rook er eentje, doet wonderen en is nog leuk ook!

speeseend zei:I denk onder andere: dat het geen benzo is maar een NaSSA!
Veronica D. zei:Ik weet natuurlijk niet hoe erg de jouwe zijn. Maar ik slik nu al sinds september Melatonine.
× V.
Veronica D. zei:Misschien moet je het er een keer met je huisarts over hebben. Ze zijn voor inslaap komen maar ook voor slaapend blijven.
× V.
willem1984 zei:savonds bv een half uurtje hardlopen buiten voor het slapen gaan dat wil ook wel helpen.![]()
Usha zei:Probeer eerst natuurlijke middelen en als dat niet werkt vraag je je dokter om Stilnoct voor te schrijven. Dat is een (in theorie) niet verslavend inslaapmiddel.
Hey, welkom op 't forum.olera zei:hey ik heb een vraagske zoude kunnen trippen van slaappillen ?
Heb ook melatonineVeronica D. zei:Ik had zelf ook wat slaap problemen. Dan voornamelijk met inslaap komen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg de jouwe zijn. Maar ik slik nu al sinds september Melatonine. Is gewoon bij de kruidvat ect. verkrijgbaar én niet verslavend. Je kunt er volgens mij niet snel een overdosis van slikken. Ik slik er 4 soms meer ligt eraan hoe moe ik me voel. En een kennis van mij die heeft ook zo'n pillen, alleen een pil daarvan bevat de zelfde hoeveelheid melatonine als 50 van mijn pilletjes. Maar die heeft diegene volgens mij op dokters recept. Misschien moet je het er een keer met je huisarts over hebben. Ze zijn voor inslaap komen maar ook voor slaapend blijven.
× V.
MDMA<3 zei:Heb ook melatonineVeronica D. zei:Ik had zelf ook wat slaap problemen. Dan voornamelijk met inslaap komen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg de jouwe zijn. Maar ik slik nu al sinds september Melatonine. Is gewoon bij de kruidvat ect. verkrijgbaar én niet verslavend. Je kunt er volgens mij niet snel een overdosis van slikken. Ik slik er 4 soms meer ligt eraan hoe moe ik me voel. En een kennis van mij die heeft ook zo'n pillen, alleen een pil daarvan bevat de zelfde hoeveelheid melatonine als 50 van mijn pilletjes. Maar die heeft diegene volgens mij op dokters recept. Misschien moet je het er een keer met je huisarts over hebben. Ze zijn voor inslaap komen maar ook voor slaapend blijven.
× V.
Werkt goed en is niet slecht voor je
want het is namelijk een stofje dat je hersenen aanmaken als het donker begint te worden
als ik teveel heb gedronken, of heb geblowed dan pak ik geen melatonine(is ook niet nodig dan)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."