Moet op het doosje of op de blister als het goed is lorazepam 2.5 mg staan. En ze zijn geel van kleur. Is dat correct?
Ik heb momenteel ook het een en ander 'voor handen', dus voor mij is dit eveneens een interessante vraag.Hardstylelover zei:Een vriend van mij zijn vader is dokter . Dit vergemakkelijkt natuurlijk het verkrijgen van voorschriften maar wat is nu zeker de moeite waard om is te proberen ?
Het word vergemakkelijkt aangezien het een stempel is en daarna gewoon een handtekening vervalsen die mijn vriend toch perfect kan namaken aangezien hij best slechte punten op school haaltSloebertje zei:Bizar dat het daardoor gemakkelijker is
Gaat zijn vader gewoon voor zijn zoon enkele medicijntjes voorschrijven?![]()
Hardstylelover zei:handtekening vervalsen die mijn vriend toch perfect kan namaken aangezien hij best slechte punten op school haalt![]()
:P ) maar maakt verder niet uit hoor
ik vond het gewoon een beetje gek staan dat handtekeningenvervalsen en het slecht doen op school in vergelijking werd gebracht :P :P

psychopsychedelic zei:Hardstylelover zei:handtekening vervalsen die mijn vriend toch perfect kan namaken aangezien hij best slechte punten op school haalt![]()
sorry,, ligt het aan mij of is die zin inderdaad niet logisch,, (aangezien ik ook lekker vaag ben:P ) maar maakt verder niet uit hoor
ik vond het gewoon een beetje gek staan dat handtekeningenvervalsen en het slecht doen op school in vergelijking werd gebracht :P :P
relaxed![]()
![]()
![]()
Uhh... dat is een slaapmiddel, van je dan niet gewoon als een blok in slaap?GODdamn zei:Zolpidem (tartraat), trip je half van![]()

morfine pillen
buprenorphine
als je de laatste 2 wilt gebruiken kijk dan wel dit filmpjebenzodiazepine (recreatief gebruik kan wel lijden tot verslaving, geheugen verlies,missenlijkheid,bangheid,depressie,met alcohol dodenlijk.
Geschatte gebruikers engeland (geschatte gebruikers nedeland 350.000)
100,000
doden engeland (niet geschat)
406 (per jaar)
Het zit namelijk zo dat je in je hersenen een stuk hebt wat je bewustzijn bepaald. Dat stuk bestaat weer uit 3 delen. GHB, benzodiazepine en alcohol spreken allemaal op een verschillend deel aan, wat betekend dat als je deze stoffen combineerd dat ze elkaar hard versterken, wat kan leiden tot hersenschade of coma of overdosis, en dat je erna werkelijk niets meer kan herinneren.... Het is gewoon sterk af te raden
talamoneee zei:Uhh... dat is een slaapmiddel, van je dan niet gewoon als een blok in slaap?GODdamn zei:Zolpidem (tartraat), trip je half van![]()
Heeft iemand verder nog suggesties die zeker de moeite waard zijn? Alles is mogelijk, behalve de zware opiaten... dus of je eraan kan komen hoef je niet naar te kijken.![]()
Heb er even het een en ander over gelezen. Ik denk dat ik 't maar bij de diazepammetjes en alprazolammetjes houdt. Goede keus toch, die 2, of niet?GODdamn zei:Lees andere topics maar, ik ben niet de enige die er van wegzweeft :P
(denken dat je in een trein zit, denken dat alles beweegt, dat alles 3d is maar ook weer plat, denken dat er mensen om je heen zyn terwijl je alleen bent etc)

DonnieDark0 zei:Alprazolam is niet echt de moeite, dan is Lorazepam een veel betere keus.
Flameon zei:DonnieDark0 zei:Alprazolam is niet echt de moeite, dan is Lorazepam een veel betere keus.
Inderdaad als je aan lorazepam kan komen zou ik die ook zeker kiezen voor alpra's.
Je hebt lorazepam in 1 mg en 2.5 mg. Die gele (2.5) zijn zeer ok![]()
[/quote]Het zit namelijk zo dat je in je hersenen een stuk hebt wat je bewustzijn bepaald. Dat stuk bestaat weer uit 3 delen. GHB, benzodiazepine en alcohol spreken allemaal op een verschillend deel aan, wat betekend dat als je deze stoffen combineerd dat ze elkaar hard versterken, wat kan leiden tot hersenschade of coma of overdosis, en dat je erna werkelijk niets meer kan herinneren.... Het is gewoon sterk af te raden
Hm... de meningen zijn echt sterk verdeeld dan. Ik heb http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=6062 topic gelezen, daar kwam Xanax (alprazolam dus) het meest naar voor als favo benzo. Straks eens meer zoeken over lorazepam dan. :PDonnieDark0 zei:Alprazolam is niet echt de moeite, dan is Lorazepam een veel betere keus.
Persoonlijk vind ik Diazepam het leukst, lorazapam en oxazepam staan samen op 2.
Let er wel op dat de dosering van Lorazepam een stuk lager is dan die van Diazepam.
veel plezier, gebruik het niet te vaak dan blijft het leuk.
) dus de favo's.niet veel eigenlijk denk ik dat de zij-effecten nog erger zijn dan de plezier ervangNuxx zei:Wat is nou percies het effect van die benzo's dan?
peace
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."