Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, Ik heb laatst 4fmp gekocht en kreeg dat mee in een sleutelhanger met 3 capsules(de 4fmp) en 1 lucifer. groetjes"
"EERSTE BAD TRIP ERVARING (ego death) Ik heb wel iets soortgelijks mee gemaakt alleen dan nog kutter.. Mijn maten en ik zijn wel wat gewend (xtc, blabla..) en mijn beste maat R had zin om lekker te gaan trippen met mij. ik had nog high hawaiians gekocht (truffels) en hebben helft helft gedaan. na 50 minuten wachten voelde ik nog niks en mijn maar R wel al.. na anderhalf uur besloot ik paddo's bij te pakken omdat R wel lekker aan het trippen was en ik niet. na dat ik de 3,5 gram paddo's op at (wat dom was om te doen ) voelde ik na 40 minuten al een raar gevoel en ik begon al snel gekke dingen te zien ( matrix olifanten gezichten enz..) ik voelde me totaal niet op mijn gemak en begon een beetje te panieken en zat ingedoken op de bank met mijn benen tegen mijn lichaam aan en handen er om heen om mezelf vast te houden. ik probeerde mijn gedachtes op een rijtje te krijgen en niet in een bad trip te belanden.. helaas was het daar al te laat voor want voor ik het wist was ik mezelf kwijt in mijn eindeloze gedachtes die als hageslagjes door mijn hoofd schudde. ik kon er geen touw aan vast knopen.. ik was mezelf kwijt ik wist niet meer wie ik was en ook niet meer waar ik was, als er iets door mijn hoofd ging was ik het na 5 seconden alweer kwijt. plots vroeg ik aan mijn maat R hoe ik er uitzag.. (hij wist dat ik me niet goed voelde en begon daardoor ook een beetje te bad trippen) maar kon nog wel antwoorden. kort daarna vroeg ik waarom ik een hamer op mijn kamer had liggen EN TOEN GEBEURDE HET mijn geest , ziel en lichaam bestond ff niet meer mijn gezicht wist zich geen houding aan te geven.. ik begon heel hard te lachen te huilen tegelijkertijd mijn hele gezicht was bevroren en perste tranen uit mijn ogen.. Mijn maat R besloot mijn broer te bellen en toen die hem op luidspreker had gezet kalmeerde ik omdat ik zijn stem GELUKKIG herkende en begon me goed te voelen.. ik was het spoor helemaal bijster maar had het weer gevonden!! ik had met R nog 2 uur trippen te gaan en we besloten een wandeling door het bos te maken en na een wandeling van 2 uur te gaan slapen. Om een lang verhaal kort te maken. ga niet hersenloos drugs bij pakken en herinner dat het altijd voorbij gaat ! ze noemen dit ook wel een EGO DEATH"
"ik ben nieuw hier en had een vraag, ik ga over 3 weken x nemen met wat vrienden maar heb tot nu toe alleen nog maar ervaring met red supermans en die bevielen me wel goed. maar nu heb ik andere en heb geen idee of deze x veel sterker is dan de red supermans. mijn vriend noemde ze domino's en anders had die paarse granaten..?? misschien dat jullie kennis mij kan helpen."
"Hey! Helaas kunnen wij niet zien vanaf hier wat er in zit Laten testen bij een centra is de enige manier om echt wat zekerheid te krijgen. Veel plezier vast! Klik om te vergroten... hallo, dankje voor je reactie maar heb een handige site gevonden met alle pillen en informatie er op http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 2#comments hier staat tussen 190 - 220 mg aan mdma inzit best wel veel lijkt me.. groetjes"
"hey, Ik heb wat kuts meegemaakt en dat wil ik graag met jullie delen. Mijn maten en ik zijn wel wat gewend (xtc, Paddo's, truffels, blabla..) en mijn beste maat R had zin om lekker te gaan trippen met mij. ik had nog high hawaiians gekocht (truffels) en hebben helft helft gedaan. na 50 minuten wachten voelde ik nog niks en mijn maat R wel al.. na anderhalf uur besloot ik paddo's bij te pakken omdat R wel lekker aan het trippen was en ik niet. na dat ik de 3,5 gram paddo's op at (wat dom was om te doen ) voelde ik na 40 minuten al een raar gevoel en ik begon al snel gekke dingen te zien ( matrix olifanten gezichten enz..) ik voelde me totaal niet op mijn gemak en begon een beetje te panieken en zat ingedoken op de bank met mijn benen tegen mijn lichaam aan en handen er om heen om mezelf vast te houden. ik probeerde mijn gedachtes op een rijtje te krijgen en niet in een bad trip te belanden.. helaas was het daar al te laat voor want voor ik het wist was ik mezelf kwijt in mijn eindeloze gedachtes die als hagelslagjes door mijn hoofd schudde. ik kon er geen touw aan vast knopen.. ik was mezelf kwijt ik wist niet meer wie ik was en ook niet meer waar ik was, als er iets door mijn hoofd ging was ik het na 5 seconden alweer kwijt. plots vroeg ik aan mijn maat R hoe ik er uitzag.. (hij wist dat ik me niet goed voelde en begon daardoor ook een beetje te bad trippen) maar kon nog wel antwoorden. kort daarna vroeg ik waarom ik een hamer op mijn kamer had liggen EN TOEN GEBEURDE HET mijn geest , ziel en lichaam bestond ff niet meer mijn gezicht wist zich geen houding aan te geven.. ik begon heel hard te lachen en te huilen tegelijkertijd mijn hele gezicht was bevroren en perste tranen uit mijn ogen.. mijn gedachte was niks anders dan een groot wit licht ook wel te omschrijven als het licht van een explosie ik was even blind maar ook weer niet.. dat duurde zo'n 8 seconden na dat ik weer gwn begon te badtrippen.. ik voelde me alsnog intens kut. Mijn maat R besloot mijn broer te bellen en toen die hem op luidspreker had gezet kalmeerde ik omdat ik zijn stem GELUKKIG herkende en begon me goed te voelen.. ik was het spoor helemaal bijster maar had het weer gevonden!! ik had met R nog 2 uur trippen te gaan en we besloten een wandeling door het bos te maken en na een wandeling van 2 uur te gaan slapen. Maar dit was niet alleen een badtrip volgens mij geen idee hoe ze dit noemen maar ik zag op internet de term EGO DEATH voorbij komen.. Groetjes"
"Ik gebruik magnesium pillen tegen kaakkrampen, kan je ook proberen. Naar mijn idee houd ik mijn gezicht dan beter in bedwang."
"Hallo forumleden, 2 weken geleden had ik een festivalletje in Leiden gepakt met wat vrienden en had toen een capsulle van 120mg 4fmp mee. om 7 uur had ik die ingenomen en na 40 minuten merkte ik dat ik veel energie had en begon al wat meer te dansen op de techno beat.na 60 minuten had ik die love feeling die ik alleen nog maar had ervaren met de eerste keer xtc. Alles was lief en mooi en ik was verliefd op alles om mij heen en had die geweldige warme waas om me heen die ik al een sinds dien niet meer had gehad. Alleen met xtc had ik dat ik iedereen wilde knuffelen en wilden gaan praten want iedereen was mijn beste vriend. Met 4-fmp was ik meer tot mezelf gekeerd en zat ik echt flink in mijn gedachtes, ik hoefde ook niet echt te praten met iemand, ik wilde alleen maar dansen. Dit gevoel duurde zo'n 2 uur na dat het echt begon te werken. Na die 2 uur love feeling, had ik alleen nog maar energie en een super goed humeur dat nog 3 uur duurde. Alleen op het einde van de 4-fmp trip was het al laat en alweer donker, en als ik achterom keek was het net alsof de mensen achter mij op van die grote houten picknick tafels stonden en ik dacht ze echt te zien alleen als ik dan goed keek stonden ze gewoon op de grond en waren er geen picknick tafels..? ik snapte er niks van, want ik dacht dat je van 4-fmp niet kon hallucineren? Ik had 1 pilsje op en verder geen drugs die dag. het leek zo echt. vergelijkbaar met hallucinaties die je kan krijgen van Mdma. Het was een geweldige dag verder, en ik vind 4-fmp een echte aanrader als je xtc te hard vind gaan of de bijwerkingen. Groetjes, Iroyz"
"SmartieAndMe zei: Ik neem aan dat je 200mg bedoelt? 20mg voel je niks van... Verder denk ik dat hallucinaties bij heel veel middelen kunnen voorkomen. Het heeft niet alleen te maken met het middel maar ook de stimulatie, uitputting en slaaptekort denk ik. Misschien kan iemand met meer kennis hier op inspringen? Klik om te vergroten... nee, Ik bedoelde 120. Heb denk ik de 1 gemist tijdens het tyen."
"oh handig om te weten, bedankt!"
"2 maanden terug de rode superman pil en over 2 dagen mag ik de witte domino steen pil proberen"