Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallicuneren

hallicuneren

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jullie doen teveel drugs, dat is het gewoon.
I
IroyzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zie van 1 rode superman al dranghekken, tafels, snorren, fietsers, auto's.
b
benanapipeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hai! Ik ben afgelopen zomer vaak hard gegaan met een goeie vriendin, en iedere keer begonnen we te hallicuneren. Op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik met mijn ogen open een hele vage droom voor me had leek het.. Ook dat je ernaar wilt grijpen (ik had bijvoorbeeld dus een "droom" met mijn ogen open en zag iemand met een koekje die ik probeerse te pakken..) het is kei gaaf, maar hebben jullie ook van die gekke trips mee gemaakt? Ik ben benieuwd! :grin:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf nog nooit hoeven hallucineren van xtc maar het lijkt me nou ook niet bepaald heel leuk. Neem aan dat je dit in een thuissetting of ergens in een park hebt gedaan?

leipebaviaan zei:
Jullie doen teveel drugs, dat is het gewoon.
Klik om te vergroten...

Denk ik ook
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stiekem moet je xtc niet veel vaker dan 1 keer per 3 maanden met een gematigde dosering doen, anders ben je je hersenen aan het frituren. :P
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
& bij te hoge dosissen kan je inderdaad gaan hallucineren.
Iets van 7% van de ingenomen hoeveelheid MDMA wordt omgezet in MDA waar je dan weer hallucinaties van krijgt.
En jij kan ook rekenen he, 7% van 100mg of 400mg is een heel verschil :)

Heb vroeger ook wel een paar keel gehallucineerd hoor..
We reden op weg naar huis met de auto en plots stak een US Army Tank ons voorbij op de linkerrijstrook. :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Jullie doen teveel drugs, dat is het gewoon.
Klik om te vergroten...

Idd terwijl je hallucineert mag je zeker zijn dat die hersentjes al aardig aan het koken gaan. Met een dosis van rond de 200mg zie ik hoogsten wat andere kleuren in de lichtschakeringen en de hoeken van witte muren zien meestal het kleur van het p'tje( bij blauwe wb blauw, bij goldbars geel). Vroeger nam ik ook wel es 300 tot 350 mg tot me, had echt niet op een feestje willen staan dan. Overwazige toestand waarbij elke oogknip iets verandert in beeld en geluid, iedereen zijn hoofd die verandert. Had onlang een dosis van om de 300 (1,5 ptje van 202) binnen. Beviel me goed maar zat dicht op werkelijke hallucinaties.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd terwijl je hallucineert mag je zeker zijn dat die hersentjes al aardig aan het koken gaan.
Klik om te vergroten...

Volgens mij hoeft dit helemaal niet zo te zijn, sommige mensen hallucineren gewoon veel sneller dan anderen. Ik ken iemand die bij 1 pil al hallucineert. Als je louter en alleen onzin uitslaat, je geen normale zin meer kan formuleren, je er geen fuck meer van begrijpt en je alleen nog maar in rondjes rondstruint, dan ben je hersens aan het koken. :sunglasses:
200mg zie ik hoogsten wat andere kleuren in de lichtschakeringen en de hoeken van witte muren zien meestal het kleur van het p'tje( bij blauwe wb blauw, bij goldbars geel).
Klik om te vergroten...

Wtf, dat is echt leip.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat hallucineren juist wel leuk, of ik nou op een feestje ben of niet :P
kan me daar altijd wel mee amuseren
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
leipebaviaan zei:
Volgens mij hoeft dit helemaal niet zo te zijn, sommige mensen hallucineren gewoon veel sneller dan anderen. Ik ken iemand die bij 1 pil al hallucineert. Als je louter en alleen onzin uitslaat, je geen normale zin meer kan formuleren, je er geen fuck meer van begrijpt en je alleen nog maar in rondjes rondstruint, dan ben je hersens aan het koken. :sunglasses:

200mg zie ik hoogsten wat andere kleuren in de lichtschakeringen en de hoeken van witte muren zien meestal het kleur van het p'tje( bij blauwe wb blauw, bij goldbars geel).
Klik om te vergroten...

Wtf, dat is echt leip.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja bij mij is dat dan ook het geval dat ik hallucineren ga :grin: gebeurt bitter weinig nog. Vond vroeger dat wazige psychisch rondjes draaien in combinatie met hallucineren wel een fijne trip. Net die limiets dosis opzoeken maar door ervaring ga ik niet meer tot dat punt :wave:

En idd die kleuren vind ik altijd bizar, vanaf inslag tot bijna afkom zie ik die kleurtjes exact zelfde van de pil, net of de kleurstoffen men ogen binnen gedrongen zijn LOL :rock:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#11
al? Het ligt ook aan de mate van vermoeidheid hoe snel je gaat hallucineren van xtc. Ik vind het altijd wel leuk, tafels, barren, dranghekken, brillen, bekenden overal.
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hallucineer ook vrijwel alleen richting 't einde van de nacht, vrijwel altijd heb ik dan ook een grotere dosis MDMA. Weet niet precies bij hoeveel mg ik ga hallucineren. Eerst nog wel van een heel pilletje, maar tolerantie is een bitch, denk dat ik nu minstens 1,5 moet nemen en dan ook nog lekker veel blowen erbij om te hallucineren.
M
MandarijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Clowns!! En er lopen kleuren over gezichten.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dacht ooit eens dat een boom tegen me praatte toen ik zwaar onder de XTC en speed zat. Mag ik dat ook classificeren als een hallucinatie? :P
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik zeker zieke hallucinaties gehad met XTC, haha.

Van bankjes en hekjes tot totale gebouwen die er gewoon niet zijn...
Vaak kwamen die gebouwen tot stand door de licht inval van de bomen. (Deed het toen de tijd vaak met maten in de bossen.) Dit soort dingen kreeg ik echter pas te zien na een flinke 3-4 uur te space op 3 of meer pillen en veel joints, heel veel.

Dit was trouwens niet voor de love-feeling maar gwn keihard spacen, begonnen meestal met 1 hele en een klein uur daarna te tweede helen. :flushed:

Super dom duh....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."