#1
Inderdaad, in je verteringsstelsel wordt het vrij snel gewoon opgelost, kauwen of niet zal enkel mentaal verschil maken. Beter ga je dus inderdaad je pil niet kapot slikken, want ik durf het nou niet bepaald een culinair hoogstandje te noemen. :P
Als de XTC-pil in je maag beland dan valt hij vrijwel direct uiteen, dit komt doordat er allerlei zuren in je maag zitten. Met andere woorden: voor het effect maakt het niets uit of je hem wel of niet kapot gaat bijten. Ik heb geen idee hoe die pilletjes smaken, maar als ik jou was dan zou ik hem gewoon doorslikken aangezien ze nogal goor schijnen te smaken.fgamer zei:Ik kan mij inbeelden dat hij sneller werkt, I.V.M verteringssysteem, nu ben ik geen bioloog dus dat kan een foute gedachte zijn.

SmartieAndMe zei:Wat overigens wel een voordeel heeft, is vermalen en slikken in een capsule. De pil verspreid beter over je maag als het poeder is, dan wanneer het als pil naar binnen gaat. Daardoor kun je mogelijke maagklachten verminderen.
Tijdloos zei:Valt me op dat niemand het over de schade heeft op het gebit.
Tanderosie e.d kan erdoor komen.
Tekzor668 zei:...en ik denk trouwens dat het echt niet goed is voor de bijters...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."