Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums900 mg valium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

900 mg valium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

54 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Een maatje van mij ligt in het ziekenhuis.
Laaste weet ik weet is dat ie 900 mg valium heeft geslikt (90x10mg)

Gaat ie het redden ???
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
hij zal het normaal wel redden, als er zich geen verdere complicaties voor doen

succes ermee
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Addick zei:
Hoi,

Een maatje van mij ligt in het ziekenhuis.
Laaste weet ik weet is dat ie 900 mg valium heeft geslikt (90x10mg)

Gaat ie het redden ???
Klik om te vergroten...
Vast wel, als hij er op tijd bij was. Maar waarom stopt iemand in vredesnaam 10 valiumtabletten in zijn broodmolen? Of wilde hij deze mooie wereld verlaten? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mike64 zei:
Addick zei:
Hoi,

Een maatje van mij ligt in het ziekenhuis.
Laaste weet ik weet is dat ie 900 mg valium heeft geslikt (90x10mg)

Gaat ie het redden ???
Klik om te vergroten...
Vast wel, als hij er op tijd bij was. Maar waarom stopt iemand in vredesnaam 10 valiumtabletten in zijn broodmolen? Of wilde hij deze mooie wereld verlaten? :confused:
Klik om te vergroten...

Met 900 mg valium (3 volle dozen :tearsofjoy: ) ga je niet dood zonder toevoeging van andere middelen.
Tegenwoordig zijn ze zo goed "beveiligd" dat je er niet aan dood kan gaan,
zitten stofjes in die bij een grote hoeveelheid pillen zorgen dat je gaat kotsen bijvoorbeeld.
Je zal altijd een dikke party cocktail moeten maken, en zelfs dat is nog niet zo makkelijk als 't lijkt :(
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Klik om te vergroten...

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Klik om te vergroten...

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Klik om te vergroten...

*blij is*
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Klik om te vergroten...

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Klik om te vergroten...

Hoe zeker weet je dat hij zichzelf van kant wou maken?
Met alleen benzo's lukt 't toch niet.
Maar blij ben ik niet genoeg, beter was hij dood want zulke idioten zijn een gevaar voor personen om hem/haar heen. Met een dosis temazepam van 100mg weet ik al niet meer wat ik doe, letterlijk, 'k ga flessen in jassen stoppen en koekjes proberen te koken boven op de salontafel zonder vuur...Met een dosis van 900mg valium kan ik dus wel aannemen dat je in een zelfde soort state of mind komt, of nog veel verder van jezelf weg.
Voor 't zelfde geld had hij z'n huis in de fik gestoken,
en waren nog meer mensen in 't ziekenhuis beland.
De dingen die ik heb gedaan zijn trouwens door m'n ma verteld, ik wist zelfs niets meer vanaf het moment dat ik ze innam.
Oh, en die dosis temazepam was een vergissing, 'k dacht 5x10mg te nemen maar had de foute strip gepakt...alsnog erg dom.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Addick zei:
90x10mg
Klik om te vergroten...
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Detroit303 zei:
Addick zei:
90x10mg
Klik om te vergroten...
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..
Klik om te vergroten...

Je kan hem alsnog een mongool noemen, als je zelfmoord wil plegen is op het internet genoeg informatie te vinden over lekkere cocktails. Met alleen die pillen ga je niet dood, en onzorgvuldig je eigen moord plannen vind ik iets voor mongolen.

En misschien wou hij gewoon stoer doen en kunnen zeggen dat hij bijna een gram valium had genomen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
This isn't a for real suicide-thing. This is probably one of those "cry for help" things.

D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
^Hmm plaatje doet me denken aan één van onze modjes..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een verspilling van diazepam zeg..
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als op dat kleine beetje geld al kijkt raap je zeker elk muntje van straat op
ik sprak de jongen en hij was 1000 procent overtuigd dat het zijn dood zo worden omdat iemand verteld dat 24 stuks al gevaarlijk was dus dan is 90 toch genoeg nu keefi nu ngog e moet ie verder de draad opakken dat is moeilijk voor hem jullie weten niet wat ie mee maat en maakt hem uut voor mogool dat dood moet

wie is hier de man en geeft hem een pistool die die wil voor ze harsens ?

de groenten :wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
:confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Addick zei:
Als op dat kleine beetje geld al kijkt raap je zeker elk muntje van straat op
ik sprak de jongen en hij was 1000 procent overtuigd dat het zijn dood zo worden omdat iemand verteld dat 24 stuks al gevaarlijk was dus dan is 90 toch genoeg nu keefi nu ngog e moet ie verder de draad opakken dat is moeilijk voor hem jullie weten niet wat ie mee maat en maakt hem uut voor mogool dat dood moet

wie is hier de man en geeft hem een pistool die die wil voor ze harsens ?

de groenten :wave:
Klik om te vergroten...

Kan je alsjeblief samenhangende een post maken?
En als hij zo gevaarlijk is ben blijft zoals jij hem beschreef dan is onze samenleving beter af zonder hem, volgens mijn opinie. Toelichting vind je in een eerder post in dit topic.
En 24 stuks zijn inderdaad al gevaarlijk, maar niet direct levensbedreigend.
Wat bedoel je trouwens met je eerste zin, en wie spreek je daarmee aan?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vertel hem maar dat die volgende keer dat die dood wil 100 gram harmalazaden, 1 gram MDMA en een passiebloemtheetje moet drinken.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
pff alsje toch suicidaal bent doe het dan in stijl, neem lsd en vlieg van een brug af. :rock:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
de LD50 voor valium die bekend is is 75g bij een persoon van 75 kilogram

er is ooit iemand opgenomen met 2000mg valium( diazepam) die mocht na 48 uur weer naar huis.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ho ho ho ...

geen lsd aansmeren he !!

hij ligt nu nog in het ziekenhuis te mekkeren dat ie meer drugs nodig heeft voor de laatste poging.

wel jammer want het is een aardige sterke jongeman met potentie !

DOODGAAN OP DE DRUGS IS EN BLIJFT EEN DOODZONDE

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."