#1
Ik had zelf ook wat slaap problemen. Dan voornamelijk met inslaap komen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg de jouwe zijn. Maar ik slik nu al sinds september Melatonine. Is gewoon bij de kruidvat ect. verkrijgbaar én niet verslavend. Je kunt er volgens mij niet snel een overdosis van slikken. Ik slik er 4 soms meer ligt eraan hoe moe ik me voel. En een kennis van mij die heeft ook zo'n pillen, alleen een pil daarvan bevat de zelfde hoeveelheid melatonine als 50 van mijn pilletjes. Maar die heeft diegene volgens mij op dokters recept. Misschien moet je het er een keer met je huisarts over hebben. Ze zijn voor inslaap komen maar ook voor slaapend blijven.
× V.
× V.
