel eens gelezen, ik dacht op erowid dat dextromorphan vele malen slechter is voor de hersenen als bijvoobeeld ketamine.

Ook moet je nu oppassen als je een wél een keer last van kriebelhoest hebt :wink: ik heb ook meerdere verhalen gelezen van mensen die er eens op getripped hadden, en toen ze een hele tijd later last van kriebelhoest hadden ook weer dxm namen, en toen van kleine beetjes al gingen trippen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
dxm is kutspul.. ik heb die levershit,, ik had 9 caps genomen,, nou ik tripte mn grote teen voorbij!!.. niet normaal,.. ik heb niet egt halucinaties gehad,, maar ik kon niet meer goed bewegen,, de hele tijd een soort van chronische misselijkheid., ik kon niet slapen omdat ik em zohard spacede,, en toen ik in slaap viel,, werd ik een paar uur later wakker en tripte ik al helemaal mn balle eraf,, niet erg vet,, het leek net alsof ik op de grens van op aarde en niet op aarde was:P.. mischien een beetje lastig verwoord, maar als je echte duidelijkheid wilt moet je dit lezen:
viewtopic.php?f=21&t=14515&p=467312&hilit=dxm+vage+trip#p467312

een oud triperslag van mij die niet zo goed ging,, ook mn enige ervaring met dxm trouwens :wave:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist :wink:
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elentherelién zei:
Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist :wink:
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
Klik om te vergroten...

100 mg? Daar voel ik geen zak van..
200 en hoger, maar wel voorzichtig aan:P, ik moedig je niet aan om meer te nemen:P
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tractuspuer zei:
Elentherelién zei:
Lijkt mij het proberen waard die DXM, morgen even naar de drogist :wink:
Zo'n 100mg van die troep en ik ben wel weg denk ik.
Klik om te vergroten...

100 mg? Daar voel ik geen zak van..
200 en hoger, maar wel voorzichtig aan:P, ik moedig je niet aan om meer te nemen:P
Klik om te vergroten...

Het eerste plateau begint bij 1.5mg per kg, ik weeg zo'n 60 kilo (zelfs iets minder) dus dat zou 90mg zijn, voor de zekerheid 10mg erbij=100mg.
Ik ga zeker niet meer doen, stel dat ik die lever afwijking heb, of er overgevoelig voor ben, dan zijn de consequenties niet zo erg,
Natuurlijk, als ik hier doorheen kom, veilig en wel, verhoog ik langzaamaan de doses.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb DXM niet echt prettig ervaren. het gaf me echt een vreemd gevoel.
Voor nog maar te zwijgen over de smaak. Maar als je capsules hebt dan niet.
Ik had het anders verwacht ik werd een beetje angstig en paranoiia van.
Kan je beter een portie Paddos proberen.
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#7
met dat CYP2D6-deficiëntie als je dan bv 200mg inneemt. wat voor soort effect heeft dat dan.
normaal zo te lezen niet zo veel maar met die CYP2D6-deficiëntie staat er dat je uit je bolletje gaat.
niet meteen plateu 3 of 4??
mvg
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#8
Spor zei:
^interessant verhaal :)

Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch.. :) ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen :hearteyes:

maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
:wave:
Klik om te vergroten...
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#9
PaiNandPleasurE zei:
Spor zei:
^interessant verhaal :)

Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas...
geloof dat ik dit toch ook maar eens ga halen kuch kriebel kuch.. :) ik ben namelijk nogal een voorstander van de bovengenoemde versnaperingen :hearteyes:

maar hoe zit het nou precies,capsules of siroop?
en wat is het beste merk?
:wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Siroop kan je niet krijgen in Nederland dacht ik...Tenminste met DXM als enige actieve stof..
corigeer me als k dit fout heb, maar de capsules zijn Daro retard.
Naar je drogist gaan, kopen, hoeveelheid bepalen, en je ballen eraf trippe :wink:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#10
Siroop kan je niet krijgen in Nederland dacht ik...Tenminste met DXM als enige actieve stof..
corigeer me als k dit fout heb, maar de capsules zijn Daro retard.
Naar je drogist gaan, kopen, hoeveelheid bepalen, en je ballen eraf trippe :wink:[/quote]

Daro retard :grin: ..bedankt voor de tip!!enne ken je het ook nog combineren met speed ofzow of is dat af te raden??Mijn ballen eraf trippen zal lastig gaan :wink: maar get your point :rock:
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#11
PaiNandPleasurE zei:
Siroop kan je niet krijgen in Nederland dacht ik...Tenminste met DXM als enige actieve stof..
corigeer me als k dit fout heb, maar de capsules zijn Daro retard.
Naar je drogist gaan, kopen, hoeveelheid bepalen, en je ballen eraf trippe :wink:
Klik om te vergroten...

Daro retard :grin: ..bedankt voor de tip!!enne ken je het ook nog combineren met speed ofzow of is dat af te raden??Mijn ballen eraf trippen zal lastig gaan :wink: maar get your point :rock:[/quote]

hehe, niet doen met speed!
zeer sterke drugs:P
ik heb geen idee wat he effecht is, maar ik zou het niet doen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."