#1
hey ik heb een vraagske zoude kunnen trippen van slaappillen ?
MDMA<3 zei:Heb ook melatonineVeronica D. zei:Ik had zelf ook wat slaap problemen. Dan voornamelijk met inslaap komen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg de jouwe zijn. Maar ik slik nu al sinds september Melatonine. Is gewoon bij de kruidvat ect. verkrijgbaar én niet verslavend. Je kunt er volgens mij niet snel een overdosis van slikken. Ik slik er 4 soms meer ligt eraan hoe moe ik me voel. En een kennis van mij die heeft ook zo'n pillen, alleen een pil daarvan bevat de zelfde hoeveelheid melatonine als 50 van mijn pilletjes. Maar die heeft diegene volgens mij op dokters recept. Misschien moet je het er een keer met je huisarts over hebben. Ze zijn voor inslaap komen maar ook voor slaapend blijven.
× V.
Werkt goed en is niet slecht voor je
want het is namelijk een stofje dat je hersenen aanmaken als het donker begint te worden
als ik teveel heb gedronken, of heb geblowed dan pak ik geen melatonine(is ook niet nodig dan)
smoor een jointje en je zal wel slapen :dFlipMeister zei:Hallo,
Ik ben 16 en kan bijzondermoeilijk in slaap vallen.
Me moeder heeft hiermee naar de dokter geweest en ik krijg zonder aarzeling slaappillen voorgeschreven. Mitrazapine (?) 15 mg.
Ik ben nogal scheptisch tegenover benzos en al helemaal voor mij?
Ik ben 16!? Ik heb gister 1 gehad maar ik was zo verschrikkelijk moe vanochtend... Wordt dit nog beter? en kan ik ze gewoon beter helemaal neit meer nemen ?
ik zou ze wel nemen. ik heb het ook moeten doen en was er de dag nadien ook moe van maar als er nix anders op zit tjah...... neem ze daarom maximum 2 weken, dan zul je er zonder nog 2 Ã 3 dagen slecht slapen maar daarna gaat het slapen gwn vanzelfFlipMeister zei:Hallo,
Ik ben 16 en kan bijzondermoeilijk in slaap vallen.
Me moeder heeft hiermee naar de dokter geweest en ik krijg zonder aarzeling slaappillen voorgeschreven. Mitrazapine (?) 15 mg.
Ik ben nogal scheptisch tegenover benzos en al helemaal voor mij?
Ik ben 16!? Ik heb gister 1 gehad maar ik was zo verschrikkelijk moe vanochtend... Wordt dit nog beter? en kan ik ze gewoon beter helemaal neit meer nemen ?
Kumplex zei:homeopatische.. is da ni alternatieve geneeskunde en kwakzalverij? :P houw het gwn bij ne poro![]()
bij mij werken die dingen in ieder geval nietPlay_bunny zei:Kumplex zei:homeopatische.. is da ni alternatieve geneeskunde en kwakzalverij? :P houw het gwn bij ne poro![]()
Het is alternatief, maar wel bewezen dat het daadwerkelijk werkt, zelfs beter in sommige gevallen dan reguliere geneeswijze, alleen de regering wil er niet aan, omdat het de reguliere geneeswijze veel geld gaat kosten (in de negatieve zin dan).
FlipMeister zei:Hallo,
Ik ben 16 en kan bijzondermoeilijk in slaap vallen.
Me moeder heeft hiermee naar de dokter geweest en ik krijg zonder aarzeling slaappillen voorgeschreven. Mitrazapine (?) 15 mg.
Ik ben nogal scheptisch tegenover benzos en al helemaal voor mij?
Ik ben 16!? Ik heb gister 1 gehad maar ik was zo verschrikkelijk moe vanochtend... Wordt dit nog beter? en kan ik ze gewoon beter helemaal neit meer nemen ?
eyebeekaii zei:FlipMeister zei:Hallo,
Ik ben 16 en kan bijzondermoeilijk in slaap vallen.
Me moeder heeft hiermee naar de dokter geweest en ik krijg zonder aarzeling slaappillen voorgeschreven. Mitrazapine (?) 15 mg.
Ik ben nogal scheptisch tegenover benzos en al helemaal voor mij?
Ik ben 16!? Ik heb gister 1 gehad maar ik was zo verschrikkelijk moe vanochtend... Wordt dit nog beter? en kan ik ze gewoon beter helemaal neit meer nemen ?
Mitrazepine is geen slaapmiddel... het is een anti depressiva...
speeseend zei:I denk onder andere: dat het geen benzo is maar een NaSSA!
Veronica D. zei:Ik weet natuurlijk niet hoe erg de jouwe zijn. Maar ik slik nu al sinds september Melatonine.
× V.
Veronica D. zei:Misschien moet je het er een keer met je huisarts over hebben. Ze zijn voor inslaap komen maar ook voor slaapend blijven.
× V.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."