Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinerende drugs

hallucinerende drugs

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
hallo ik zou graag een hallucinerende drugs hebben die verkrijgbaar is bij de apotheker zonder doctersatest kunnen jullie mij helpen ?
m
morfientjeLid
ik geloof niet dat je dit kunt krijgen zonder dokter recept anders denk ik dat het wel een sheel druk kon worden bij de apotheek hahahaha :tearsofjoy:
h
hodgepodgeLid
Tja, wel tegen betaling neem ik aan dat je bedoelt.
Dan heb je die DARO retard capsules (anti-hoestcapsules) met dextromethorfan (DXM).

Maar het beste ga je naar de smartshop en koop je paddo's.
O
Oom KlaasLid
Jep, ik zou dan ook gewoon dxm bij de kruidvat/trekplijster ed. halen,
je moet er van houden maar 't is volgens mij het enige wat je zo kan kopen...

Veel plezier met kotsen en scheef lopen :grin:
V
VidaLoCaLid
Je kan xanax nemen maar dan moet je al wat binnenhebben kan je enkel op voorschrift krijgen.
Als je dxm wil proberen ;

Mijn report

viewtopic.php?f=21&t=17192

edit : Kotsen doe je er totaal niet van.
O
Oom KlaasLid
VidaLoCa zei:
Klik om te vergroten...

Dat verschilt toch erg per persoon, genoeg mensen die 't nemen legen toch wel degelijk hun maag via hun slokdarm :)
V
VidaLoCaLid
Inderdaad dat klopt. Ik heb een erg sterke maag ik moet echt van niets kotsen.
Maar het zit ook een stukie tussen je oren. Hou altijd wat water bij je en hou in je hoofd dat je niet moet overgeven dat helpt wel.
E
ElenthereliénLid
burnevil92 zei:
hallo ik zou graag een hallucinerende drugs hebben die verkrijgbaar is bij de apotheker zonder doctersatest kunnen jullie mij helpen ?
Klik om te vergroten...

Ik zou natuurlijk net als iedereen kunnen zeggen dat je DXM kan proberen.
Maar omdat ik jouw berichtje kortaf vind en onnozel, zeg ik enkel dat jij eens flink op het web moet kijken en lezen, voordat je überhaupt aan hallucineren d.m.v. drugs gaat denken.

(Daarbij voor visuals DXM pakken is vrij stompzinnig paddo's zijn over het algemeen veel visueler)
De schade niet te vergeten :tongueout:
O
Oom KlaasLid
(Daarbij voor visuals DXM pakken is vrij stompzinnig paddo's zijn over het algemeen veel visueler)
De schade niet te vergeten
Klik om te vergroten...

Paddo's bij de apotheek?
Die apotheek zou je me toch echt een keer moeten wijzen! :rolleyes:
b
buzzriderLid
Dit topic is gegaan van het vragen naar legale drugs bij de apotheker naar het aanraden van 400mg MDMA :confused:
T
TrippyShitLid
Dat zegt hij toch niet -.-'' Maar idd DXM is helemaal niet zo heel bijzonder, en vrij schadelijk. Als je een keer wilt trippen, en dat is meer dan alleen hallucineren!! zou ik een half portie paddo's halen bij de smartshop. Maar lees je zoals al gezegd werd eerst even goed in over wat 'trippen' precies inhoud. Het is meer dan hallucineren en kabouters ga je niet zien. Wil je alleen hallucineren en echt zieke dingen zien. Dan kan je 300/400mg mdma nemen. Rook er wat wiet bij en klaar is kees. Dat doet je ook minder dan paddo's de kans op bad gaan is nihil omdat je je super goed voelt en van de kaart bent.
g
greenpowerLid
Drugs die aan het hallucineren zijn? Nog nooit van gehoord :openmouth:
D
DreamerOfDreamsLid
ten eerste, waarom raad je in godsnaam iemand aan om 400mg mdma te nemen, ik word altijd een beetje boos als ik zo een dingen lees op dit forum

ten tweede, waarom moet ik altijd lachen als ik de naam "DARO retard capsules" lees? :tongueout:
S
SerenityLid
VidaLoCa zei:
Je kan xanax nemen maar dan moet je al wat binnenhebben kan je enkel op voorschrift krijgen.

Mijn report

Klik om te vergroten...

Heb je die shit wel eens geproefd gek?
Kotsen is sowieso erg persoon gerelateerd. Heb mijn hele maag eruit gekotst alle keren dat ik DXM heb gebruikt.
Sowieso een kutmiddel. Het is dodelijk in bijna alle bedenkelijke combinaties, dat zegt voor mij al genoeg over het middel. Echt fijn trippen is het ook niet. Het is hard, zenuwachtig, zweterig en al je spieren zijn constant gespannen. Je ogen zien er ook niet bepaald gezond uit op DXM gebruik.
V
VidaLoCaLid
Serenity zei:
VidaLoCa zei:

Mijn report

Klik om te vergroten...

Heb je die shit wel eens geproefd gek?
Kotsen is sowieso erg persoon gerelateerd. Heb mijn hele maag eruit gekotst alle keren dat ik DXM heb gebruikt.
Sowieso een kutmiddel. Het is dodelijk in bijna alle bedenkelijke combinaties, dat zegt voor mij al genoeg over het middel. Echt fijn trippen is het ook niet. Het is hard, zenuwachtig, zweterig en al je spieren zijn constant gespannen. Je ogen zien er ook niet bepaald gezond uit op DXM gebruik.
Klik om te vergroten...
Stop het terug in de capsules en je proeft niets :tearsofjoy: . Dat hangt af van persoon tot persoon of je dxm leuk vindt. Ik heb donderdagnacht nog dxm genomen, 2 pakjes zo een 600 mg dus 3de fase. En ik heb niet getript maar me erg euforisch gevoeld en heb gewoon kunnen slapen 5 uur na inname ik vind het een fijne drug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."