#1
^interessant verhaal ![:)]()
Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas... Alleen heb ik wel eens gelezen, ik dacht op erowid dat dextromorphan vele malen slechter is voor de hersenen als bijvoobeeld ketamine.
Ook moet je nu oppassen als je een wél een keer last van kriebelhoest hebt
ik heb ook meerdere verhalen gelezen van mensen die er eens op getripped hadden, en toen ze een hele tijd later last van kriebelhoest hadden ook weer dxm namen, en toen van kleine beetjes al gingen trippen.
Het is inderdaad een dissociative, net als ketamine, pcp en lachgas... Alleen heb ik wel eens gelezen, ik dacht op erowid dat dextromorphan vele malen slechter is voor de hersenen als bijvoobeeld ketamine.
Ook moet je nu oppassen als je een wél een keer last van kriebelhoest hebt

