#1
@ Addick: hoop dat alles zo ver mogelijk goed komt en je maatje er met alles weer een beetje bovenop komt en de hulp krijgt en wil aannemen die hij nodig heeft.
@ de rest: bij sommige van de reacties sta ik echt met mn oren te klapperen, dat iemand zulke lompe, ondoordachte en infantiele dingen kan zeggen. dit zijn geen dingen om lollig over te doen en reacties dat zo iemand maar dood moet gaan of lollige opmerkingen over welke recepten wel of niet effectiever zijn zijn echt misselijk makend. is duidelijk dat degenen die die opmerkingen maken nog geen enkele levenservaring of inlevingsvermogen hebben in dit soort situaties. mischien helpt het jullie als jullie je even proberen voor te stellen dat het jullie maatje/broertje/zusje is die daar een einde aan zijn/haar leven heeft geprobeerd te maken, wel of niet succesvol is dan om het even. waarschijnlijk zal het inzicht pas komen als een bekende van jullie zich probeert kapot te maken.
@ de rest: bij sommige van de reacties sta ik echt met mn oren te klapperen, dat iemand zulke lompe, ondoordachte en infantiele dingen kan zeggen. dit zijn geen dingen om lollig over te doen en reacties dat zo iemand maar dood moet gaan of lollige opmerkingen over welke recepten wel of niet effectiever zijn zijn echt misselijk makend. is duidelijk dat degenen die die opmerkingen maken nog geen enkele levenservaring of inlevingsvermogen hebben in dit soort situaties. mischien helpt het jullie als jullie je even proberen voor te stellen dat het jullie maatje/broertje/zusje is die daar een einde aan zijn/haar leven heeft geprobeerd te maken, wel of niet succesvol is dan om het even. waarschijnlijk zal het inzicht pas komen als een bekende van jullie zich probeert kapot te maken.

