hallo ik zou graag een hallucinerende drugs hebben die verkrijgbaar is bij de apotheker zonder doctersatest kunnen jullie mij helpen ?
VidaLoCa zei:edit : Kotsen doe je er totaal niet van.
burnevil92 zei:hallo ik zou graag een hallucinerende drugs hebben die verkrijgbaar is bij de apotheker zonder doctersatest kunnen jullie mij helpen ?
(Daarbij voor visuals DXM pakken is vrij stompzinnig paddo's zijn over het algemeen veel visueler)
De schade niet te vergeten

VidaLoCa zei:Je kan xanax nemen maar dan moet je al wat binnenhebben kan je enkel op voorschrift krijgen.
Als je dxm wil proberen ;
Mijn report
viewtopic.php?f=21&t=17192
edit : Kotsen doe je er totaal niet van.
Stop het terug in de capsules en je proeft nietsSerenity zei:VidaLoCa zei:Je kan xanax nemen maar dan moet je al wat binnenhebben kan je enkel op voorschrift krijgen.
Als je dxm wil proberen ;
Mijn report
viewtopic.php?f=21&t=17192
edit : Kotsen doe je er totaal niet van.
Heb je die shit wel eens geproefd gek?
Kotsen is sowieso erg persoon gerelateerd. Heb mijn hele maag eruit gekotst alle keren dat ik DXM heb gebruikt.
Sowieso een kutmiddel. Het is dodelijk in bijna alle bedenkelijke combinaties, dat zegt voor mij al genoeg over het middel. Echt fijn trippen is het ook niet. Het is hard, zenuwachtig, zweterig en al je spieren zijn constant gespannen. Je ogen zien er ook niet bepaald gezond uit op DXM gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."