Een vriend van mij zijn vader is dokter . Dit vergemakkelijkt natuurlijk het verkrijgen van voorschriften maar wat is nu zeker de moeite waard om is te proberen ?
Ik heb momenteel ook het een en ander 'voor handen', dus voor mij is dit eveneens een interessante vraag.Hardstylelover zei:Een vriend van mij zijn vader is dokter . Dit vergemakkelijkt natuurlijk het verkrijgen van voorschriften maar wat is nu zeker de moeite waard om is te proberen ?
Nee, niet ALLES helaas. Hydrocodon(e) niet. Uit dat pijnstillend groepje volgens mij alleen Tramadol, maar ik heb gehoord dat dat echt rotzooi is...chase zei:Als je echt ALLES kan krijgen uit de farma... als ik in jouw plaats was zou ik hydrocodone proberen. Ik denk niet dat dit in west europa op voorschrift verkijgbaar is?!
Ja, dat zal wel'ns kunnen dan.DonnieDark0 zei:Dat alprazolam de meeste stemmen krijgt komt denk ik voornamelijk, doordat deze via de dokter redelijk eenvoudig te bemachtigen zijn.
Was nog'ns aan het teruglezen... Alprazolam is niet meer dan 0,5 mg per tablet en de maximale dosis die je mag hebben is 2,5 mg. Dan moet ik dus een twee hele strippen (20 tabletten) naar binnen gaan werken? Dan zit ik aan die 10 mg...DonnieDark0 zei:Ik zou die Alprazolam's gewoon niet gebruiken als je ook diazepam tot je beschikking hebt![]()
Test het zelf maar eens uit. Neem een keer 10 mg diazepam en ga chillen en test 2 weken later 10 mg alprazolam. Waarschijnlijk (naar mijn ervaringen) zal je diazepam daarna verkiezen boven Alprazolam. Maar wie weet is dat voor mij persoonlijk, see foy yourself.![]()
DonnieDark0 zei:Wat die hoeveelheid van alprazolam is weet ik niet ik dacht 1 mg? correct me if i'm wrong.
roaren* zei:Myolastan vind ik wel leuk, moest het nemen voor de pijn in men nek. Werkt dus op je spieren, je wordt er heel ontspannen van. Je wordt er ook wel heel moe van, maar je kunt dat wat onderdrukken, als je niet in slaap valt heb je er wel wat aan![]()
Het word vergemakkelijkt aangezien het een stempel is en daarna gewoon een handtekening vervalsen die mijn vriend toch perfect kan namaken aangezien hij best slechte punten op school haaltSloebertje zei:Bizar dat het daardoor gemakkelijker is
Gaat zijn vader gewoon voor zijn zoon enkele medicijntjes voorschrijven?![]()
Hardstylelover zei:handtekening vervalsen die mijn vriend toch perfect kan namaken aangezien hij best slechte punten op school haalt![]()
:P ) maar maakt verder niet uit hoor
ik vond het gewoon een beetje gek staan dat handtekeningenvervalsen en het slecht doen op school in vergelijking werd gebracht :P :P

psychopsychedelic zei:Hardstylelover zei:handtekening vervalsen die mijn vriend toch perfect kan namaken aangezien hij best slechte punten op school haalt![]()
sorry,, ligt het aan mij of is die zin inderdaad niet logisch,, (aangezien ik ook lekker vaag ben:P ) maar maakt verder niet uit hoor
ik vond het gewoon een beetje gek staan dat handtekeningenvervalsen en het slecht doen op school in vergelijking werd gebracht :P :P
relaxed![]()
![]()
![]()
Uhh... dat is een slaapmiddel, van je dan niet gewoon als een blok in slaap?GODdamn zei:Zolpidem (tartraat), trip je half van![]()

morfine pillen
buprenorphine
als je de laatste 2 wilt gebruiken kijk dan wel dit filmpjebenzodiazepine (recreatief gebruik kan wel lijden tot verslaving, geheugen verlies,missenlijkheid,bangheid,depressie,met alcohol dodenlijk.
Geschatte gebruikers engeland (geschatte gebruikers nedeland 350.000)
100,000
doden engeland (niet geschat)
406 (per jaar)
Het zit namelijk zo dat je in je hersenen een stuk hebt wat je bewustzijn bepaald. Dat stuk bestaat weer uit 3 delen. GHB, benzodiazepine en alcohol spreken allemaal op een verschillend deel aan, wat betekend dat als je deze stoffen combineerd dat ze elkaar hard versterken, wat kan leiden tot hersenschade of coma of overdosis, en dat je erna werkelijk niets meer kan herinneren.... Het is gewoon sterk af te raden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."