Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums900 mg valium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

900 mg valium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

54 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ Addick: hoop dat alles zo ver mogelijk goed komt en je maatje er met alles weer een beetje bovenop komt en de hulp krijgt en wil aannemen die hij nodig heeft.

@ de rest: bij sommige van de reacties sta ik echt met mn oren te klapperen, dat iemand zulke lompe, ondoordachte en infantiele dingen kan zeggen. dit zijn geen dingen om lollig over te doen en reacties dat zo iemand maar dood moet gaan of lollige opmerkingen over welke recepten wel of niet effectiever zijn zijn echt misselijk makend. is duidelijk dat degenen die die opmerkingen maken nog geen enkele levenservaring of inlevingsvermogen hebben in dit soort situaties. mischien helpt het jullie als jullie je even proberen voor te stellen dat het jullie maatje/broertje/zusje is die daar een einde aan zijn/haar leven heeft geprobeerd te maken, wel of niet succesvol is dan om het even. waarschijnlijk zal het inzicht pas komen als een bekende van jullie zich probeert kapot te maken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd, ik wil hieraan toevoegen dat mensen die zelfmoord willen plegen een flink verleden hebben meestal. Zoiets gebeurt niet zomaar.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afkicken, da's pas kicken, want bij elk shot lach je je kapot.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dood zal je niet gauw gaan inderdaad ... en een plekje op de PAAZ wellicht wel.
90 dia's opeten is hoonliefuck :openmouth:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
This isn't a for real suicide-thing. This is probably one of those "cry for help" things.
Klik om te vergroten...

+1 en wedden dat geen 900mg was...! :kots:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omg deze reactie vind ik ongeloofelijk DOM.(heel dom..)
Wie ben jij om te zeggen dat het niet zo 900mg is waar maak je dat uit op ?
Hoeveel had ie dan genomen kennertje,hij is langer dan een week vaag geweest na 7 dagen ging het lopen pas een beetje en nog steeds zag ik ongecontroleerde spierbewegingen bij hem.
Dit alles tegen wat de dokters zeiden dat het eerder alweer goed had moeten zijn.
Al die lege dia' strippies lagen er ook nog.
Prop zelf anders is 900 mg in je bakkes jankert en ervaar wat hij ervaarde :hearteyes:

Dood ga je er toch niet van zie je maar..
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#7
Addick zei:
Omg deze reactie vind ik ongeloofelijk DOM.(heel dom..)
Wie ben jij om te zeggen dat het niet zo 900mg is waar maak je dat uit op ?
Klik om te vergroten...

Werkzaam op een gesloten afdeling binnen een psychiatrisch ziekenhuis. Daarom dus dagelijks te maken heb met Diazepam en mensen die zulke fratsen uithalen. Negentig tabletten van 10mg naar binnen werken, ik vreet m'n schoen op als het zo is!

Hou op joh! Zulk gedrag is een keuze!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat maakt het nu uit 90, 900 of 9000 mg. modderfokker, het is voor mij allemaal belachelijk, niet te volgen shit!

T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#9
speeseend zei:
Wat maakt het nu uit 90, 900 of 9000 mg. modderfokker, het is voor mij allemaal belachelijk, niet te volgen shit!
Klik om te vergroten...

+1
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tis wel veel, ik vind een halve theelepel valeriaanpoeder al goed werkzaam, en slaap ik minimaal 9 uur.
D
DasPechShabbaWegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjonge jonge. Wat n genuil zeg. Onze samenleving kots ik zowiezo van wat die allemaal verwacht van mensen. Laat ieder lekker in zn waarde ook al gaan ze naar de klote. Probeer ze advies te geven of te helpen of een duwtje in de juiste richting te geven ipv te zeggen hoe ze dood moeten of dat ze zich aanstellen. Is erg hoor suicidaal zijn. Heb zat kennissen gehad die het niet meer zagen zitten en er een einde aan maken en ja de een doet t als schreeuw om hulp voor aandacht en de ander zegt niets en doet t zomaar inees goed. Vind de eerste die in DE SAMENLEVING beschouwt wordt als zielig aand8 vragen nog de slimste. Dan vraag je in ieder geval nog om hulp op n bepaalde manier. Voor heel veel mensen is de sameleving gewoon te snel geworden en kunnen het niet bij benen. Waarschijnlijk ook mede door hersen ziektes en eventueel misbruik of andere ellendige dingen die te kort gedaan zijn in de opvoeding dat je rare dingen krijgt. En als je dan nog op school en over gepest wordt omdat je niet zo slim bent, je geen Armani draagt of je broek zit iets te hoog of je geen vrouwen kan krijgen of bloedmooie vrouwen dan ben je een kneus. Vind je t gek dat mensen op n gegeven moment gaan criminelen, afzonderen, moorden of zelf moord gaan plegen?! Ik niet!!! Ook al is t niet goed te praten..t is een feit dat dit gebeurt onder onze ogen en werken er zelf allemaal aan mee ok?! Heel veel succes en hoop dat alles goed is. Geloof ook niet dat je snel kapot kan gaan aan de benzo's zoals ik van anderen gehoort heb met hun ervaringen. Take Care!!!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Klik om te vergroten...

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Klik om te vergroten...

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Klik om te vergroten...

*blij is*
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Klik om te vergroten...

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Klik om te vergroten...

Hoe zeker weet je dat hij zichzelf van kant wou maken?
Met alleen benzo's lukt 't toch niet.
Maar blij ben ik niet genoeg, beter was hij dood want zulke idioten zijn een gevaar voor personen om hem/haar heen. Met een dosis temazepam van 100mg weet ik al niet meer wat ik doe, letterlijk, 'k ga flessen in jassen stoppen en koekjes proberen te koken boven op de salontafel zonder vuur...Met een dosis van 900mg valium kan ik dus wel aannemen dat je in een zelfde soort state of mind komt, of nog veel verder van jezelf weg.
Voor 't zelfde geld had hij z'n huis in de fik gestoken,
en waren nog meer mensen in 't ziekenhuis beland.
De dingen die ik heb gedaan zijn trouwens door m'n ma verteld, ik wist zelfs niets meer vanaf het moment dat ik ze innam.
Oh, en die dosis temazepam was een vergissing, 'k dacht 5x10mg te nemen maar had de foute strip gepakt...alsnog erg dom.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Addick zei:
90x10mg
Klik om te vergroten...
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Detroit303 zei:
Addick zei:
90x10mg
Klik om te vergroten...
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..
Klik om te vergroten...

Je kan hem alsnog een mongool noemen, als je zelfmoord wil plegen is op het internet genoeg informatie te vinden over lekkere cocktails. Met alleen die pillen ga je niet dood, en onzorgvuldig je eigen moord plannen vind ik iets voor mongolen.

En misschien wou hij gewoon stoer doen en kunnen zeggen dat hij bijna een gram valium had genomen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
This isn't a for real suicide-thing. This is probably one of those "cry for help" things.

D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#18
^Hmm plaatje doet me denken aan één van onze modjes..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een verspilling van diazepam zeg..
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als op dat kleine beetje geld al kijkt raap je zeker elk muntje van straat op
ik sprak de jongen en hij was 1000 procent overtuigd dat het zijn dood zo worden omdat iemand verteld dat 24 stuks al gevaarlijk was dus dan is 90 toch genoeg nu keefi nu ngog e moet ie verder de draad opakken dat is moeilijk voor hem jullie weten niet wat ie mee maat en maakt hem uut voor mogool dat dood moet

wie is hier de man en geeft hem een pistool die die wil voor ze harsens ?

de groenten :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."